Overstapproces
7.9/10
Duurzaamheid
7.8/10

Ron Konings

Als klant van het eerste uur heb ik enkel positieve ervaringen met Huismerk. Een jong en fris bedrijf met een open houding naar de klant. Geen gedoe en een verademing tussen de bestaande aanbieders... Als klant van het eerste uur heb ik enkel positieve ervaringen met Huismerk. Een jong en fris bedrijf met een open houding naar de klant. Geen gedoe en een verademing tussen de bestaande aanbieders en de schreeuwerige nieuwkomers.

Duidelijk, overzichtelijk

Bij een nieuw contractvoostel even het oude ter vergelijk meesturen en de verschillen toelichten

Johan Klasens

Goede service klant vriendelijk

Goede service

Op dit moment niet

Slecht

Veel beloven dat je bij hun veel meer terug krijgt om met de eindafrekening/jaarafrek. terug te betalen om er dan achter te komen dat je bij hun tenslotte net zoveel of zelfs minder terug ontvangt.... Veel beloven dat je bij hun veel meer terug krijgt om met de eindafrekening/jaarafrek. terug te betalen om er dan achter te komen dat je bij hun tenslotte net zoveel of zelfs minder terug ontvangt. Maar ja, de verantwoordelijke(n) zullen ooit de bal teruggekaatst krijgen op hun eigen hoofd(en).

Eerlijker met mensen omgaan want wie onrecht zaait zal het ooit terugkrijgen.

Lucas Odding

La
Ben zeer tevreden over Huismerk Energie
Alles wordt netjes uitgelegd per mail,dus ben zeer tevreden
Groeten
Een tevreden gebruiker
Lucas Odding

Zoals ik al beschreven heb
Duidelijkheid vriendelijk prijs

Dick

Alleen maar goede ervaring.

Vriendelijk personeel aan de telefoon.

Ga zo door :)

Ine Cappon

Ik ben pas sinds oktober 2018 "klant",heb dus nog niet zoveel om over te kunnen oordelen.Maar,de contacten die ik had(o.a i.v.m mijn overstap)waren uiterst plezierig.Ten eerste heel vriendelijke... Ik ben pas sinds oktober 2018 "klant",heb dus nog niet zoveel om over te kunnen oordelen.Maar,de contacten die ik had(o.a i.v.m mijn overstap)waren uiterst plezierig.Ten eerste heel vriendelijke medewerkster,ten tweede ze wist waarover ze sprak en handelde adequaat. KORTOM,positief oordeel mijnerzijds.Trouwens ook het maand tarief werd gunstiger voor mij...ook niet slecht toch? Vr.gr.Ine Cappon

Deze firma huismek zijn grote op lichters

hebben geen sterke punten

moet en heerlijk zijn

Oplichters, fraudeurs. Oppassen!! Heb legaal bewijs dat het dieven zijn.

Liegen.

Waarheid spreken, stoppen met fraude, problemen herstellen.

Reactie Huismerk Energie:

Geachte heer/mevrouw, Allereerst onze excuses voor het feit dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad met een van onze verkooppartners. Ik zou erg graag uw vervelende contact persoonlijk bespreken.... Geachte heer/mevrouw, Allereerst onze excuses voor het feit dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad met een van onze verkooppartners. Ik zou erg graag uw vervelende contact persoonlijk bespreken. Aangezien u anoniem reageert is dit nu niet mogelijk. indien u persoonlijk contact alsnog op prijs stelt, ontvang ik graag een e-mail met uw naam, telefoonnummer en een verwijzing naar deze reactie. Dit mag naar Baukje@huismerkenergie.nl

Vriendelijke dame aan de telefoon. nam de tijd om mij alles goed uit te leggen

dame aan de telefoon nam de tijd om mij alles goed uit te leggen.

nog niet, voor nu prima

Hub Adriaens

Mijn ervaring is erg positief te noemen.
Vriendelijke bejegening.
Correct, deskundig begripvol en servicegericht.

Zijn in het eerste vak genoemd.

Bij de afdeling verkoop waren deze pluspunten niet van toepassing. Zeker wel bij Klantenservice.