Heerlijk om gewoon te kunnen douchen op zolder, terwijl onze badkamer gerenoveerd werd.

Anita

We hebben enorm gemak gehad van de mobiele douche. Hierdoor gaf de verbouwing een stuk minder overlast. De douche is netjes geplaatst. Snelle levering. Aanrader !

Veel kennis van zaken.

Prima service en goed douche en monteur had goede adviezen over plaatsing.

Penny Prins

Hele goede en snelle service, super goed geregeld en snel opgezet en aangesloten.

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie ruime douche, die rechtstreeks op CV werd aangesloten. Hele fijne communicatie en goede afspraken.

Rein Laurens

Positieve ervaring !!! De huursom meer dan waard.
Huurdouche was op zolder aan te sluiten op het aanwezige leidingwerk, daardoor tijdens de verbouw de beschikking oven een douche :-)

Beschrijf hier uw ervaring

Klantgerichtheid en flexibiliteit als zeer positief ervaren. Het is een zaligheid om tijdens de verbouw van je badkamer over ene douche te beschikken.

Marloes de Reede

Heel erg tevreden! Super oplossing als je je badkamer gaat verbouwen en niet duur!

R. Laufkotter

Nette service, het was de perfecte oplossing voor ons in verband verbouwing van de badkamer.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede afspraken, waar het bedrijf zich ook netjes aan houd. Wij moeten de douche een week langer huren, was geen probleem. Met en keurige meerprijs.

Zeer positief. Ideaal tijdens een badkamer verbouwing; het biedt je de mogelijkheid om na een dag klussen te genieten van een warme douche.

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijk, zeer correct. Duidelijke en heldere communicatie.