R. Laufkotter

Nette service, het was de perfecte oplossing voor ons in verband verbouwing van de badkamer.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede afspraken, waar het bedrijf zich ook netjes aan houd. Wij moeten de douche een week langer huren, was geen probleem. Met en keurige meerprijs.

Zeer positief. Ideaal tijdens een badkamer verbouwing; het biedt je de mogelijkheid om na een dag klussen te genieten van een warme douche.

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijk, zeer correct. Duidelijke en heldere communicatie.

Sandra Muller

Heerlijk kunnen douchen tijdens het verbouwen van onze badkamer.
Douche was schoon en het was geen probleem om hem onder een overkapping buiten te laten plaatsen .

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke benadering van Paul en het was geen probleem om zijn planning te veranderen omdat ik geen huisnummer had doorgegeven en ik even niet bereikbaar was.

Kallan

Wij vinden de douche erg handig en fijn tijdens de verbouwing van onze badkamer. Goede ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring

Klant vriendelijk en hij had er veel verstand van.

Marcel

Aardige kerel Paul denkt mee en is erg felxibel! Top service en komt gemaake afspraken na.

Prima! netjes, op tijd en niet duur!

Een prachtige oplossing, alles werkte prima.
Installatie + halen/brengen vlekkeloos.
Kosten voorspelbaar en redelijk.

Betrouwbaar en betaalbaar.

Ideaal,Makkelijk en niet duur.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed contact. Simpel. Duidelijk.

Arjen

Zeer prettig geholpen. De communicatie en uitvoering verliep perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Zowel communicatie als uitvoering was goed

Leyla Pelsman

Mijn ervaring met Huur een douche was vanaf het eerste telefoongesprek tot het ophalen van de huurdouche zeer prettig.

Beschrijf hier uw ervaring

Direct contact met eigenaar die alles helder uitlegt en hem ook persoonlijk komt plaatsen is heel persoonlijk en prettig. Een heldere naam met een goed product met prima prijs/kwaliteit-verhouding en uitstekende service zonder onaangename verrassingen. Ik zal iedereen Huur een Douche aanbevelen als het gaat om een tijdelijke douche tijdens een verbouwing.