Wij zijn erg tevreden over Huiswerkbegeleding Haarlem. Ons kind heeft daar goed leren plannen. De medewerkers zijn betrokken en behulpzaam! Dank!

Ze zoeken naar een persoonlijk invalshoek om het kind te stimuleren.

Twee van onze kinderen hebben bijles gehad van Huiswerkbegeleiding Haarlem.

De aanpak is heel flexibel en toegespitst op wat nodig is in het specifieke geval. Zo ging de bijles docente Engels met mijn zoon een uur door de stad lopen om Engels te praten, ter voorbereiding op zijn mondeling Engels. Dat was erg effectief.

Huiswerk begeleiding Haarlem wist bij beide kinderen direct een goede docent aan te bieden.

Omdat Huiswerk begeleiding Haarlem ook andere disciplines in huis heeft (voeding, ondersteuning bij faalangst etc.) is ons vertrouwen in dit bureau groot.

Pauline

We zijn zeer tevreden over de persoonlijke en goede aanpak van deze huiswerkbegeleiding! Onze zoon gaat er fluitend heen en komt altijd met een voldaan gevoel weer thuis, want al zijn huiswerk is...

Leren plannen
Persoonlijke aanpak
De begeleiding van Tess

Someya Klein Arfman

Bijles voor de NedCat, ik vond het erg fijn om terug te kunnen vallen op Judith. Ze heeft mij vertrouwen gegeven en gaf mij de mogelijkheid om het op mijn manier te doen. Na en voor de lessen was...

omdat er volgens mij niet zo veel bijles wordt gegeven voor hbo wist Judith soms zelf ook niet hoe het moest bij bepaalde taalregels. We kwamen er samen wel uit, maar voor een volgende is het misschien handig om de oefenbladen als leerkracht zelf al te hebben gemaakt. Op deze manier kom je er al achter waar je zelf tegenaan loopt en de student dan misschien ook.

Ik vind dat het mij heel erg helpt

nee

Maxime Boreel

Ik vind het goeie huiswerkbegeleding

meer individuele hulp

Dinant

Ik ben Dinant ik zit hier op huiswerkklas en het gaat veel beter zins ik hier zit ik woord heg goed begeleid