Huiswerkbegeleiding Haarlem

Huiswerkbegeleiding Haarlem Ook benieuwd naar feedback over de webshop Huiswerkbegeleiding Haarlem? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company22
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Huiswerkbegeleiding Haarlem met 9.1/10. Gebaseerd op 22 ervaringen.

Pauline
Uitstekend (10/10)
Pauline

Leren plannen
Persoonlijke aanpak
De begeleiding van Tess

Score voor Huiswerkbegeleiding Haarlem:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We zijn zeer tevreden over de persoonlijke en goede aanpak van deze huiswerkbegeleiding! onze zoon gaat er fluitend heen en komt altijd met een voldaan gevoel weer thuis, want al zijn huiswerk is af, nagekeken en overhoort. het geeft hem een rustig gevoel en hij keert ook plannen, iets waar hij zijn hele leven profijt van zal hebben. ze bieden diverse abonnementen , voor ieder kind is het namelijk weer anders. kortom wij zijn erg blij dat we voor huiswerkbegeleiding haarlem hebben gekozen. voor ieder kind aan te raden!.

Someya Klein Arfman
Someya Klein Arfman

omdat er volgens mij niet zo veel bijles wordt gegeven voor hbo wist Judith soms zelf ook niet hoe het moest bij bepaalde taalregels. We kwamen er samen wel uit, maar voor een volgende is het misschien handig om de oefenbladen als leerkracht zelf al te hebben gemaakt. Op deze manier kom je er al achter waar je zelf tegenaan loopt en de student dan misschien ook.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bijles voor de nedcat, ik vond het erg fijn om terug te kunnen vallen op judith. ze heeft mij vertrouwen gegeven en gaf mij de mogelijkheid om het op mijn manier te doen. na en voor de lessen was het ook erg gezellig!.

nee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik vind dat het mij heel erg helpt.

Maxime Boreel
Maxime Boreel

meer individuele hulp

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik vind het goeie huiswerkbegeleding.

Dinant
Dinant
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben dinant ik zit hier op huiswerkklas en het gaat veel beter zins ik hier zit ik woord heg goed begeleid.

Pippa Pruis
Pippa Pruis
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het is altijd een goede sfeer en iedereen is gemotiveerd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede bijles gehad, flexibele tijden, vriendelijk personeel. ik heb een goed gevoel over mijn eindexamen.

Goed.

Maaike lagerwey
Maaike lagerwey

Ga zo door

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wat de website beschrijft maken jullie waar. .
mijn zoon zit vanaf gegin van dit schooljaar voor 2 dagen in de week op huiswerkbegeleiding..
hij zit nu in 3 havo en heeft het zwaar. naast zijn adhd (en een goed stel hersenen) heeft hij vorig jaar een flinke achterstand opgelopen door omstandigheden..
met hulp van tess, voor mij, mijn zoon en iedereen die verder nauw betrokken is bij mijn zoon, gaat het langzaam maar zeker steeds iets beter.

Goed.

Bedrijfsinformatie

Wij geven begeleiding en bijles op locatie. Dit betekent dat wij flexibel zijn en de werkplek samen met u afstemmen. De veilige thuisomgeving, de werksfeer van school of de rust van de bibliotheek. Waar zullen we met uw kind gaan zitten?
Adres
Rijksstraatweg 24