7.8/10

Keurig geholpen

Maten vermelden bij product

Komt wel tot uiting in de onderstaande vragen.

Ik werd na ontvangst van de bankoverschrijving direct en uiterst vriendelijk op de hoogte gebracht van het feit dat het bestelde pas in week 35 geleverd zou worden, omdat de leverancier verzuimd... Ik werd na ontvangst van de bankoverschrijving direct en uiterst vriendelijk op de hoogte gebracht van het feit dat het bestelde pas in week 35 geleverd zou worden, omdat de leverancier verzuimd had door te geven dat het artikel niet op voorraad was.
Ik kreeg alle gelegenheid om te bedenken of ik het artikel nog wel wilde.

er had wat meer informatie over het artikel vermeld kunnen worden.

N.v.t

prijsaanbiedingen

n.v.t.

Prima.

Correcte afwikkeling.

Het reumaschaartje dat ik onder andere besteld had, bleek geen hoesje te hebben. Iets dat andere online-winkels bij dat schaartje wel bleken te leveren.

Silvia

Het gaat.

Goede prijzen.

Mijn bestelling laat te lang op zich wachten. Begin mei besteld, 4 juni pas verwachte levertijd.

Roosje

Eerste keer dat ik hier besteld heb.
Ik ben altijd een beetje huiverig om van tevoren te moeten betalen,
maar alles verliep prima. De ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Eerste keer dat ik hier besteld heb.
Ik ben altijd een beetje huiverig om van tevoren te moeten betalen,
maar alles verliep prima. De ene dag besteld en de volgende dag al in huis.
Artikelen zijn van prima kwaliteit en alles was zorgvuldig ingepakt.
Niks als lof voor deze webwinkel!

Zoals ik al vermeld heb: kwaliteitsartikelen voor je geld en heel zorgvuldig verpakt.

Reactie Hulpwinkel.nl:

Dank u wel voor dit mooie compliment!

Bestelling wordt snel geleverd.

R.E. van der Pluijm

Mijn gekochte artikel is beslist geen hulpje, het is een onmogelijk artikel.

nee

Belachelijk, dat personen die 50 Euro of meer bestellen GEEN portokosten moeten betalen, maar dat personen die iets voor 5,95 bestellen, daarom 3 Euro mee moeten betalen voor die klanten.

Reactie Hulpwinkel.nl:

Wij vinden het erg vervelend dat u teleurgesteld bent in uw product. Wij hebben dit product vaker verkocht en hier zijn nooit eerder klachten over gekomen. Ondanks dat wij uw mailtjes over de... Wij vinden het erg vervelend dat u teleurgesteld bent in uw product. Wij hebben dit product vaker verkocht en hier zijn nooit eerder klachten over gekomen. Ondanks dat wij uw mailtjes over de verzendkosten en gebruiksaanwijzing zo goed mogelijk hebben proberen te beantwoorden, bent u helaas niet tevreden. Wij zullen de leverancier om een nog betere gebruiksaanwijzing bij de draaddoorvoerder vragen en tevens de klacht over de verzendkosten nog eens kritisch bekijken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.