8.5/10
8.1/10
7.8/10

PRIMA

GOEDE KLANTEN DIENST EN - LEVER TIJD

WAT NIET OP VOORRAAD IS VAN DE WEBSHOP AFHALEN OM BESTELLING TELEURSTELLINGEN TE VOORKOMEN.

Reactie Hulpwinkel.nl:

Bedankt voor uw feedback! Fijn dat u onze klantenservice waardeert. Ik vond het prettig om met u telefonisch contact te hebben. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst nogmaals van dienst zijn. Hetzij met hetzelfde product of andere hulpmiddelen!

Mvg Hulpwinkel.nl

E.Missel

Geweldig die inspanning van jullie om mij aan het door mij gewenste product te helpen. Daar moesten jullie extra moeite voor doen. Dat heb ik zeer gewaardeerd.

Echte goede hulp. De naam hulpwinkel is verdiend. Van mij krijgen jullie een gouden douche.

???

Beste mevrouw Missel,

Gelukkig konden we u helpen aan een alternatief!
Fijn om deze complimenten te horen.
We hopen u zeker nog een keer van dienst te mogen zijn!

MVG Hulpwinkel.nl

Philips - de Jong

Goede prijs- kwaliteitverhouding. Perfecte en snelle levering. Zeker een aanrader !!

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie! Wij vinden dat hulpmiddelen voor iedereen betaalbaar moeten zijn.
Fijn dat u onze goede prijs-kwaliteitverhouding opvalt! Wij hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn.

MVG Hulpwinkel.nl

Met het bedrijf zelf geen problemen gehad, alleen met de bezorgfirma.
Pakje was door bedrijf voorzien van adres Kerkweg 14 Echter op pakje was sticker geplakt door bezorgfirma met adres...

Vaker problemen gehad met de bezorgfirma?

Beste meneer/mevrouw Verwijlen,

Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het dat uw bestelling niet direct is afgeleverd bij u. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Wij hebben dit genoteerd en houden het in de gaten. Wij wensen u veel gemak met uw hulpmiddel!

Mvg Hulpwinkel.nl

Heel goed

Geen mening

Geen mening

M.A. Dollekens

Voor het eerst een hulpmiddel nodig gehad en ben hier uitgekomen.
Snelle levering!!!
Zeker aan te bevelen.

Het was de eerste keer dat ik met de hulpwinkel te maken had. Ik werd prima te woord gestaan per telefoon.

Op een aardige manier mij proberen over te halen om met ideal te betalen wat ik nog nooit gedaan had.

Reactie Hulpwinkel.nl:

Bedankt voor uw feedback! Wat een mooie score.
Wij zijn u graag nog eens tot dienst!

Alles wordt geleverd zoal beloofd

Uitgebreid assortiment

Op dit moment niet

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw feedback! Wij proberen ons assortiment steeds meer te verbreden maar tevens overzichtelijk te houden. Mocht u toch een keer iets missen in ons assortiment kunt u altijd contact met ons opnemen, wellicht kunnen wij deze dan toch toevoegen!

Graag tot ziens!

mvg Hulpwinkel.nl

Super

Nemen zelf contact op als de zending later verzonden word als normaal en laat duidelijk weten wanneer het pakket dan binnen is.
En komen hun belofte na want dan is het inderdaad binnen echt top.

Hou deze service vast en laat het niet verslonzen.

Reactie Hulpwinkel.nl:

Bedankt mevrouw voor dit mooie compliment!

Hopelijk zijn uw klanten tevreden met het product.
Wij doen ons best om deze service niet alleen vast te houden,
maar ook nog meer te verbeteren.

Graag zien wij u een keertje terug!

Mvg, Hulpwinkel.nl