A Toet

Goede en snelle service!

Waddinxveen

Perfect! Douche werd keurig op de afgesproken tijd geplaatst en later ook weer opgehaald. Douche is ruim genoeg en de aansluiting op de ketel was zo gebeurd. Toen de verbouwing van de badkamer wat... Perfect! Douche werd keurig op de afgesproken tijd geplaatst en later ook weer opgehaald. Douche is ruim genoeg en de aansluiting op de ketel was zo gebeurd. Toen de verbouwing van de badkamer wat langer ging duren, was verlenging van de huurperiode geen enkel probleem..

Mia Sliwinski

Snelle service, douchecabine perfect. Vier weken normaal kunnen douchen.

Erik Jansen

Heel goede oplossing bij een badkamerverbouwing. Paul is bereikbaar en houdt zich aan afspraken. En: prima douche.
Prijs is meevaller.

We hebben goede ervaring genoten van zowel de douche als de service opzich

Fantastische douche, we waren er erg blij mee.

Super oplossing, niet douchen bij buren of familie. Mooie ruime douchecabine en alles werkt perfect keurig geïnstalleerd door de mensen van Huureendouche.

Goede ervaring, heerlijk kunnen douchen tijdens de verbouwing.
de douche wordt geheel gemonteerd en gedemonteerd dus nergens omkijken naar.
als je een nooddouche wil huren zou ik huur...
Goede ervaring, heerlijk kunnen douchen tijdens de verbouwing.
de douche wordt geheel gemonteerd en gedemonteerd dus nergens omkijken naar.
als je een nooddouche wil huren zou ik huur een douche van harte aanbevelen.

Marieke Groeneveld-Warnas

Alles werd keurig geregeld conform gemaakte afspraken en wij hebben heerlijk kunnen tijdens onze verbouwing

Jazz

Prima douche! Fijn om een huurdouche te hebben, vooral als de verbouwing langer duurt dan gepland (en dat is al gauw het geval). Zeker een uitkomst met drie pubers in huis.