Ideaal,Makkelijk en niet duur.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed contact. Simpel. Duidelijk.

Arjen

Zeer prettig geholpen. De communicatie en uitvoering verliep perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Zowel communicatie als uitvoering was goed

Leyla Pelsman

Mijn ervaring met Huur een douche was vanaf het eerste telefoongesprek tot het ophalen van de huurdouche zeer prettig.

Beschrijf hier uw ervaring

Direct contact met eigenaar die alles helder uitlegt en hem ook persoonlijk komt plaatsen is heel persoonlijk en prettig. Een heldere naam met een goed product met prima prijs/kwaliteit-verhouding en uitstekende service zonder onaangename verrassingen. Ik zal iedereen Huur een Douche aanbevelen als het gaat om een tijdelijke douche tijdens een verbouwing.

Marieke

Heel fijn om tijdens de verbouwing van de badkamer toch gewoon thuis te kunnen douchen.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima service, makkelijk om contact te krijgen, duidelijke afspraken en goed materiaal.

W. de Bakker

Prima ervaring met Huureendouche. Makkelijk en flexibel datum af te stemmen voor het plaatsen en ophalen van de douche. Ook het douchen zelf viel me erg mee. Mijn voorstelling was dat ik echt kort...

Uitstekend! Snelle reacties, zeer flexibel.

Beschrijf hier uw ervaring

De flexibiliteit, snelle reactietijd maakt dat ik, indien nodig, zeker bij hen opnieuw een nooddouche zou regelen.

Super goed geregeld . Je hoeft zelf niets te doen.goede service .

Werken netjes .

Zeer goede service, flexibel met aanpassen van huur data.
Douche was in uitstekende staat en werkte perfect

Wanda de Schrijver

Heerlijk kunnen douchen tijdens de verbouwing. Super oplossing om niet met je handdoek en douchegel de buren lastig te moeten vallen.

Beschrijf hier uw ervaring

Meneer houdt zich keurig aan de gemaakte afspraken.