Montage
Advies
Prijs-kwaliteitverhouding
Communicatie

Twan Welboren

Onze screens zijn zeer netjes opgeleverd. Ook het opruimen en schoonmaken is zeer goed gebeurd. Complimenten

J.Ravenhorst

Onze ervaring is zeer positief. Alle personen die zich met onze aankoop bezig gehouden hebben waren prettig in de omgang.
De personen die onze aankoop kwamen monteren zijn deskundig en werkte...
De personen die onze aankoop kwamen monteren zijn deskundig en werkte netjes.

a van wel

Ik was erg onzeker of er inderdaad kwaliteit geleverd zou worden omdat ze wat nonchalant overkwamen, maar ze hebben echt heel netjes en goed gewerkt! Ik ben er zeer enthousiast over.

erg geduldig en aardig geholpen, allerminst opdringerig en dat vond ik zéér prettig!

Reactie Hulsman Zonwering:

Geachte mevrouw Van Wel,
Geachte mevrouw Van Wel,
Dank voor uw beoordeling! Met betrekking tot de communicatie hebben wij begrepen dat er e-mails niet zijn aangekomen of in uw spambox terecht zijn gekomen. Dat is uiteraard bijzonder vervelend. Wij hebben een hardnekkig technisch probleem gehad en is inmiddels ook opgelost.
Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe knikarmscherm!
Hulsman & De Veluwe - Zonweringtechniek