Corrie Remmerswaal

Top concept. Keurig verzorgd, heel schoon. Door omstandigheden lang gebruik gemaakt van de douche, maar geen stress dat we steeds ergens naar toe moesten om te douchen. Paul bedankt.

Prima oplossing, prettig en snel

Van Den Bogaard

Uitstekende oplossing voor tijdens onze badkamer verbouwing

Arnold

Het is topbedrijf!!
-Klantvriendelijk
-Goede prijs kwaliteitsverhouding
-Oplossingsgericht
Als je een tijdelijke douche wil huren, twijfel dan nu niet meer dit is het adres waar je moet zijn. Wij zijn uitermate tevreden klanten.

H. Koster

Prima alternatief tijdens een verbouwing ( badkamer). Deskundige installatie. Fijne mensen. Ik zou het iedereen aanraden.

Prettig en terzake kundig.

Ron de Jong

Gewoon goed, netjes te woord gestaan, aflevering verliep uitstekend en lekker kunnen genieten van een douche tijdens onze badkamerverbouwing, ideaal. Paul doet ook niet moeilijk als het allemaal wat... Gewoon goed, netjes te woord gestaan, aflevering verliep uitstekend en lekker kunnen genieten van een douche tijdens onze badkamerverbouwing, ideaal. Paul doet ook niet moeilijk als het allemaal wat uitloopt.

Prima service, komt afspraken na.

Dorien

Heel prettig om tijdens de badkamerverbouwing gewoon warm te kunnen douchen in eigen huis. Een kleine verbetering zou zijn om een rekje voor shampoo bij te leveren. En iets om het douchegordijn... Heel prettig om tijdens de badkamerverbouwing gewoon warm te kunnen douchen in eigen huis. Een kleine verbetering zou zijn om een rekje voor shampoo bij te leveren. En iets om het douchegordijn onderaan vast te kunnen zetten of via een rails te laten lopen oid.