Overstapproces
Bereikbaarheid
Duurzaamheid
7.9/10

peter groeneveld

Website = duidelijk en simpel, alles wat je wil weten of aanpassen is in een oogopslag weergegeven.
energie verbruik rapportage= overduidelijk.

ik ben nu al zeer tevreden met deze...
energie verbruik rapportage= overduidelijk.

ik ben nu al zeer tevreden met deze overstap.

Een zeer duidelijke website, de eerste die alles in een oog opslag laat zien.

Reactie Huismerk Energie:

Hallo meneer Groeneveld, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ons, dat betekent dat ons harde, groene werk en onze inzet gewaardeerd worden door onze klanten. Natuurlijk zorgen we... Hallo meneer Groeneveld, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ons, dat betekent dat ons harde, groene werk en onze inzet gewaardeerd worden door onze klanten. Natuurlijk zorgen we ervoor dat uw mening over ons onveranderd blijft! Hartelijke groeten uit Nijmegen, Huismerk Energie Rekha Corbeek

Uitstekend bedrijf. Prachtige website, eenvoudig en alles staat er op.
Uitstekende klantbehandeling

Eenvoud en overzicht.

Ik heb een octrooi op een energie-uit-water vinding van mij. Ik ben jaren hoofdwerktuigkundige geweest grote vaart. Ik heb veel gewerkt op windmolenparken. Mijn vinding is in het klein getest, het... Ik heb een octrooi op een energie-uit-water vinding van mij. Ik ben jaren hoofdwerktuigkundige geweest grote vaart. Ik heb veel gewerkt op windmolenparken. Mijn vinding is in het klein getest, het werkte goed. Ik zou willen aanbevelen om met mij verder te gaan en een grotere te bouwen (de technische hogeschool Twente wilde het als examenstuk maken!) en dat te testen in Wageningen (Nautisch en Technisch onderzoek). Men heeft mij de "watertunnel (stromend water) voor niets aangeboden om de "Waterroller' uitvoerig uit te testen". Werkt het naar verwachting, dan kunnen wij het octrooi delen. Vriendelijke groet Don Elsman.

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer/mevrouw, Enorm bedankt voor de mooie beoordeling van ons bedrijf, het doet ons erg goed te zien dat onze inzet gewaardeerd wordt! De uitvinding waar u octrooi op heeft klinkt... Goedendag meneer/mevrouw, Enorm bedankt voor de mooie beoordeling van ons bedrijf, het doet ons erg goed te zien dat onze inzet gewaardeerd wordt! De uitvinding waar u octrooi op heeft klinkt zeer innovatief, of het interessant voor ons is durf ik zo niet te zeggen. Zou u dit willen mailen naar info@huismerkenergie.nl t.a.v. Franck Rutten? Hij zal hier dan verder naar kijken. Wij zijn in ieder geval blij met u als klant en we blijven ons verder ontwikkelen en verduurzamen. Zonnige groeten uit Nijmegen. Rekha Corbeek Huismerk Energie

schipper

1. Prachtige en zeer duidelijke site.
2.Ben nu 4 jaar zeer te vrede klant.
3. Promoot uw bedrijf.

Waar u voor staat wordt als waarheid ervaren

Doorgaan zo ,dan wint u meer klanten.

Reactie Huismerk Energie:

Hallo meneer Schipper, Wát een lovende woorden heeft u over ons, wij zijn erg blij dat onze inzet zo gewaardeerd wordt onder onze trouwe klanten! Wij doen ons best om zoveel mogelijk mensen te... Hallo meneer Schipper, Wát een lovende woorden heeft u over ons, wij zijn erg blij dat onze inzet zo gewaardeerd wordt onder onze trouwe klanten! Wij doen ons best om zoveel mogelijk mensen te voorzien van groene energie uit Nederland en mooie reviews helpen daarbij zeker :-) Hartelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Stefan

Swift and friendly service.

Reactie Huismerk Energie:

Stefan, wow! Thank you so much for this great 5-star review. We really appreciate you being a loyal customer and helping to share the word about us. We are very glad to see our work is noticed... Stefan, wow! Thank you so much for this great 5-star review. We really appreciate you being a loyal customer and helping to share the word about us. We are very glad to see our work is noticed and appreciated. We’re here for you anytime! Kindest regards, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Van de Wetering

Kompleet waardeloos bedrijf
Sturen een eindnota van eventjes € 269 €
Ons contract is nog niet eens begonnen,álles gaat daar fout
Al zo vaak contact gehad,ze lossen het niet op Kompleet waardeloos bedrijf
Sturen een eindnota van eventjes € 269 €
Ons contract is nog niet eens begonnen,álles gaat daar fout
Al zo vaak contact gehad,ze lossen het niet op
Wat overblijft is SPIJT SPIJT SPIJT en buikpijn
Dus weer bellen,zón mail krijg je dus vrijdagmiddag om 5 uur,héél héél fijn.

