Dinant

Ik ben Dinant ik zit hier op huiswerkklas en het gaat veel beter zins ik hier zit ik woord heg goed begeleid

Pippa Pruis

Het is altijd een goede sfeer en iedereen is gemotiveerd.

Goede bijles gehad, flexibele tijden, vriendelijk personeel. Ik heb een goed gevoel over mijn eindexamen.

Maaike lagerwey

Wat de website beschrijft maken jullie waar.
Mijn zoon zit vanaf gegin van dit schooljaar voor 2 dagen in de week op huiswerkbegeleiding.
Hij zit nu in 3 Havo en heeft het zwaar. Naast...
Wat de website beschrijft maken jullie waar.
Hij zit nu in 3 Havo en heeft het zwaar. Naast zijn ADHD (en een goed stel hersenen) heeft hij vorig jaar een flinke achterstand opgelopen door omstandigheden.
Met hulp van Tess, voor mij, mijn zoon en iedereen die verder nauw betrokken is bij mijn zoon, gaat het langzaam maar zeker steeds iets beter.

Ga zo door

Paul Neering

Zeer snelle en flexibele hulp, fijne en goede bijles-krachten, betrokken bedrijf!

inzicht in rekening

Michiel

Ik zit al twee jaar bij Gideon en Tess op de huiswerk begeleiding en ik ben nog steeds erg te spreken over de begeleiding die ik hier krijg. Tess is ongelooflijk gezellig en kan heel duidelijk en op... Ik zit al twee jaar bij Gideon en Tess op de huiswerk begeleiding en ik ben nog steeds erg te spreken over de begeleiding die ik hier krijg. Tess is ongelooflijk gezellig en kan heel duidelijk en op een fijne manier mij ondersteunen in het maken van mijn huiswerk. Gideon wil graag zoveel mogelijk weten over zijn leerlingen en doet veel coaching met ons om erachter te komen hoe een leerling leert en wat zijn/haar ambities zijn. Hij doet dit op een erg sierlijke en intelligente manier waardoor ik zelf als leerling het erg goed kan vinden met Gideon.

Soms wat beter voor stilte zorgen in het begeleidingslokaal.

Thijs Wiggers

Ik vind dat hier goed naar je gekeken wordt wat bij je past en hoe je het best kan leren en of je woordjes bijvoorbeeld daadwerkelijk goed weet bijvoorbeeld voor Frans. ook zijn er goede tijden... Ik vind dat hier goed naar je gekeken wordt wat bij je past en hoe je het best kan leren en of je woordjes bijvoorbeeld daadwerkelijk goed weet bijvoorbeeld voor Frans. ook zijn er goede tijden waarneer je kan leren ik vind het erg fijn dat je geen vaste tijden hebt zo kan je bijvoorbeeld net iets eerder weg naar muziekles ofzo.

ik heb geen verbeterpunten

Klant