8.5/10

bestel gemak
snelle levering
klantvriendelijkheid

ik vind het zo prima.

Bestelling is vlot verlopen en er werd snel geleverd.

Goede ervaring met bestellen. Snelle service.

Status orderverloop weergeven

Reactie Hulpwinkel.nl:

Beste mevrouw,

Mijn excuses, door dat dit tuinkrukje is verzonden door een andere verzender dan normaal gesproken, ben ik u vergeten te informeren over de leveringsdata. Bedankt voor uw Feedback. Voortaan zullen we hier beter op letten! mvg Hulpwinkel.nl

Hulpwinkel

De levering zou sneller mogen. Verder alles prima.

Goed maar prijzig

Snelheid

1. Foto geeft niet de grootte van product weer.
2. Materiaal (zacht/hard) plastic niet weergegeven
3. Al met al tikkie duur (totaal 20 euro voor plastic doosje)

Reactie Hulpwinkel.nl:

Beste meneer,

Bedankt voor uw feedback! We vinden het vervelend dat u de afmeting van de medicijncassette etui niet kon vinden, deze staat namelijk wel vermeld bij het product. Door op het product te klikken wordt u doorgeleidt naar het product zelf. Wellicht is dit niet helemaal gelukt.
M.b.t. het materiaal hebben we nu bij het product aangegeven dat de etui zelf (buitenkant) van wat zacht materiaal is gemaakt.
Ook heb ik voor u even naar de prijs van dit product gekeken. Deze is conform de adviesverkoopprijs en bij andere shops wordt dit artikel vaak zelfs hoger geprijsd. Wel kan ik u als tip meegeven dat wij elke week 3 andere producten in de aanbieding hebben (op de homepage), dit is vaak een korting van 20%. Hopelijk heb ik zo uw feedback beantwoord, mocht dit niet het geval zijn kunt u ons bellen op onderstaand nummer: 076-8200813

Prettig

bellen na bestelling

Uitstekend

BOM ORL BV

Uitstekend

keurig bezorgd

Op zich goed behalve dat we de leverantie nog niet hebben gekregen. Het had donderdag 21.01 er moeten zijn. Het is vandaag donderdag 28.01 en de leverantie is er nog niet.

Product nog niet ontvangen

Ik heb mijn product nog niet ontvangen. Ben benieuwd wanneer het komt