8.5/10
8.1/10
7.8/10

nee

nee

Duidelijke website , snelle levering en handig om te betalen zonder visa.
Duidelijke, snelle en correcte mails.

Snelle levering , gemakkelijk om te betalen vanuit België zonder visa !
Voldoende mails om pakket te volgen.

Tester

Testreview

Test

test

Danny

Perfect

alles is perfect verlopen !

Prima. Doordat de website niet goed werkte was mijn bestelling fout gegaan maar dit is heel correct en vlug opgelost. Complimenten hiervoor.

Geen verbeterpunten.

1 dag levering

J. Kerskes

Zonder dat om mijn mening werd gevraagd over mijn (eerste) ervaringen met de hulpwinkel wilde ik zeggen dat deze winkel mij op een uitmuntende wijze heeft geholpen en geïnformeerd over de... Zonder dat om mijn mening werd gevraagd over mijn (eerste) ervaringen met de hulpwinkel wilde ik zeggen dat deze winkel mij op een uitmuntende wijze heeft geholpen en geïnformeerd over de bestelling. De mevrouw die mij via de mail "te woord stond" heeft mij direct en op een goede wijze geholpen. Dat maakt het voor mij (87 jr) gemakkelijk een bestelling te plaatsen.

Als reeds boven omschreven. De mevrouw waarmee ik via e-mail in contact kwam is een visitekaartje voor het bedrijf.

Het zou best kunnen dat ik daar na een tijdje een mening over kan geven. Nu ben ik nog niet zo ver.

foets

Vaatdoek wringer

super snelle levering en ongelofelijk snel als er toch iets mis loopt om dit recht te zetten. fantastisch site bedankt

smetsers

Erg goed.

het was moeilijk voor me om, het bestelformulier in te vullen.
Met een vriendelijke mevrouw, die alle tijd had zijn we aan het eindpunt gekomen. Geweldig.
Goede verpakking. het was moeilijk voor me om, het bestelformulier in te vullen.
Goede verpakking.
Engelbert smetsers