Annemieke

Flexibele en betrouwbare partij, goede nette douche

Particulier

Goede service, denkt mee ! Snel geïnstalleerd voor goede prijs

A. Buyserd

Super geregeld. Alles netjes volgens afspraak en heerlijk gedoucht. Is een aanrader ?

van den Berg

Superhandig en perfecte service!

Esther

De perfecte oplossing tijdens het verbouwen van onze badkamer!

Arco Ketting

Prettig verlopen, vanaf het moment van opvragen offerte, contact over de offerte, uitleg, installatie en het weer ophalen, alles volgens afspraak.

Fam Aarssen

Het huren van de douche was vrij simpel. Net zoals het installeren ervan bij ons in de keuken. Na een korte en heldere uitleg konden we de douche gebruiken. Wat een uitkomst om toch in je eigen huis... Het huren van de douche was vrij simpel. Net zoals het installeren ervan bij ons in de keuken. Na een korte en heldere uitleg konden we de douche gebruiken. Wat een uitkomst om toch in je eigen huis te kunnen douchen. Het ophalen was ook snel geregeld. Prima service voor een goede prijs.

Ron koster

Op zeer korte termijn hier een mobiele douche kunnen huren. Douche werd thuis bezorgd en opgebouwd. Op het laatste moment de douche ook nog een week extra kunnen huren.
Heel...
Heel klantvriendelijk,goede service, hele goede prijs.

Anneke Petri

Goed geregeld. Netjes geïnstalleerd en vriendelijk behandeld.

Van leeuwen

Echt een aanrader een TOP service.???