Overstapproces
7.9/10
Duurzaamheid
7.8/10

Jan M. de Geus

Hele snelle afhandeling van allerlei zaken - ook vragen achteraf worden vlot behandeld en beantwoord.

Slimme Energiemanager maakt verbruik inzichtelijk

(bijna) realtime energiemanager voor een nog beter bewustzijn verbruik (plus de mogelijkheid dit realtime te toetsen)

J schoots

Zeeeeer vriendelijke mensen, die er helemaal voor zijn om je te helpen! Ik geef ze een dikke 10. Mvg j schoots

De mensen die er werken! Zeer klantvriendelijk

Mariska Van Den Berg

Enige jaren geleden overgestapt naar Huismerkenergie. We wisten niet precies wat het inhield, maar een en ander werd ons duidelijk en vrijblijvend uitgelegd. We zijn nu goedkoper uit en dragen ook... Enige jaren geleden overgestapt naar Huismerkenergie. We wisten niet precies wat het inhield, maar een en ander werd ons duidelijk en vrijblijvend uitgelegd. We zijn nu goedkoper uit en dragen ook nog bij aan een beter milieu! Vriendelijke mensen op de klantenservice, en niet beroerd om iets voor je uit te zoeken. Denken met je mee! Wij zijn erg tevreden en hebben nog nooit problemen met dit bedrijf ondervonden. Ze hebben het netjes voor elkaar!

Klantvriendelijk en openheid

M. van Doorn

Even terug overgestapt naar Huismerk energie. Een fijn bedrijf, door de klantenservice goed voorgelicht en duidelijke uitleg gekregen van een vriendelijke medewerker. Verder blijven we bij dit... Even terug overgestapt naar Huismerk energie. Een fijn bedrijf, door de klantenservice goed voorgelicht en duidelijke uitleg gekregen van een vriendelijke medewerker. Verder blijven we bij dit bedrijf omdat we geen problemen hebben ervaren.

Jong, vernieuwend

N.v.t.

martin liefhebber

De vrouw van huismerk energie deed mij eerst een voortel van 3 jaar dit zou veel goedkoper zijn dan mijn huidige leverancier.
De opzegvergoeding zouden zij dan betalen. Ik gaf aan niet weer...
De opzegvergoeding zouden zij dan betalen. Ik gaf aan niet weer een contract voor 3 jaar af te willen sluiten. Zij kon mij vertellen dat zij dit snapte en bood mij vervolgens een contract voor 1 jaar aan. Ik vroeg haar of dan wel mijn overstapboete betaald werd. Dit zou betaald worden alleen het welkomscadeau niet. Vervolgens vlot overgestapt. Vervolgens krijg ik een maand later een opzegvergoeding en wordt deze helemaal niet vergoed, wat wel telefonisch is toegezegd meerdere keren. Hier een klacht over ingediend en daar wordt helemaal niets mee gedaan, sterker nog proberen zij mij alsnog een 3 jarig contract af te laten sluiten. Een grote oplichters bende is deze partij. Als ik vraag naar de opgenomen gesprekken zijn die net vernietigd. Dat komt ze toch even goed uit. LET EROP DAT JE ALLES ZWART OP WIT KRIJGT ZIJ KOMEN MONDELINGE AFSPRAKEN NIET NA.

snel contact met klantenservice, deze kan alleen niets voor hun klanten betekenen

Mondelinge afspraken nakomen, ik ben wel 3x gebeld hierover en ook nog van een klanttevredenheidsonderzoek en hier heb ik elke keer de opzegboete aangekaart en toegezegd gekregen dat dit vergoed... Mondelinge afspraken nakomen, ik ben wel 3x gebeld hierover en ook nog van een klanttevredenheidsonderzoek en hier heb ik elke keer de opzegboete aangekaart en toegezegd gekregen dat dit vergoed wordt.

Lukas

Really bad company - I've switched suppliers and got charged 100EUR for doing so. Apparently I have ended my contract 30 days earlier than I should have (sic!).
Not helpful Customer Service....
Not helpful Customer Service.
Just don't bother as you see they have bad reviews in general. Being 3 years as a Customer lands you 100 eur fine!

customer service

My issue was heard by service person and help was given with what I should do. The incasso department was very understanding and quick to respond in a very nice personable way and in my favor. It... My issue was heard by service person and help was given with what I should do. The incasso department was very understanding and quick to respond in a very nice personable way and in my favor. It was greatly appreciated. Thank you.

Customer service

Afgelopen woensdag heeft een man van Huismerk Energie zich op een sluwe manier naar binnen gepraat bij mijn 88 jarige moeder.
Zij had niet door waar het over ging en daar heeft deze meneer...
Zij had niet door waar het over ging en daar heeft deze meneer misbruik van gemaakt.
Wat een misselijkmakende manier om zo klanten te strikken!

