Overstapproces
7.1/10
Bereikbaarheid
Duurzaamheid

Hub Adriaens

Mijn ervaring is erg positief te noemen.
Vriendelijke bejegening.
Correct, deskundig begripvol en servicegericht.

Zijn in het eerste vak genoemd.

Bij de afdeling verkoop waren deze pluspunten niet van toepassing. Zeker wel bij Klantenservice.

S.Mujkic

Zeer slecht en betalingen heel slordig dubbel afschrivingen niet betroubaar

n.v.t

Beter met klanten omgaan en dubbel afschrijvingen doen OPLICHTERS

Geen gedoe, goed bereikbaar.
Doe maar gewoon dan doe je goed genoeg

Fijne klantenservice. Ik ben klant vanaf het eerste uur .

Licht je bijdrage aan de lokale energietransitie beter toe.

W. Hanssen

Ben net gebeld door een vriendelijke juffrouw. Onder valse voorwendsels heeft zij mij overgehaald om in de mail op de groene balk te klikken. In het gesprek heb ik duidelijk aangegeven dat ik niet... Ben net gebeld door een vriendelijke juffrouw. Onder valse voorwendsels heeft zij mij overgehaald om in de mail op de groene balk te klikken. In het gesprek heb ik duidelijk aangegeven dat ik niet wil overstappen. Volgens de bevestigingsmail zit ik nu voor 3 jaar vast aan een duurder contract terwijl ik dit nooit zou doen. Ik voel me bedrogen en opg3licht en zal nu alles doen om e.e.a. Terug te draaien. Het is pure oplichterij.

Oplichters

Oplichterspraktijken onder valse voorwendsels stoppen.

Ferry Paalvast

Een mooi verbruiks overzicht daar ben ik blij mee

de prijs en een verbruik overzicht

Oplichters zijn t Ik werd eigenlijk opgelicht .ze zijden dat t van de Nuon was gelijk gebeld maar ja .

Geen 1 alleen leugens

Alles en eerlijk zijn .

Let op, dit zijn een stelletje oplichters, zonder enige toestemming van mensen benaderen ze de energieleveranciers om men over te laten stappen. Nog nooit van deze energiemaatschappij gehoord totdat... Let op, dit zijn een stelletje oplichters, zonder enige toestemming van mensen benaderen ze de energieleveranciers om men over te laten stappen. Nog nooit van deze energiemaatschappij gehoord totdat ik een e-mail ontving van mijn energieleverancier dat ik naar hun zou overstappen. Totaal verbaasd hoe Huismerk Energie ter werk gaat.

Mark Wessels

Super slecht. komt zijn afspraken niet na

geen. Beloven per direct 50 euro over te maken als ik bij jullie kom. maar niet doen

kom je afspraken na. stelletje eikels

R. Jansen

Nog geen halve ster waardig.
Nog geen halve ster waardig.
Ik werd gebeld door Huismerk Energie. Er werd telefonisch gezegd dat ik een meneer van de Nuon aan de telefoon had (wat mijn huidige energiemaatschappij is). Hij kon het per maand goedkoper maken en dan zou ik gewoon bij Nuon op contract blijven. Ik hoefde alleen op akkoord te drukken in de sms, zodat ik het totale overzicht zou kunnen inzien. Helaas bleek het niet een meneer van de Nuon te zijn, maar van Huismerk Energie en had ik een contract akkoord gegeven. Goed bedacht, maar totaal niet de bedoeling. In de mail stond een link met: ga akkoord met het contract. In de sms stond het niet, op die manier konden ze mij (en waarschijnlijk vele anderen) goed om de tuin leiden. Ik raad het dus totaal niet aan, eerlijkheid voorop en ik ga er nu zéker niet meer over nadenken. Gelukkig is er 14-dagen bedenktijd ingesteld, alleen jammer dat het telefonisch niet meteen is op te lossen. "Hier zitten een aantal dagen tussen", is het antwoord van de klantenservice. Nog een betere manier om je klanten in te winnen/misleiden, wellicht dat er mensen zijn die deze periode per ongelijk aan zich voorbij laten gaan. Dan blijf je met een boete én een nieuwe energiemaatschappij zitten. Pas dus op met wat je afspreekt, gelukkig zijn wij er wel op tijd bij!

Geen op dit moment. Pas als het contract opgezegd is, is er iets goeds gedaan.

U als bedrijf kan zich voortaan beter niet voordoen als een andere instantie.

marjan bolk

Oplichters, criminele organisatie. Stiekum ( frauduleus) contracten aansmeren!! Ga er niet mee in zee!!!

Stoppen met telefonische verkoop