Wat heerlijk dat zoiets bestaat.. Het maakt de rommel in huis, van de badkamer die verbouwd wordt, een stuk aangenamer. Je weet nl dat je s'avonds een lekkere douche kan nemen.
Zal het...
Zal het iedereen aanraden en wist eigenlijk niet dat zoiets er was.

Bas

Vanwege verbouwing van onze badkamer een douchecabine op onze zolder: kamperen in je eigen huis. Ging prima!

Rob van Beek

Zeer goed alle afspraken worden nagekomen. Paul is een vriendelijke service gerichte ondernemer. Ga zo door!
Ik heb Huur een douche al bij diverse mensen aangeraden.

Prima douche met douchegordijn, heerlijke douchekop. Goed contact en erg flexibel uiteindelijk helaas bijna 4 weken moeten huren.

Yilmaz

Als heel positief ervaren

KLIJN

Zeer duidelijk en prettig bedrijf,doen waarvoor ze komen en doen ook daadwerkelijk wat ze beloven op de site.Heel veel plezier gehad van de nooddouche tijdens de verbouwing van de badkamer.Al met al... Zeer duidelijk en prettig bedrijf,doen waarvoor ze komen en doen ook daadwerkelijk wat ze beloven op de site.Heel veel plezier gehad van de nooddouche tijdens de verbouwing van de badkamer.Al met al een betaalbaar alternatief ook het twee dagen langer laten staan van de nood douche was totaal geen probleem.Kortom wij bevelen dit bedrijf aan met een dikke 10.

Jan

De ervaring met de verhuurder was echt uitstekend. Accuraad en hoffelijk. Verder een goede douche, top.

Erik Tijsterman

Geweldige oplossing

Geweldige oplossing als je een tijd niet zelf over een douche beschikt van weg verbouwing