Leer uw medewerkers op een humane manier klanten werven!

Werd zomaar gebeld door dit bedrijf. Ik betaalde waarschijnlijk veel te veel voor gas / electra. Het zou dus goedkoper kunnen volgens huismerk energie.
Al zou het maandbedrag...

Al zou het maandbedrag bij huismerk energie hoger uitvallen, maar dan zou ik aan t eind van het jaar niets bij te hoeven betalen. Of ze een offerte per mail mochten sturen. Zodat ik de aanbieding nog eens rustig door zou kunnen lezen. Prima. Tijdens dit gesprek stuurde ze de offerte en er werd gevraagd of ik de offerte al binnen had gekregen. Of ik direct even wilde kijken. Ja, die had ik binnengekregen. Of ik dan ook nog even op de groene button 'akkoord op contract' wilde klikken zij de telefoniste tussen neus en lippen door.
Door hierop te klikken ga je dus meteen een contract aan met deze leverancier. Eigenlijk voordat je goed en wel gelezen hebt wat er nu precies in staat.
Ik zei dat ik er niet op ging klikken en de telefoniste was hier zacht gezegd niet blij mee. Ze begon te pushen en maar erover door te hameren dat ik veel te veel betaalde en dat het verstandig was om op die groene button te klikken.
Uitspraken als:
-je bent een dief van je eigen portemonnee
-je gaat sowieso aan bij de eindafrekening moeten bijbetalen als je niet bij huismerk energie komt
-jouw huidige energieleverancier houdt je voor de gek want de prijzen zijn omhoog gegaan en dat zul je zien in je eindafrekening.
-ja maar mevrouw luister nou eens, de belasting op energie is omhoog gegaan en dat is bij ons al erbij gerekend en bij je huidige leverancier niet. Etc.
Nog steeds drukte ik niet op de groene button en zei dat ik toch eerst mijn huidige leverancier wilde bellen om te vragen hoe t zit met de verhoging etc.
De telefoniste reageerde geïrriteerd een zei dat ze wel terug zou bellen dan.
Mijn huidige leverancier gebeld en gevraagd hoe t zet met de verhoging van de belasting op energie. Ze zeiden dat dit al in t termijnbedrag is meegenomen en dat ik met mijn huidige termijnbedrag goed zit. Dit kon ik ook zien door de meterstanden op hun site of in de app in te vullen en tot nu toe krijg ik zelfs geld terug. Dit kun je zo vaak checken als je wilt zodat je bij de eindafrekening niet voor verrassingen komt te staan.
Een week later belde dezelfde telefoniste mij terug.
Ik vertelde haar dat ik nu een prima maandbedrag heb en dat ik ook inclusief de verhogingen tot nu toe niets bij hoef te betalen bij de eindafrekening en zelfs geld terug krijg en dat mijn huidige termijnbedrag aanzienlijk lager is dan hun aanbieding.
Weer een zeer geïrriteerde reactie. Dat ik dom ben omdat mijn huidige energie leverancier verhogingen zou verzwijgen en ik het dan wel zou zien als ik de jaarafrekening zou krijgen. Verder weer een herhaling van hun veel te agressieve en asociale manier om toch dat contract aan mij te verkopen. Uiteindelijk heeft de telefoniste boos opgehangen omdat ze in de gaten kreeg denk ik dat ik echt niet over wilde stappen.
Maar goed, dus gelukkig niet overgestapt naar huismerk energie en ik raad iedereen ook af om naar dit bedrijf over te stappen. Al is het alleen al om de asociale manier waarop zij klanten proberen te werven. Schandalig gewoon.

Geen leugens proberen te verkopen.
Andere leverancier niet zwart maken.
Op een respectvolle manier met potentiële klanten omgaan.
Niet drammen en pushen als men sceptisch is over...
Geen leugens proberen te verkopen.
Andere leverancier niet zwart maken.
Op een respectvolle manier met potentiële klanten omgaan.
Niet drammen en pushen als men sceptisch is over het aanbod.
Etc.

Al zou het maandbedrag...

Uitspraken als:
-je bent een dief van je eigen portemonnee
De telefoniste reageerde geïrriteerd een zei dat ze wel terug zou bellen dan.
Een week later belde dezelfde telefoniste mij terug.
Weer een zeer geïrriteerde reactie. Dat ik dom ben omdat mijn huidige energie leverancier verhogingen zou verzwijgen en ik het dan wel zou zien als ik de jaarafrekening zou krijgen. Verder weer een herhaling van hun veel te agressieve en asociale manier om toch dot contract aan mij te verkopen. Uiteindelijk heeft de telefoniste boos opgehangen omdat ze in de gaten kreeg denk ik dat ik echt niet over wilde stappen.

Zeg gewoon eerlijk dat er een stuk of 100 addertjes onder t gras zitten en zorg voor klantvriendelijker personeel.