Super goed geregeld . Je hoeft zelf niets te doen.goede service .

Zeer goede service, flexibel met aanpassen van huur data.
Douche was in uitstekende staat en werkte perfect

Wanda de Schrijver

Heerlijk kunnen douchen tijdens de verbouwing. Super oplossing om niet met je handdoek en douchegel de buren lastig te moeten vallen.

Prettig en makkelijk contact. Afspraken worden nagekomen. Zelf geen omkijken naar.
Prima materiaal, ook daardoor viel de verbouwing mee.

Jaap Oudes

Tot mijn verrassing bleek de nooddouche van Huureendouche eenvoudig aan te sluiten en werkte e.e.a. perfect. Afspraken worden keurig nagekomen, contact verloopt zeer prettig. Prijs is zeer redelijk.... Tot mijn verrassing bleek de nooddouche van Huureendouche eenvoudig aan te sluiten en werkte e.e.a. perfect. Afspraken worden keurig nagekomen, contact verloopt zeer prettig. Prijs is zeer redelijk. De ideale oplossing om on het ongemak van een badkamer die verbouwd wordt te compenseren.

John van der Meer

Wat een genot. Tijdens de verbouwing van onze badkamer gewoon in eigen huis kunnen blijven douchen.
Prima constructie, snel geplaatst en eenvoudig in gebruik.
Voor de prijs hoef je het...
Prima constructie, snel geplaatst en eenvoudig in gebruik.
Voor de prijs hoef je het niet te laten. Dit is 100 keer beter dan steeds elders te moeten douchen.

Gertrude Pors

Geweldige ervaring
Snel opgezet en snel weg gehaald
Ik wist niet dat dit bestond, en zo een heerlijke straal
Echt heerlijk en raad dit aan als je je badkamer gaat renoveren en...
Geweldige ervaring
Snel opgezet en snel weg gehaald
Ik wist niet dat dit bestond, en zo een heerlijke straal
Echt heerlijk en raad dit aan als je je badkamer gaat renoveren en gewoon kan douchen
Gewoon top, ook de communicatie !

Spaan / Tuincentrum Rokkeveen

Super bedrijf snelle en nette service, door lekkage moest mijn douche eruit. 3 weken gewoon kunnen douchen op zolder. Helemaal super met een dochter en mijn vrouw in huis. Echt een aanrader als uw... Super bedrijf snelle en nette service, door lekkage moest mijn douche eruit. 3 weken gewoon kunnen douchen op zolder. Helemaal super met een dochter en mijn vrouw in huis. Echt een aanrader als uw badkamer even buiten gebruik is.

Raymond

Onze badkamer werd drie weken lang gerenoveerd en zodoende hadden we een noodoplossing nodig.
Huureendouche.com bood een mooie uitweg.
Ik heb zeer fijn contact gehad met de medewerkers,...
Huureendouche.com bood een mooie uitweg.
Ik heb zeer fijn contact gehad met de medewerkers, zij waren erg flexibel, dachten mee in oplossingen en stelden zich uiterst professioneel op.