Petra

Echt kan het iedereen aanraden zo relaxt om gewoon toch thuis te kunnen douchen. Fijne vriendelijke service!

Olga Rietbroek

Goede service en snel en goed contact . Schone en fijne douche cabine , iemand met veel plezier en passie in zijn werk , zeker aan te bevelen.

Marlies Crispijn

Top service, netjes geplaatst, konden hem zonder probleem langer huren. De douche zelf was echt top.

Koen

Ik heb de douche tijdens het verbouwen gehuurd en wat een uitkomst was dat! Geen gedoe om ergens heen te moeten om te gaan douchen, totaal geen last van water, nattigheid, of andere problemen gehad... Ik heb de douche tijdens het verbouwen gehuurd en wat een uitkomst was dat! Geen gedoe om ergens heen te moeten om te gaan douchen, totaal geen last van water, nattigheid, of andere problemen gehad echt top! Daarnaast is Loek echt een super leuke, nette en bekwame gast die super goede service levert! Loek jongen het ga je goed, veel succes met alles! Groeten Koen

Marion en Ralph

Vriendelijke, duidelijke en snelle service. Onze verbouwing liep uit. Elke dag dankbaar geweest dat we thuis konden douchen. De cabine was keurig ! Loek! Je bent een topper!

Feline

Goede service voor een goede prijs

Lin

Geweldig! Vrolijke en vriendelijke service. Snel geplaatst.

Fam. Scherpenzeel

Heel goed bevallen, perfecte service en een prima prijs.
Aanrader.

Familie Schenk

Echt een uitkomst zo’n huurdouche tijdens de verbouwing van de badkamer. Heerlijke douche. En wat top service! Zeker aan te raden!?