8.5/10
8.1/10
8.5/10
8.1/10
7.8/10

Werd snel gevonden via zoekactie op Google. Eenvoudige en simpele navigatie. Snel in afhandeling bestelling.

To the point. Geen verwarring of opdringen van alternatieven. U vraagt wij draaien.

Info over de vervoerder kwam (voor zover ik me herinner) pas 1 dag na bestelling.
De mail hierover bevatte wel de naam (GLS) maar niet de link naar hun site.
Het 14 cijferige trackingnummer stond in de mail. Mijn Postcode was bekend bij Hulpwinkel.nl.
Ik denk dat met die 2 gegevens een hyperlink mogelijk is, die direct toegang geeft tot de tracking info van de vervoerder.

Arno Gussen

Perfekt gegaan.

Ik ben zeer tevreden met het product en met de service....waw wat een snelle bediening !!!!

Gemakkelijk besteld, goed product, keurig bezorgd.

Dit was de eerste keer dat ik er iets besteld heb en dat is goed gegaan en ik ben tevreden

Snelle levering top !

Erica

Producten besteld voor schoonmoeder met ALS

Goed gezien dat er 2 bestellingen achter elkaar waren geplaatst en dus samen opgestuurd.
Was dan ook netjes geweest als er één van de in rekening gebrachte bezorgdkosten, teruggestort was.

Prima, netjes en verzorgt afgeleverd, zorgzaam verpakt.

Precies zoals op de website staat, zo is het produkt.

Er zat geen beschrijving bij, hoe het produkt in elkaar gezet moest worden. Heb 2 onderdelen erbij gekregen, weet niet waarvoor deze zijn.

Mw. E. C. Schroevers

Goed bedrijf, met een ruime keuze mogelijkheid

prijs kwaliteit verhouding is naar mijn mening prima

nee

bert maes

Zeer snelle levering

snelle levering

Bestellen en betalen verliep prima .....helaas de beloofde levering van 1 werkdag niet, moet nog steeds geleverd worden en is nu 7 dagen later . Ongerustheid nam toe en na telefoontje bleek vgl mw...

Niet echt zie bovenstaande

Zie bovenstaande