Overstapproces
Bereikbaarheid
Duurzaamheid
7.9/10

Ferry Paalvast

Een mooi verbruiks overzicht daar ben ik blij mee

de prijs en een verbruik overzicht

Oplichters zijn t Ik werd eigenlijk opgelicht .ze zijden dat t van de Nuon was gelijk gebeld maar ja .

Geen 1 alleen leugens

Alles en eerlijk zijn .

Let op, dit zijn een stelletje oplichters, zonder enige toestemming van mensen benaderen ze de energieleveranciers om men over te laten stappen. Nog nooit van deze energiemaatschappij gehoord totdat... Let op, dit zijn een stelletje oplichters, zonder enige toestemming van mensen benaderen ze de energieleveranciers om men over te laten stappen. Nog nooit van deze energiemaatschappij gehoord totdat ik een e-mail ontving van mijn energieleverancier dat ik naar hun zou overstappen. Totaal verbaasd hoe Huismerk Energie ter werk gaat.

Mark Wessels

Super slecht. komt zijn afspraken niet na

geen. Beloven per direct 50 euro over te maken als ik bij jullie kom. maar niet doen

kom je afspraken na. stelletje eikels

R. Jansen

Nog geen halve ster waardig.
Nog geen halve ster waardig.
Ik werd gebeld door Huismerk Energie. Er werd telefonisch gezegd dat ik een meneer van de Nuon aan de telefoon had (wat mijn huidige energiemaatschappij is). Hij kon het per maand goedkoper maken en dan zou ik gewoon bij Nuon op contract blijven. Ik hoefde alleen op akkoord te drukken in de sms, zodat ik het totale overzicht zou kunnen inzien. Helaas bleek het niet een meneer van de Nuon te zijn, maar van Huismerk Energie en had ik een contract akkoord gegeven. Goed bedacht, maar totaal niet de bedoeling. In de mail stond een link met: ga akkoord met het contract. In de sms stond het niet, op die manier konden ze mij (en waarschijnlijk vele anderen) goed om de tuin leiden. Ik raad het dus totaal niet aan, eerlijkheid voorop en ik ga er nu zéker niet meer over nadenken. Gelukkig is er 14-dagen bedenktijd ingesteld, alleen jammer dat het telefonisch niet meteen is op te lossen. "Hier zitten een aantal dagen tussen", is het antwoord van de klantenservice. Nog een betere manier om je klanten in te winnen/misleiden, wellicht dat er mensen zijn die deze periode per ongelijk aan zich voorbij laten gaan. Dan blijf je met een boete én een nieuwe energiemaatschappij zitten. Pas dus op met wat je afspreekt, gelukkig zijn wij er wel op tijd bij!

Geen op dit moment. Pas als het contract opgezegd is, is er iets goeds gedaan.

U als bedrijf kan zich voortaan beter niet voordoen als een andere instantie.

marjan bolk

Oplichters, criminele organisatie. Stiekum ( frauduleus) contracten aansmeren!! Ga er niet mee in zee!!!

Stoppen met telefonische verkoop

J. Bolk

Pas op Oplichters!!!
Proberen je over te laten stappen op slinkse wijze..... Niet intrappen . Direct hoorn op de haak gooien als iemand van dit bedrijf je telefonisch benadert.

Eerlijk zijn en niet zomaar iemand zonder toestemming laten overstappen

Kelly Van Zeijl

Zonder enig contact te hebben gehad met dit oplichters bedrijf kreeg ik een mail van de energiemaatschappij waar ik toendertijd onder contract stond daf zij het jammer vonden dat ik was overgestapt... Zonder enig contact te hebben gehad met dit oplichters bedrijf kreeg ik een mail van de energiemaatschappij waar ik toendertijd onder contract stond daf zij het jammer vonden dat ik was overgestapt naar Huismerk Energie??? Wat blijkt nu, ik heb dus een contract bevestigd via de sms??? Dat ik met deze oplichters een contract van 3 jaar ben aangegaan. Uitzoeken doen ze niet want het is bevestigd via een ipadres wat van mij is wordt er gezegd? Ik sta echt met mijn mond vol tanden van verbazing. Hoe is het mogelijk dat er zomaar zonder enig contact een contract afgesloten kan worden??

Oplichters

Oplichters

Tamara Leclerq

Erg fijne leverancier, geen lange wachttijd als je ze nodig hebt, ze zijn erg klantvriendelijk.

Ik ben e en tevreden over huismerk energie, de medewerkers zijn erg vriendelijk en klantgericht.ook fijn dat je via whats app ook contact met hun kan hebben

Carin van Rijswijk

Als Nijmegenaar ben ik blij met mijn keuze voor energie van Windpark Nijmegen-Betuwe. Behulpzame en vriendelijke klantenservice.

Duurzame energie
Goede service

Meer informatie over nieuwe projecten