Overstapproces
7.9/10
Duurzaamheid
7.8/10

M.Derksema

Er is beloofd om de boete van mijn andere energiebedrijf te betalen! Ik heb nog steeds niets ontangen! !! Balen want het.is wel 250 euro!!!! Grtn.

Weet ik niet

Beloftes nakomen aub.!

Reactie Huismerk Energie:

Beste mevrouw Derksema, Jammer te lezen dat u teleurgesteld bent. Wij maken de boete voor u over, u dient deze alleen wel aan te vragen. Ik stuur u hiervoor een email met duidelijke uitleg. Verder... Beste mevrouw Derksema, Jammer te lezen dat u teleurgesteld bent. Wij maken de boete voor u over, u dient deze alleen wel aan te vragen. Ik stuur u hiervoor een email met duidelijke uitleg. Verder bel ik u dan volgende week om alles met u door te nemen. Ik hoop dat u dan wel weer tevreden kunt zijn. Ik wens u in ieder geval een heel fijn weekend! Hartelijke groet, Inis van Huismerk Energie

W.te.winkel

Ze blijven maar bellen ben ik niet zo blij mee

Goedkoop

Reactie Huismerk Energie:

Bedankt voor uw goede review! U geeft aan niet meer gebeld te willen worden. Ik zal hiervoor voor u het recht van verzet indienen, dan wordt u niet meer door ons gebeld voor acties. Ik wens u een... Bedankt voor uw goede review! U geeft aan niet meer gebeld te willen worden. Ik zal hiervoor voor u het recht van verzet indienen, dan wordt u niet meer door ons gebeld voor acties. Ik wens u een heel fijn weekend! Vriendelijke groet, Inis van Huismerk Energie

Een waardeloze energie leverancier die hun beloftes niet of nauwelijks nakomen.met mvgr van een ontevreden klant uit TILBURG

Geen volgens mij

Wat jullie beloven ook ten uitvoer brengen

Reactie Huismerk Energie:

Hallo meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling, wat vervelend dat wij u het gevoel geven dat wij onze beloftes niet nakomen! Omdat de grote klanttevredenheid ons eigenlijk onderscheidt... Hallo meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling, wat vervelend dat wij u het gevoel geven dat wij onze beloftes niet nakomen! Omdat de grote klanttevredenheid ons eigenlijk onderscheidt van onze collega-energieleveranciers, schrik ik hier best van. Graag zou ik in contact met u komen om te bekijken of ik hier nog iets aan kan veranderen, wilt u mij hierover bellen of mailen? Ik ben bereikbaar op 088 105 11 22 of via info@huismerkenergie.nl. Ik hoor graag van u! Met hartelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

W.te winkel

Ben erg tevreden word vriendelijk behandeld geen klachten

Heb er geen

Zou het niet weten

Reactie Huismerk Energie:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent en vriendelijk wordt behandeld. Dat is ook echt ons streven! Ik wens u een fijne tijd verder bij ons en bedankt voor het geven van deze reactie! Groet, Inis... Fijn om te lezen dat u tevreden bent en vriendelijk wordt behandeld. Dat is ook echt ons streven! Ik wens u een fijne tijd verder bij ons en bedankt voor het geven van deze reactie! Groet, Inis van Huismerk Energie

Elza Sijbolts

Erg goed

Ze zijn erg vriendelijk

Geen verbetering punt

Reactie Huismerk Energie:

Hallo mevrouw Sijbolts, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, hier worden wij erg blij van! Bij Huismerk Energie doen we allemaal ons best om onze klanten zo vriendelijk mogelijk te woord te... Hallo mevrouw Sijbolts, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, hier worden wij erg blij van! Bij Huismerk Energie doen we allemaal ons best om onze klanten zo vriendelijk mogelijk te woord te staan en dat is in uw geval in ieder geval gelukt :-) Dit gaan we natuurlijk de komende jaren voortzetten. Met zomerse groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

klaas duker Oosterwolde fr

Net bedrijf , schrijven zoals afgesproken automatisch bedrag af per maand op

klantvriendelijk

nee

Reactie Huismerk Energie:

Bedankt voor uw goede beoordeling heer Duker! Fijn om te lezen dat u ons sterkte punt klantvriendelijkheid vindt. Het is ook echt ons streven, om meer dan goede service te verlenen. Ik wens u een... Bedankt voor uw goede beoordeling heer Duker! Fijn om te lezen dat u ons sterkte punt klantvriendelijkheid vindt. Het is ook echt ons streven, om meer dan goede service te verlenen. Ik wens u een mooie week toe! Groet, Inis van Huismerk Energie

