7.8/10

de melding over de track en trace mogelijkheid kwam binnen toen het product als geleverd was

Bekkering

Heb wat hulp spullen voor het lezen gekocht

Heel erg klant gerichte en vriendelijke vrouw aan de telefon gehad

Netjes geïnformeerd en de bestelling is snel geleverd.

snelheid

op de site aangeven welke artikelen/ cq kleur van de artikelen bijv. sokken niet leverbaars is.

Mantelzorger

Snelle levering, goed product, prima prijsstelling.

Een verpakking rietjes van drinkbeker besteld

N.v.t.

Het was even zoeken naar de knoppen om af te rekenen. Ook waren de rietjes van de drinkbekers (verpakking van 100 st) niet apart vermeld, maar met een afbeelding van de drinkbeker zelf weergegeven.... Het was even zoeken naar de knoppen om af te rekenen. Ook waren de rietjes van de drinkbekers (verpakking van 100 st) niet apart vermeld, maar met een afbeelding van de drinkbeker zelf weergegeven. De bestelling zelf verliep prima.

E. Rietman

Zeer goede ervaring. Duidelijke site. En behulpzaam personeel. Goed telefonisch bereikbaarheid. Foute levering, snel en netjes opgelost.

Ja, de behulpzaamheid was erg goed.Bernice was duidelijk, snel met een oplossing en snelle levering, en zeker erg klantvriendelijk. Ondanks dat een product verkeerd geleverd was, is de fout snel... Ja, de behulpzaamheid was erg goed.Bernice was duidelijk, snel met een oplossing en snelle levering, en zeker erg klantvriendelijk. Ondanks dat een product verkeerd geleverd was, is de fout snel opgelost.En binnen een week had ik het goede product.Dank je wel!!

Ik vind de penverdikkers blauw standaard. niet goed genoeg. De firma had gezegd moet ook op pennen passen,maar ik heb veel pennen geprobeerd zonder goede resultaat. misschien zelf een keer... Ik vind de penverdikkers blauw standaard. niet goed genoeg. De firma had gezegd moet ook op pennen passen,maar ik heb veel pennen geprobeerd zonder goede resultaat. misschien zelf een keer uitproberen.

M.S. van den Hoogen

Ik heb voor mijn echtgenoot een rechthoekig vergrootglas besteld. Het was onduidelijk of het vergrootglas nu leverbaar was of niet. Uiteindelijk bleek dat het de eerste week januari geleverd zou... Ik heb voor mijn echtgenoot een rechthoekig vergrootglas besteld. Het was onduidelijk of het vergrootglas nu leverbaar was of niet. Uiteindelijk bleek dat het de eerste week januari geleverd zou worden. Zo gezegd, zo gedaan!

De medewerkers deden hun best een en ander uit te leggen om de klant tevreden te stellen.

Het was jammer dat zijn cadeau niet onder de kerstboom lag. Opgelost met een leuke zelfgemaakte waardebon voor een vergrootglas.
Meer duidelijkheid op de website.

M.N. Soeterboek

Tot nu toe goed....maar ik heb de bestelling nog niet.........zou eerste week van januari komen.

Ja

Momenteel nog niet.

Aankoop van een leesloep voor mijn vader

zeer klantvriendelijke klantenservice aan de telefoon en het probleem (product bleek niet leverbaar meer) werd snel en goed opgelost in de vorm van een alternatief.