Overstapproces
Bereikbaarheid
7.8/10
Duurzaamheid
7.6/10

Een waardeloze energie leverancier die hun beloftes niet of nauwelijks nakomen.met mvgr van een ontevreden klant uit TILBURG

Geen volgens mij

Wat jullie beloven ook ten uitvoer brengen

Hallo meneer/mevrouw,
Hallo meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling, wat vervelend dat wij u het gevoel geven dat wij onze beloftes niet nakomen! Omdat de grote klanttevredenheid ons eigenlijk onderscheidt van onze collega-energieleveranciers, schrik ik hier best van. Graag zou ik in contact met u komen om te bekijken of ik hier nog iets aan kan veranderen, wilt u mij hierover bellen of mailen? Ik ben bereikbaar op 088 105 11 22 of via info@huismerkenergie.nl.
Ik hoor graag van u!
Met hartelijke groeten uit Nijmegen,

W.te winkel

Ben erg tevreden word vriendelijk behandeld geen klachten

Heb er geen

Zou het niet weten

Reactie Huismerk Energie:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent en vriendelijk wordt behandeld. Dat is ook echt ons streven! Ik wens u een fijne tijd verder bij ons en bedankt voor het geven van deze reactie!
Groet, Inis...
Groet, Inis van Huismerk Energie

Elza Sijbolts

Erg goed

Ze zijn erg vriendelijk

Geen verbetering punt

Hallo mevrouw Sijbolts,
Hallo mevrouw Sijbolts,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, hier worden wij erg blij van! Bij Huismerk Energie doen we allemaal ons best om onze klanten zo vriendelijk mogelijk te woord te staan en dat is in uw geval in ieder geval gelukt :-) Dit gaan we natuurlijk de komende jaren voortzetten.
Met zomerse groeten uit Nijmegen,

klaas duker Oosterwolde fr

Net bedrijf , schrijven zoals afgesproken automatisch bedrag af per maand op

klantvriendelijk

nee

Reactie Huismerk Energie:

Bedankt voor uw goede beoordeling heer Duker! Fijn om te lezen dat u ons sterkte punt klantvriendelijkheid vindt. Het is ook echt ons streven, om meer dan goede service te verlenen. Ik wens u een... Bedankt voor uw goede beoordeling heer Duker! Fijn om te lezen dat u ons sterkte punt klantvriendelijkheid vindt. Het is ook echt ons streven, om meer dan goede service te verlenen. Ik wens u een mooie week toe! Groet, Inis van Huismerk Energie

Pieter Bruinenberg

Ervaring is zeer goed ik heb er vertrouwen in

Je wordt goed te woord gestaan en ze nemen de tijd voor je om het zo goed mogelijk uit te leggen

Reactie Huismerk Energie:

Erg bedankt voor uw goede review heer Bruinenberg. Mooi om te lezen dat wij u zo goed mogelijk te woord hebben staan. Klantvriendelijkheid staat bij ons erg hoog in het vaandel! Wij wensen u een... Erg bedankt voor uw goede review heer Bruinenberg. Mooi om te lezen dat wij u zo goed mogelijk te woord hebben staan. Klantvriendelijkheid staat bij ons erg hoog in het vaandel! Wij wensen u een mooie dag verder, hopelijk een beetje koel ;-) .
Hartelijke groet, Inis van Huismerk Energie

robert beumer

Van begin af aan goed geholpen en ik ben 100% tevreden

helpen en wijzen waar je op moet letten en goedkoop

100 % goed

Hallo meneer Beumer,
Hallo meneer Beumer,
Wat werden wij hier bij Huismerk Energie blij van uw lovende woorden. Wij doen met ons hele team enorm ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het is dan extra leuk als dit opgemerkt én gedeeld wordt :-)
Hartelijke groeten vanuit een zonnig Nijmegen,

peter groeneveld

Website = duidelijk en simpel, alles wat je wil weten of aanpassen is in een oogopslag weergegeven.
energie verbruik rapportage= overduidelijk.

ik ben nu al zeer tevreden met deze...
energie verbruik rapportage= overduidelijk.

ik ben nu al zeer tevreden met deze overstap.

Een zeer duidelijke website, de eerste die alles in een oog opslag laat zien.

Hallo meneer Groeneveld,
Hallo meneer Groeneveld,
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ons, dat betekent dat ons harde, groene werk en onze inzet gewaardeerd worden door onze klanten. Natuurlijk zorgen we ervoor dat uw mening over ons onveranderd blijft!
Hartelijke groeten uit Nijmegen,
Rekha Corbeek

Uitstekend bedrijf. Prachtige website, eenvoudig en alles staat er op.
Uitstekende klantbehandeling

Eenvoud en overzicht.

Ik heb een octrooi op een energie-uit-water vinding van mij. Ik ben jaren hoofdwerktuigkundige geweest grote vaart. Ik heb veel gewerkt op windmolenparken. Mijn vinding is in het klein getest, het... Ik heb een octrooi op een energie-uit-water vinding van mij. Ik ben jaren hoofdwerktuigkundige geweest grote vaart. Ik heb veel gewerkt op windmolenparken. Mijn vinding is in het klein getest, het werkte goed. Ik zou willen aanbevelen om met mij verder te gaan en een grotere te bouwen (de technische hogeschool Twente wilde het als examenstuk maken!) en dat te testen in Wageningen (Nautisch en Technisch onderzoek). Men heeft mij de "watertunnel (stromend water) voor niets aangeboden om de "Waterroller' uitvoerig uit te testen". Werkt het naar verwachting, dan kunnen wij het octrooi delen. Vriendelijke groet Don Elsman.

Goedendag meneer/mevrouw,
Goedendag meneer/mevrouw,
Enorm bedankt voor de mooie beoordeling van ons bedrijf, het doet ons erg goed te zien dat onze inzet gewaardeerd wordt! De uitvinding waar u octrooi op heeft klinkt zeer innovatief, of het interessant voor ons is durf ik zo niet te zeggen. Zou u dit willen mailen naar info@huismerkenergie.nl t.a.v. Franck Rutten? Hij zal hier dan verder naar kijken.
Wij zijn in ieder geval blij met u als klant en we blijven ons verder ontwikkelen en verduurzamen.
Zonnige groeten uit Nijmegen.

schipper

1. Prachtige en zeer duidelijke site.
2.Ben nu 4 jaar zeer te vrede klant.
3. Promoot uw bedrijf.

Waar u voor staat wordt als waarheid ervaren

Doorgaan zo ,dan wint u meer klanten.

Hallo meneer Schipper,
Hallo meneer Schipper,
Wát een lovende woorden heeft u over ons, wij zijn erg blij dat onze inzet zo gewaardeerd wordt onder onze trouwe klanten! Wij doen ons best om zoveel mogelijk mensen te voorzien van groene energie uit Nederland en mooie reviews helpen daarbij zeker :-)
Hartelijke groeten uit Nijmegen,

Stefan

Swift and friendly service.

Reactie Huismerk Energie:

Stefan, wow! Thank you so much for this great 5-star review. We really appreciate you being a loyal customer and helping to share the word about us. We are very glad to see our work is noticed... Stefan, wow! Thank you so much for this great 5-star review. We really appreciate you being a loyal customer and helping to share the word about us. We are very glad to see our work is noticed and appreciated. We’re here for you anytime!
Kindest regards,