8.5/10
8.5/10
8.1/10
7.7/10

G. Kuhl

Artikel is op voorraad. Op de site staat levering binnen 1 werkdag. Na 4 dagen nog niets vernomen. Telefonisch is bedrijf niet bereikbaar. Als je overdag belt krijg je de melding dat het bedrijf op...

Slechts negatieve ervaring

Bereikbaarheid en service naar klanten moet absoluut verbeterd worden!!!

Alles goed gegaan.

Zou ik niet weten

Reactie Hulpwinkel.nl:

Bedankt voor uw review mevrouw! We zien u graag terug!

Mvg Hulpwinkel.nl.

Beste mevouw,

Wat een mooie score, vriendelijk bedankt!
Wij zien u uiteraard graag terug bij onze webshop!

Mvg Hulpwinkel.nl

Snelle levering van een heel handig product

Goedkoper dan anderen

Beste mevrouw,

Wat leuk om te horen dat de prijs u bevalt!
Wij zien u graag bij ons terug.

Mvg Hulpwinkel.nl

Zeer correcte afhandeling

Ruime keuze en een overzichtelijke site

N.v.t.

Al eerder een bestelling geplaatst bij hulpwinkel.nl met goede ervaring. Onlangs weer een bestelling geplaatst maar die liet op zich wachten. Na een telefoontje van mijn kant bleek dat de geplaatste...

Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijke medewerkers die je te woord staan.

Ik had een vraag over een wasvoorschrift bij een artikel. Dit ontbrak bij de omschrijving van het artikel. Ik heb dit via de mail gekregen en de tip gegeven het wasvoorschrift te vermelden bij het artikel.
Snelheid van de levering scoor ik op een eerdere bestelling.

Annemieke

De beloofde 1 dag levertijd werden 5 dagen ( inclusief weekend ) bij pogingen jullie te bereiken bleek dit met geen mogelijkheid te kunnen. De chat word door niemand bemand dit kwam ook direct in...

Zorg dat jullie bereikbaarheid op orde komt jullie hebben een prachtige website met veel mooie producten maar niet bereikbaar zijn komt zeer onvriendelijk over.

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Inderdaad is onze telefoon door een interne verhuizing wat slechter bereikbaar. Echter hebben wij u wel gemaild na u chatbericht. Mocht deze in uw ongewenste mail zijn beland hierbij een kopie:

Beste mevrouw,
Als het goed is heeft u het pakket ontvangen. Normaliter gesproken volgt de track and trace code een dag later.
Echter zie ik nu dat u deze nooit heeft ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak!

Zojuist heb ik uw track and trace gevolgd. Daar ziet u dat deze 9 november is aangeboden aan GLS.
Helaas is deze vertraagd bij het verzendproces en pas 13-11 bij u aangeboden (zie onderstaande informatie).
Wilt u het mij laten weten wanneer uw pakket toch nog niet is aangekomen?

Nogmaals onze excuses voor het ontbreken van de track and trace code.

Hier heb ik geen reactie op gehad van u. U ziet hieruit dat het pakket wel gewoon gelijk is verzonden, jammer genoeg is deze blijven hangen bij GLS.

Bedankt dat u onze overzichtelijke website benoemd in bericht, echter zullen wij de bereikbaarheid verbeteren!

MVG Hulpwinkel.nl.

Werd snel gevonden via zoekactie op Google. Eenvoudige en simpele navigatie. Snel in afhandeling bestelling.

To the point. Geen verwarring of opdringen van alternatieven. U vraagt wij draaien.

Info over de vervoerder kwam (voor zover ik me herinner) pas 1 dag na bestelling.
De mail hierover bevatte wel de naam (GLS) maar niet de link naar hun site.
Het 14 cijferige trackingnummer stond in de mail. Mijn Postcode was bekend bij Hulpwinkel.nl.
Ik denk dat met die 2 gegevens een hyperlink mogelijk is, die direct toegang geeft tot de tracking info van de vervoerder.

Arno Gussen

Perfekt gegaan.

Ik ben zeer tevreden met het product en met de service....waw wat een snelle bediening !!!!