Overstapproces
7.9/10
Duurzaamheid
7.8/10

A.j.a.m Ruys

Vandaag terug gebeld door Gijs want ik had vorige week gebeld om mijn contractdatum een paar weken te verzetten en dat werd vandaag netjes doorgebeld en dat vond ik netjes dat jullie de datum wilde... Vandaag terug gebeld door Gijs want ik had vorige week gebeld om mijn contractdatum een paar weken te verzetten en dat werd vandaag netjes doorgebeld en dat vond ik netjes dat jullie de datum wilde aanpassen zodat ik niet weer in de problemen zou komen. top. dit is netjes geregeld dank jullie wel en dan hoop ik dat de prijzen blijven zoals afgesproken dan is het helemaal goed geregeld. beter als bij Budget Energie via mediamarkt, die schrijven je in en de prijzen stegen zo hard dat het niet leuk was en toen ik weg ging kreeg ik nog een vette rekening te betalen. omdat ik een weet te vroeg overstapte. dus die krijgen mij niet meer terug. 21 Aug 2019 dan ben ik bij jullie en tot nu toe hebben jullie het netjes opgelost en daarvoor mijn respect voor de nette afhandeling wens jullie een fijne dag toe en ga reclame maken voor jullie.

nette afhandeling en snelle afhandeling en daar ben ik blij mee

Nee heb geen verbeter punten

severinus vosman

Hartelijk bedankt voor de uit een zetting , en weergave van mijn stroom verbruik, inclusief de weergave van het terug leveren van mijn zonnen panelen. bijzonder goed weer gegeven.

Weer gave van het verbruik. en de klant vriendelijkheid.

Ben er nog te kort voor klant.

Yvonne Rijneveld

Alles is heel moeilijk te vinden op internet.

De brief van het contract wel opsturen en niet vergeten.

Seada Te Riele-Mujkic

ZEER SLECHT
NIET BETROUWBAAR
OPGELICHT VOOR €200

Niet meer Klanten lokken en dan OPLICHTEN
Stelletje Dieven CRIMINELEN

Jan ‘Thooft

Prima geholpen, goed advies, lieve dame aan de telefoon gehad!

Transparant, vriendelijk, en goed bereikbaar!

Nog niet

Jan M. de Geus

Hele snelle afhandeling van allerlei zaken - ook vragen achteraf worden vlot behandeld en beantwoord.

Slimme Energiemanager maakt verbruik inzichtelijk

(bijna) realtime energiemanager voor een nog beter bewustzijn verbruik (plus de mogelijkheid dit realtime te toetsen)

J schoots

Zeeeeer vriendelijke mensen, die er helemaal voor zijn om je te helpen! Ik geef ze een dikke 10. Mvg j schoots

De mensen die er werken! Zeer klantvriendelijk

Mariska Van Den Berg

Enige jaren geleden overgestapt naar Huismerkenergie. We wisten niet precies wat het inhield, maar een en ander werd ons duidelijk en vrijblijvend uitgelegd. We zijn nu goedkoper uit en dragen ook... Enige jaren geleden overgestapt naar Huismerkenergie. We wisten niet precies wat het inhield, maar een en ander werd ons duidelijk en vrijblijvend uitgelegd. We zijn nu goedkoper uit en dragen ook nog bij aan een beter milieu! Vriendelijke mensen op de klantenservice, en niet beroerd om iets voor je uit te zoeken. Denken met je mee! Wij zijn erg tevreden en hebben nog nooit problemen met dit bedrijf ondervonden. Ze hebben het netjes voor elkaar!

Klantvriendelijk en openheid

M. van Doorn

Even terug overgestapt naar Huismerk energie. Een fijn bedrijf, door de klantenservice goed voorgelicht en duidelijke uitleg gekregen van een vriendelijke medewerker. Verder blijven we bij dit... Even terug overgestapt naar Huismerk energie. Een fijn bedrijf, door de klantenservice goed voorgelicht en duidelijke uitleg gekregen van een vriendelijke medewerker. Verder blijven we bij dit bedrijf omdat we geen problemen hebben ervaren.

Jong, vernieuwend

N.v.t.

martin liefhebber

De vrouw van huismerk energie deed mij eerst een voortel van 3 jaar dit zou veel goedkoper zijn dan mijn huidige leverancier.
De opzegvergoeding zouden zij dan betalen. Ik gaf aan niet weer...
De opzegvergoeding zouden zij dan betalen. Ik gaf aan niet weer een contract voor 3 jaar af te willen sluiten. Zij kon mij vertellen dat zij dit snapte en bood mij vervolgens een contract voor 1 jaar aan. Ik vroeg haar of dan wel mijn overstapboete betaald werd. Dit zou betaald worden alleen het welkomscadeau niet. Vervolgens vlot overgestapt. Vervolgens krijg ik een maand later een opzegvergoeding en wordt deze helemaal niet vergoed, wat wel telefonisch is toegezegd meerdere keren. Hier een klacht over ingediend en daar wordt helemaal niets mee gedaan, sterker nog proberen zij mij alsnog een 3 jarig contract af te laten sluiten. Een grote oplichters bende is deze partij. Als ik vraag naar de opgenomen gesprekken zijn die net vernietigd. Dat komt ze toch even goed uit. LET EROP DAT JE ALLES ZWART OP WIT KRIJGT ZIJ KOMEN MONDELINGE AFSPRAKEN NIET NA.

snel contact met klantenservice, deze kan alleen niets voor hun klanten betekenen

Mondelinge afspraken nakomen, ik ben wel 3x gebeld hierover en ook nog van een klanttevredenheidsonderzoek en hier heb ik elke keer de opzegboete aangekaart en toegezegd gekregen dat dit vergoed... Mondelinge afspraken nakomen, ik ben wel 3x gebeld hierover en ook nog van een klanttevredenheidsonderzoek en hier heb ik elke keer de opzegboete aangekaart en toegezegd gekregen dat dit vergoed wordt.