Overstapproces
Duurzaamheid
7.8/10

Adrian

Slechtste ooit

your payment method is totally so bad and not suitable for expats. I got a factor of 1000e after I moved out of a house with my housemate. and I could not find the housemate anymore,. your payment... your payment method is totally so bad and not suitable for expats. I got a factor of 1000e after I moved out of a house with my housemate. and I could not find the housemate anymore,. your payment installation sent to me was wrong. they sent me a payment of 10 installments instead of 12 which caused me even more trouble.
the worst experience ever!

Reactie Huismerk Energie:

Dear Adrian, I am very sorry to hear this and I can imagine this makes you feel unheard. If you can contact me directly, I can see if there is anything I can do in order to take away your... Dear Adrian, I am very sorry to hear this and I can imagine this makes you feel unheard. If you can contact me directly, I can see if there is anything I can do in order to take away your dissatisfaction with Huismerk Energie. You can reach me by telephone 088- 105 11 22 or e-mail (info@huismerkenergie.nl). Kindest regards, Rekha Corbeek Huismerk Energie- Customer Service Desk

Prima ervaring

klantenservice

Lagere prijs ;-)

Reactie Huismerk Energie:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! :-)

Silvia van Hoogdalem

Mijn overstap van Essent naar Huismerk Energie liep ietswat stroef, maar uiteindelijk is het goedgekomen. Ik ontving een opzegboete vanuit Essent omdat ik mijn contract 2 maanden te vroeg heb... Mijn overstap van Essent naar Huismerk Energie liep ietswat stroef, maar uiteindelijk is het goedgekomen. Ik ontving een opzegboete vanuit Essent omdat ik mijn contract 2 maanden te vroeg heb opgezegd, maar deze is binnen 2 maanden keurig vergoed vanuit de Huismerk Energie! Niks meer te wensen over, vriendelijk klantenservice met degelijke medewerkers! Was eerst sceptisch maar ben goedkoper uit dan bij de Essent, en dat is waar het bij mij om draaide.

-vriendelijke klantenservice
- goedkopere dan Essent

Training van verkopers dat het iets vlotter kan, maar is dus uiteindelijk goedgekomen.

Reactie Huismerk Energie:

Bedankt voor deze mooie uitgebreide beoordeling!

Jacobs

Sympathiek bedrijf, ik kan alles zelf regelen en inzien via Mijn Huismerkenergie. En als je dan een keer persoonlijk contact wil, wordt je verrast door een supervriendelijke klantenservice! Echt een... Sympathiek bedrijf, ik kan alles zelf regelen en inzien via Mijn Huismerkenergie. En als je dan een keer persoonlijk contact wil, wordt je verrast door een supervriendelijke klantenservice! Echt een verademing tussen alle leveranciers :)

Klantvriendelijkheid en service!

Misschien ooit een app?

R.van de Scheur

Ik neem sinds jan.2019 energie af van Huismerk en tot nu toe zijn mijn ervaringen,reactie tijd op vragen er. zeer goed.
Ook de termijn check vind ik een goede zaak.

de termijn check..

nvt

Reactie Huismerk Energie:

Hallo meneer van de Scheur, Wat een mooie beoordeling heeft u voor ons geschreven, daar zijn we heel erg blij mee! Leuk om te lezen dat de termijncheck er voor u uitspringt, dat ga ik zeker aan... Hallo meneer van de Scheur, Wat een mooie beoordeling heeft u voor ons geschreven, daar zijn we heel erg blij mee! Leuk om te lezen dat de termijncheck er voor u uitspringt, dat ga ik zeker aan mijn collega's die dat bedacht hebben doorgeven. Zonnige groeten uit Nijmegen!

Klantenservice heel goed bereikbaar voor vragen,snelle service

Kennen we nog niet,nieuw voor ons
Maar zéker wel de bereikbaarheid

Reactie Huismerk Energie:

Hallo meneer/mevrouw, Graag wil ik u bedanken voor deze fijne beoordeling. Wat mooi om te lezen dat u onze bereikbaarheid extra waardeert, dat is namelijk iets waar onze klantenservice erg haar... Hallo meneer/mevrouw, Graag wil ik u bedanken voor deze fijne beoordeling. Wat mooi om te lezen dat u onze bereikbaarheid extra waardeert, dat is namelijk iets waar onze klantenservice erg haar best voor doet. Ik wens u dan ook nog vele prettige ervaringen met ons toe :-) Met een warme groet uit Nijmegen!

A.j.a.m Ruys

Vandaag terug gebeld door Gijs want ik had vorige week gebeld om mijn contractdatum een paar weken te verzetten en dat werd vandaag netjes doorgebeld en dat vond ik netjes dat jullie de datum wilde... Vandaag terug gebeld door Gijs want ik had vorige week gebeld om mijn contractdatum een paar weken te verzetten en dat werd vandaag netjes doorgebeld en dat vond ik netjes dat jullie de datum wilde aanpassen zodat ik niet weer in de problemen zou komen. top. dit is netjes geregeld dank jullie wel en dan hoop ik dat de prijzen blijven zoals afgesproken dan is het helemaal goed geregeld. beter als bij Budget Energie via mediamarkt, die schrijven je in en de prijzen stegen zo hard dat het niet leuk was en toen ik weg ging kreeg ik nog een vette rekening te betalen. omdat ik een weet te vroeg overstapte. dus die krijgen mij niet meer terug. 21 Aug 2019 dan ben ik bij jullie en tot nu toe hebben jullie het netjes opgelost en daarvoor mijn respect voor de nette afhandeling wens jullie een fijne dag toe en ga reclame maken voor jullie.

nette afhandeling en snelle afhandeling en daar ben ik blij mee

Nee heb geen verbeter punten

severinus vosman

Hartelijk bedankt voor de uit een zetting , en weergave van mijn stroom verbruik, inclusief de weergave van het terug leveren van mijn zonnen panelen. bijzonder goed weer gegeven.

Weer gave van het verbruik. en de klant vriendelijkheid.

Ben er nog te kort voor klant.

Yvonne Rijneveld

Alles is heel moeilijk te vinden op internet.

De brief van het contract wel opsturen en niet vergeten.

Seada Te Riele-Mujkic

ZEER SLECHT