7.8/10

Prima en snel, goed tevreden.

Marjan van der Waaij

Mijn bestelde product was niet aangekomen, ik heb gebeld en kreeg zonder problemen een nieuwe opgestuurd die ik binnen 2 dagen binnen had. Geweldige service! Ik zal u zeker aanbevelen.

Klant vriendelijk

IJ. J. Boonstra

Dit was voor ons de eerste keer dat wij iets bestelden bij Hulpwinkel. Wij zijn zeer tevreden over het geleverde product, een vergrootglas. Mochten we weer i.d. willen, dan zoeken we weer bij... Dit was voor ons de eerste keer dat wij iets bestelden bij Hulpwinkel. Wij zijn zeer tevreden over het geleverde product, een vergrootglas. Mochten we weer i.d. willen, dan zoeken we weer bij Hulpwinkel.

Goede ervaring, goed product en snelle levering.

goede producten en duidelijke info

ja, bij de leesloep zou het handig geweest zijn als er een beschermhoesje omheen had gezeten, zeker omdat het een inklapbaar model was en je kunt verwachten dat je hem mee op reis wilt nemen. ja, bij de leesloep zou het handig geweest zijn als er een beschermhoesje omheen had gezeten, zeker omdat het een inklapbaar model was en je kunt verwachten dat je hem mee op reis wilt nemen.
Ik heb dit ook meteen doorgegeven na ontvangst en hier is positief op gereageerd.

J.Roodhorst

Prima tweede keer bestelling gedaan.

Eerlijke prijs en snelle levering. Prima.

Veel keuze in hulpmiddelen
Betrouwbaar

Fijne klantenservice door mensen die voldoende tijd voor je vragen nemen

Snelle reactie via de chat en goed advies

Snel en kundig advies