Eric van den berg

We hadden een tijdelijke douche nodig Noor tijdens de verbouwing van onze badkamer.
Paul kwam deze keurig bij ons op zolder installeren.

Beschrijf hier uw ervaring

Een afspraak maken was heel gemakkelijk en Paul kwam ook op de afgesproken tijd. De installatie ging snel. Binnen een uur stond er een werkende douche op onze zolder. De verbouwing liep een weekje uit en dat was met 1 telefoontje opgelost. Na de verbouwing werd de douche weer weg gehaald en de oorspronkelijke aan en afvoer weer goed aangesloten.

Hordijk

Snelle service. Klant vriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden. Boven alle verwachtingen. Douchen ging uitstekend. Zonder boilertje zo aan gesloten op de warm waterleiding

Snelle en kundige installatie van de huurdouche.

Beschrijf hier uw ervaring

vriendelijke en service gericht persoon

Goede service, goed product
Flexibel

Flexibilteit bij verlenging periode

Zeer tevreden over huureendouche. Goede service!

goede communicatie, vriendelijk

Remonne

Huur een douche is aan te raden als je een verbouwing hebt of door omstandigheden tijdelijk niet de trap op kan om boven te douchen. Het was super om in een ontregelende verbouwing het comfort te...

Beschrijf hier uw ervaring

Op korte termijn te regelen, vlotte communicatie, erg fijne samenwerking.

P.Sacramento Pinhal

Ervaringen waren erg positief. Is niet niks als je 2-3 weken omhoog zit en geen douche hebt. Naast het feit dat de installatie redelijk simpel is, is de kwaliteit vd douche ook nog is goed te noemen.

Beschrijf hier uw ervaring

Communicatie via de email is perfect te noemen, afspraken die gemaakt worden zijn ook nagekomen (zelfs op het tijdstip nauwkeurig). Zeer vriendelijk persoon en kennis van zaken zodat de CV niet kapot gaat bij het aansluiten bv.

Kwan Hau

Vanaf begin goed contact gehad. Duidelijke afspraken. Snelle respons. Ook nog eens heel behulpzaam.
Wij hadden een badkamer verbouwing. En dit was onze redding geweest. Zou het iedereen...

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer behulpzaam. Instructies gefilmd. Ik was niet thuis namelijk bij het plaatsen. Dat een hele pluspunt. Een kind kan de was doen!

Makkelijk bereikbaar, Vriendelijk, behulpzaam

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk en helder in benadering

Netjes geregeld, schoon.