Montage
Advies
Prijs-kwaliteitverhouding
Communicatie

R.B. Huisman

Afgelopen zomer een zonnescherm gekocht bij Hulsman. Was een speciale beugel voor nodig zodat het boven het rolluik geplaatst kon worden. De firma heeft goed meegedacht en mooie beugels laten maken... Afgelopen zomer een zonnescherm gekocht bij Hulsman. Was een speciale beugel voor nodig zodat het boven het rolluik geplaatst kon worden. De firma heeft goed meegedacht en mooie beugels laten maken en in de juiste kleur laten spuiten. Voor deze opdracht verdiende ze al een 10. Door de storm was mijn rolluik uit de geleiders gekomen. Maandagochtend Hulsman gebeld en ondanks dat ik zeker niet de enige was met stormschade hebben ze alles in het werk gesteld om dezelfde week mijn rolluik te repareren. Dit is goed en snel gedaan door de vriendelijke en deskundige monteurs.
Hulsman is mijn leverancier van mijn zonnescherm maar hebben nu ook het onderhoud voor mijn rolluiken. Ben meer dan tevreden over hun snelle inzet, klantvriendelijkheid en service. Beveel hun zeer zeker aan als goede betrouwbare leverancier.

Goede duidelijke communicatie, kundig, meedenken, eerlijk advies, goede prijs kwaliteitverhouding, hoge service level.
Niet alle extra's kosten extra geld.

Reactie Hulsman Zonwering:

Beste heer Huisman, super bedankt voor uw beoordeling. Dit waarderen wij enorm!

Loosman

Vandaag is ons knikarmscherm gemonteerd door 2 vakkundige medewerkers van Hulsman. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat!

Vakkundige montage

Reactie Hulsman Zonwering:

Beste mevrouw Loosman, Hartelijk dank voor uw beoordeling en wij u veel plezier met de zonwering!

Fam T. Le Febre

Ervaring tot nu toe.
Ervaring tot nu toe.
Goede en kundige communicatie erg positief . Maatopname perfect met goede uitleg over kleuren en warmte wering van het materiaal . Monteurs enorm aardig , kundig ,prettig en vertrouwd in de omgang . De 2 screens hingen door de vakkundigheid en ervaring van deze monteurs super snel. Goede uitleg over de bediening ervan. Kwalitatief en uitvoering vinden wij het een top bedrijf.

Prettige en snelle communicatie.
Fijne en gezellige werknemers.
Kundig en bekwame werknemers.
Materiaal kwalitatief hoogwaardig.
Bedrijf straalt vertrouwen uit en...
Prettige en snelle communicatie.
Fijne en gezellige werknemers.
Kundig en bekwame werknemers.
Materiaal kwalitatief hoogwaardig.
Bedrijf straalt vertrouwen uit en kwaliteit.
Goede prijs .

Beste familie Le Febre,
Beste familie Le Febre,
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Dat vinden wij natuurlijk erg leuk om te lezen en wij vinden het fijn om te horen dat wat wij proberen uit te stralen, ook zo bij u is overgekomen. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe zonwering!
Team Hulsman & De Veluwe

Korkmaz

Wij hebben onze oude garagedeur laten vervangen door Hulsman Zonwering.
Wij hebben onze oude garagedeur laten vervangen door Hulsman Zonwering.
We zijn erg tevreden over het eindresultaat en de geleverde service, en raden Hulsman Zonwering dan ook aan bij anderen.

Prima bedrijf. Goede prijs kwaliteit verhouding en uitstekende vriendelijke monteurs die de klus netjes voor je klaren.

J.M. van Ewijk

Bij het uitzoeken van de zonwering zijn we netjes en vakkundig geholpen en hebben. Bij het definitieve opmeten van de zonwering is alles netjes en met advies verlopen. Wij zijn blij met de keuze... Bij het uitzoeken van de zonwering zijn we netjes en vakkundig geholpen en hebben. Bij het definitieve opmeten van de zonwering is alles netjes en met advies verlopen. Wij zijn blij met de keuze voor pergola zonwering.

Ook het personeel wat het komt monteren heeft het netjes en vakkundig geplaatst.

Jairo Ramirez Serrano

Great experience. I found them searching on internet, and since the first contact with them everything went smoothly and according to schedule.

The complete iteration from getting in contact until the door installed. I had done a lot changes at my home, and most of them there is always failing, but with Hulsman & De Veluwe we had such a... The complete iteration from getting in contact until the door installed. I had done a lot changes at my home, and most of them there is always failing, but with Hulsman & De Veluwe we had such a great experience and all the people involved in the process for the garage door was excellent.

M. Brouwer

Onlangs een zonnescherm gekocht. Kopje koffie en vriendelijk te woord gestaan. Al snel een offerte in de mail en sneller dan ingeschat al een afspraak voor montage. Voorafgaand elders een offerte... Onlangs een zonnescherm gekocht. Kopje koffie en vriendelijk te woord gestaan. Al snel een offerte in de mail en sneller dan ingeschat al een afspraak voor montage. Voorafgaand elders een offerte opgevraagd met dubbele eindprijs als uitkomst! Service, vriendelijkheid en keurige montage.

Snel antwoord op vragen. Monteurs zeer vriendelijk en keurig werk geleverd.

van den Doel

Prima!

A.J. (Ton) van Houten

Zeer goed geholpen door verkoper. 2 x ingemeten (door twijfel van de klant). Uitvoering was werkelijk zeer perfect.

Goed advies, 2 x ingemeten (door twijfel klant). Goed advies over welke zonwering te gebruiken en de kleurbepaling.
Uitvoering door uw monteurs zeer goed, met medeneming oude zonneschermen en...
Uitvoering door uw monteurs zeer goed, met medeneming oude zonneschermen en zeer netjes gewerkt.

Claudia van Ommeren

Alles duidelijk uitgelegd, keuze uit veel soorten en maten en kleuren, netjes en correct opgemeten en PERFECT geïnstalleerd! Telefonisch met vragen ook snel geholpen. Ik ben klaar voor de zomer... Alles duidelijk uitgelegd, keuze uit veel soorten en maten en kleuren, netjes en correct opgemeten en PERFECT geïnstalleerd! Telefonisch met vragen ook snel geholpen. Ik ben klaar voor de zomer dankzij dit geweldige bedrijf!

Snelle levering - super werklui - snel geholpen bij vragen