7.8/10

Zeer slecht, bremgen na aankoop verzendkosten inrekening, beweren artikelen op vooraard te hebben maar bellen vervolgens om te zeggen dat het een paar dagen langer duurt. Ik wacht inmiddels meer dan... Zeer slecht, bremgen na aankoop verzendkosten inrekening, beweren artikelen op vooraard te hebben maar bellen vervolgens om te zeggen dat het een paar dagen langer duurt. Ik wacht inmiddels meer dan een week op mijn product.

Ze bellen vrij snel om te zeggen dat ze hun afspraak niet nakomen

Wees eerlijk op de site en bij niet leveren gelijk geld terug storten

Beste meneer,
Helaas waren wij (bij het niet leveren van het product), niet door de producent op de hoogte gesteld. Daar kunnen en willen wij ons echter niet achter verstoppen. Zoals u weet is inmiddels alles geregeld en heeft onze excuses en een gratis loep ter compensatie ontvangen. We hebben fijn mailcontact verder gehad en gelukkig gaf u in uw mail aan, volgende keer weer graag zaken te doen met Hulpwinkel! Hopelijk tot snel in onze shop!

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf, gunstige prijs en zeer snelle levering!

Scherpe prijs en zeer snelle levering!

Inschrijving en bestelling gedaan en 3 dagen later al bestelling binnen.
Goede kwaliteit.

Henk Brouwer

Slechte communicatie

Melden als artikel er niet is

Beste meneer,
Wij hebben onlangs telefonisch contact gehad, want wij konden u niet traceren in onze bestellingen. Wat bleek? U had eerst bij ons willen bestellen maar heeft toen toch voor een andere shop gekozen. Maar omdat u al in ons bestelproces zat, kreeg u automatisch een mail om ons te beoordelen. Nu was het zo dat u het product (die u bij de andere shop) had besteld maar niet binnen kreeg. Vandaar de verwarring! U dacht dat u bij ons besteld had, maar dit was dus bij een andere shop in hulpmiddelen Gelukkig hebben we dit misverstand kunnen uitzoeken, want wij snapte het ook niet. Hopelijk heeft u het bestelde product bij de andere shop toch nog mogen ontvangen!

Niet leveren zonder bericht
na contact mijnerzijds oplossing gezocht

Beste mevrouw Altena,
Beste mevrouw Altena,
Dit product had een levertijd, wat we niet hadden gezien. Gelukkig hebben wij deze fout van onze kant op kunnen lossen, door onze welgemeende excuses aan te bieden. Tevens hebben wij u een ander, duurder product voor dezelfde prijs kunnen aanbieden, als blijk van onze excuses. Hier was u gelukkig content mee. We zien u graag terug!

Fam uit het Gooi

Slecht!

Geen verkeerde informatie op de website plaatsen als bijvoorbeeld een artikel rood op de foto staat en je witte thuisgestuurd krijgt. Ook de verzendkosten zijn niet van deze tijd. Om een blikje af... Geen verkeerde informatie op de website plaatsen als bijvoorbeeld een artikel rood op de foto staat en je witte thuisgestuurd krijgt. Ook de verzendkosten zijn niet van deze tijd. Om een blikje af te sluiten heb ik een dopje besteld. Dit dopje past prima als enveloppen post. Nee, ik kreeg zo'n doos incl. 6,75 pakketkosten. Dit had makkelijk in een envelop gekund voor een derde van de prijs. Toen ik de dop terug wilde sturen omdat ze de verkeerde kleur hadden gestuurd moest ik zelf voor de portokosten opdraaien - en wordt ik verplicht het artikel in de originele verpakking en doos retour te sturen waardoor ik weer 6,75 kwijt zou zijn. Een product dat 4,95 kost door verzending ca. 12,- kwijt was en weer retour moest voor een extra 6,75 ben ik uiteindelijk iets can 20,- kwijt. BELACHELIJK!!!!
Zorg er voortaan voor dat je krijgt waarvoor je heb betaald hebt en bied de klant edelijke verzendkosten en een antwoordnummer zodat de klant niet zelf voor jullie fouten hoeven op te draaien~!!!!!

Beste mevrouw,
Ik vind het heel spijtig dat u niet tevreden bent met onze service.
Beste mevrouw,
Ik vind het heel spijtig dat u niet tevreden bent met onze service.
Hulpwinkel.nl rekent inderdaad onder een bestelbedrag van 50 euro, verzendkosten voor het verzenden van uw pakketje. Dit omdat wij uiteraard ook verzendkosten moeten maken.
Wij gingen er vanuit dat wij dit voldoende hebben gecommuniceerd op onze homepage; rechts boven in het kader met de grote groene vinkjes én in de linker kolom onder de contact gegevens.
Ook hebben wij ervoor gezorgd dat onderaan elke pagina wordt gecommuniceerd dat er géén verzendkosten zijn bij bestellingen va €50,-. Ook bij veel gestelde vragen vind u onze bezorgkosten.
Nu dit voor u blijkbaar onvoldoende duidelijk was gaan wij in overleg met onze techneuten kijken hoe wij dit kunnen verbeteren.

Echter is het ook zo dat wij niet de verzendkosten in de prijs van de producten willen verrekenen, omdat dit ook niet altijd eerlijk is voor de klant.
Via de mail heb ik u hierover geschreven.
Ook was u ontevreden over de kleur van uw opener. Bij dit product kunt u helaas niet kiezen welke kleur er wordt geleverd. Omdat het over een huishoudelijk/keukenproduct gaat, gaan wij er vanuit dat dit niet heel erg belangrijk is voor onze klanten. Hier zullen wij in het vervolg op letten.
U vroeg mij vervolgens in een mail hoe u uw product kon retourneren.

Dit heb ik u uitgebreid uitgelegd door een kopie van onze site te sturen waarin de retourprocedure wordt uitgelegd. Wij hopen dat dit voldoende duidelijk wordt op onze klantenservice pagina. Hierbij hanteren wij volledig de nu geldende wet en regelgeving op dit vlak.

Ik snap dat u er, gezien het bedrag van het door u bestelde product €4,95, daarom voor kiest om het product te houden en hoop dat u er toch tevreden mee bent!
Hulpwinkel.nl

Prima!

Kwalitatief goede producten, heldere presentatie, vriendelijke correcte informatie over levering

Een hulpmiddel werd afgeleverd met batterij, ander zonder, beetje vreemd. De geleverde loeplamp kan ook gebruikt worden met adapter, die was er echter niet bijgeleverd, noch informatie daarover.

snelle levering

Snelle accurate afhandeling van de bestelling

zie boven