Die hebben wij nog niet gezien

Doe jullie werk eens naar behoren,dat zou fijn zijn
Waarschijnlijk mensen in deeltijd met nul interesse

Reactie Huismerk Energie:

Goedemorgen meneer Van de Wetering, Hartelijk dank voor uw reactie, waarin u aangeeft dat tijdens uw overstap niet alles gegaan is zoals dat zou moeten. Het spijt me dat te moeten lezen,... Goedemorgen meneer Van de Wetering, Hartelijk dank voor uw reactie, waarin u aangeeft dat tijdens uw overstap niet alles gegaan is zoals dat zou moeten. Het spijt me dat te moeten lezen, klanttevredenheid heeft namelijk onze hoogste prioriteit en wij doen daar enorm ons best voor. Als u telefonisch of per mail contact met mij opneemt, dan bekijken we samen wat er verbeterd kan worden. Ik hoor graag van u! Hartelijke groeten, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Een probleempje is goed opgepakt door huismerk energie. Er werd naar je geluisterd.

Snel antwoord zowel via de telefoon als mail.

Reactie Huismerk Energie:

Hallo meneer/mevrouw, Wat een positieve feedback ontvangen wij van u, enorm bedankt daarvoor! Het is altijd fijn om te zien dat onze inzet en het harde werken gewaardeerd wordt. Wij doen ons best... Hallo meneer/mevrouw, Wat een positieve feedback ontvangen wij van u, enorm bedankt daarvoor! Het is altijd fijn om te zien dat onze inzet en het harde werken gewaardeerd wordt. Wij doen ons best om dit ook in de toekomst zo te blijven doen. Een zonnige groet uit Nijmegen!

Ik ben telefonisch benadert door Huismerk Energie, wilde hier aanvankelijk niet aan mee werken maar besloot het toch te doen tot volle tevredenheid.

De vriendelijkheid die ik enige keren mocht ondervinden, geen lang wachten en niet in de wacht gezet worden, een verademing.

Neen, ga zo door en ik hoop dat veel mensen dit adres weten te vinden.

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag mevrouw, Hartelijk dank voor uw complimenteuze reactie, wij zijn daar heel erg blij mee. Beoordelingen zoals die van u zorgen ervoor dat wij met veel plezier blijven doen waar we goed... Goedendag mevrouw, Hartelijk dank voor uw complimenteuze reactie, wij zijn daar heel erg blij mee. Beoordelingen zoals die van u zorgen ervoor dat wij met veel plezier blijven doen waar we goed in zijn: Onze klanten snel, vriendelijk en vakkundig te woord staan én natuurlijk het probleemloos leveren van groene energie uit Nederland :-)

Er ging iets mis met de ingang van het contract.
Na telefonisch contact heeft Huismerk Energie de contractdatum 4 maanden vooruit kunnen schuiven.

Meedenken en klantvriendelijkheid.

Kunnen we niet beoordelen we stappen per 1 oktober 2019 over.

Reactie Huismerk Energie:

Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw fijne review, wij zijn erg blij dat onze klantvriendelijkheid en bereikbaarheid gewaardeerd wordt, vooral omdat dit onze prioriteit heeft. Wij kijken... Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw fijne review, wij zijn erg blij dat onze klantvriendelijkheid en bereikbaarheid gewaardeerd wordt, vooral omdat dit onze prioriteit heeft. Wij kijken ernaar uit u in oktober echt als klant te mogen verwelkomen!

I. J. C. van Kaam

Hele fijne en snel bereikbare klantenservice. Gewoon iemand spreken.. Zonder allemaal bandjes en 20 keuzemenu's. Dit zal ook wel te maken hebben met de "grote" van de organisatie. Prijstechnisch... Hele fijne en snel bereikbare klantenservice. Gewoon iemand spreken.. Zonder allemaal bandjes en 20 keuzemenu's. Dit zal ook wel te maken hebben met de "grote" van de organisatie. Prijstechnisch zeer oke. Ben wel benieuwd als contract afloopt... De slimme energie manager is leuk en handig. Nog mooier zou zijn als je dan ook je kostprijs erbij zou zien..

Snelle klantenservice leuke website

Slimme energie manager geef ook kostprijs erbij aan.
Beloon klanten voor voortzetting van contract.

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer Kaam, Hartelijk dank voor uw mooie review, wij voelen ons hierdoor erg gewaardeerd! Uw tip over het laten zien van kostprijzen in de Slimme Energie Manager heb ik doorgegeven,... Goedendag meneer Kaam, Hartelijk dank voor uw mooie review, wij voelen ons hierdoor erg gewaardeerd! Uw tip over het laten zien van kostprijzen in de Slimme Energie Manager heb ik doorgegeven, wie weet wordt u in de toekomst hierdoor positief verrast ;-)