Ineke Groen

Het was ideaal om een eigen douche te hebben op zolder terwijl onze badkamer op de 1e verdieping verbouwd werd!
We hoefden zelfs niet te doen; de douche werd gebracht en aangesloten en later ook weer los gekoppeld en verwijderd.

Martin Mijnsbergen

Wij hebben gedurende de verbouwing van onze badkamer twee weken een mobiele douche gehuurd bij huureendouche.nl

Erik

Zeer positief, pro actief en meedenkend.

We moesten onze badkamer verbouwen en hadden dat lang uitgesteld wegens het dan missen van een douche. Nadat wij van huurdouches hadden gehoord hebben wij "Huur een Douche" gevonden. Online reviews... We moesten onze badkamer verbouwen en hadden dat lang uitgesteld wegens het dan missen van een douche. Nadat wij van huurdouches hadden gehoord hebben wij "Huur een Douche" gevonden. Online reviews daarvan waren goed, en wij zijn zelf ook erg tevreden.

Wim Bargerbos, Zoetermeer

Prima service en heerlijk douchen!

Blokdijk

Super geregeld !!
Snel en professioneel. We konden de douche langer lenen. Zou het iedereen aanraden.

Claudia

Super service. Aardig personeel. Goed bereikbaar. Duidelijke offerte. Vertrouwen in de klant door achteraf te kunnen betalen.

Goede afspraken gemaakt en zijn ook nagekomen. Prima service.

Douche aangevraagd, afgestemd en geleverd. Na afloop volgens afspraak weer opgehaald.