Pieter Bruinenberg

Ervaring is zeer goed ik heb er vertrouwen in

Je wordt goed te woord gestaan en ze nemen de tijd voor je om het zo goed mogelijk uit te leggen

Reactie Huismerk Energie:

Erg bedankt voor uw goede review heer Bruinenberg. Mooi om te lezen dat wij u zo goed mogelijk te woord hebben staan. Klantvriendelijkheid staat bij ons erg hoog in het vaandel! Wij wensen u een... Erg bedankt voor uw goede review heer Bruinenberg. Mooi om te lezen dat wij u zo goed mogelijk te woord hebben staan. Klantvriendelijkheid staat bij ons erg hoog in het vaandel! Wij wensen u een mooie dag verder, hopelijk een beetje koel ;-) . Hartelijke groet, Inis van Huismerk Energie

robert beumer

Van begin af aan goed geholpen en ik ben 100% tevreden

helpen en wijzen waar je op moet letten en goedkoop

100 % goed

Reactie Huismerk Energie:

Hallo meneer Beumer, Wat werden wij hier bij Huismerk Energie blij van uw lovende woorden. Wij doen met ons hele team enorm ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het is... Hallo meneer Beumer, Wat werden wij hier bij Huismerk Energie blij van uw lovende woorden. Wij doen met ons hele team enorm ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het is dan extra leuk als dit opgemerkt én gedeeld wordt :-) Hartelijke groeten vanuit een zonnig Nijmegen, Huismerk Energie Rekha Corbeek

peter groeneveld

Website = duidelijk en simpel, alles wat je wil weten of aanpassen is in een oogopslag weergegeven.
energie verbruik rapportage= overduidelijk.

ik ben nu al zeer tevreden met deze...
energie verbruik rapportage= overduidelijk.

ik ben nu al zeer tevreden met deze overstap.

Een zeer duidelijke website, de eerste die alles in een oog opslag laat zien.

Reactie Huismerk Energie:

Hallo meneer Groeneveld, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ons, dat betekent dat ons harde, groene werk en onze inzet gewaardeerd worden door onze klanten. Natuurlijk zorgen we... Hallo meneer Groeneveld, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ons, dat betekent dat ons harde, groene werk en onze inzet gewaardeerd worden door onze klanten. Natuurlijk zorgen we ervoor dat uw mening over ons onveranderd blijft! Hartelijke groeten uit Nijmegen, Huismerk Energie Rekha Corbeek

Uitstekend bedrijf. Prachtige website, eenvoudig en alles staat er op.
Uitstekende klantbehandeling

Eenvoud en overzicht.

Ik heb een octrooi op een energie-uit-water vinding van mij. Ik ben jaren hoofdwerktuigkundige geweest grote vaart. Ik heb veel gewerkt op windmolenparken. Mijn vinding is in het klein getest, het... Ik heb een octrooi op een energie-uit-water vinding van mij. Ik ben jaren hoofdwerktuigkundige geweest grote vaart. Ik heb veel gewerkt op windmolenparken. Mijn vinding is in het klein getest, het werkte goed. Ik zou willen aanbevelen om met mij verder te gaan en een grotere te bouwen (de technische hogeschool Twente wilde het als examenstuk maken!) en dat te testen in Wageningen (Nautisch en Technisch onderzoek). Men heeft mij de "watertunnel (stromend water) voor niets aangeboden om de "Waterroller' uitvoerig uit te testen". Werkt het naar verwachting, dan kunnen wij het octrooi delen. Vriendelijke groet Don Elsman.

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer/mevrouw, Enorm bedankt voor de mooie beoordeling van ons bedrijf, het doet ons erg goed te zien dat onze inzet gewaardeerd wordt! De uitvinding waar u octrooi op heeft klinkt... Goedendag meneer/mevrouw, Enorm bedankt voor de mooie beoordeling van ons bedrijf, het doet ons erg goed te zien dat onze inzet gewaardeerd wordt! De uitvinding waar u octrooi op heeft klinkt zeer innovatief, of het interessant voor ons is durf ik zo niet te zeggen. Zou u dit willen mailen naar info@huismerkenergie.nl t.a.v. Franck Rutten? Hij zal hier dan verder naar kijken. Wij zijn in ieder geval blij met u als klant en we blijven ons verder ontwikkelen en verduurzamen. Zonnige groeten uit Nijmegen. Rekha Corbeek Huismerk Energie