Overstapproces
7.9/10
Duurzaamheid
7.8/10

P.IJspeert

Met HUISMERKENERGIE van start gegaan juli 2016 en dit jaar opnieuw doorgegaan. Wij zijn al snel maatjes geworden.
Bij vragen , snel te woord gestaan, goed tel. bereikbaar en overzichtelijk op internet. Antwoorden duidelijk en bevredigend.
HUISMERKENERGIE is gebleken leverancier van energie te zijn die vertrouwen schept! Mag deze Energiemaatschappij ook uw vertrouwen hebben?

Inzichtelijk in overzichten ;goede uitsplitsing van (gecompliceerde) cijfermassa ; proberen klant te begrijpen; meedenkend.

CO2 neutraal; Duurzaamheid; klant helpen om toekomstbestendig te worden voor zover al niet in gang gezet resp. uitvoerend daarin te zijn.

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer Ijspeert, Wat is het fijn om zo beoordeeld te worden zoals u dat doet, daar werden wij erg blij van! Natuurlijk gaan wij ervoor zorgen dat u zich ook de komende jaren een... Goedendag meneer Ijspeert, Wat is het fijn om zo beoordeeld te worden zoals u dat doet, daar werden wij erg blij van! Natuurlijk gaan wij ervoor zorgen dat u zich ook de komende jaren een gewaardeerde klant voelt. Hartelijke groeten, Rekha Corbeek Huismerk Energie

stellian

Ik ben al verschillende jaren zeer zeer te vrede over huismerk energie. ze komen altijd hun afspraken naar. en ze staan je vriendelijk te woord. helemaal top.

Betrouwbaarheid

nee

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer Stellian, Enorm bedankt voor deze top beoordeling, wat een groot compliment dat u betrouwbaarheid als ons sterkste punt noemt! Wij proberen altijd zo open en duidelijk mogelijk... Goedendag meneer Stellian, Enorm bedankt voor deze top beoordeling, wat een groot compliment dat u betrouwbaarheid als ons sterkste punt noemt! Wij proberen altijd zo open en duidelijk mogelijk met onze klanten te communiceren en gelukkig wordt dit dus opgemerkt ;-) Hartelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Het contract is niet opgezegd voor afname bij een andere energie-aanbieder, maar omdat ons huis is verkocht.
Helaas huur ik nu, inclusief energieverbruik, en kan ik daarom niet langer van uw diensten gebruik maken.
Ik ben zeer tevreden geweest en zal u zeker in overweging nemen zodra ik een ander huis heb gekocht.

Komt afspraken na, levert goede service en denkt mee over oplossingen.

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer/mevrouw, Enorm bedankt voor deze mooie beoordeling! Daar worden wij bij Huismerk Energie heel erg blij van. Ook blijkt dus maar weer dat onze persoonlijke benadering opgemerkt en... Goedendag meneer/mevrouw, Enorm bedankt voor deze mooie beoordeling! Daar worden wij bij Huismerk Energie heel erg blij van. Ook blijkt dus maar weer dat onze persoonlijke benadering opgemerkt en gewaardeerd wordt:-) Hopelijk mogen we u in de toekomst nog eens begroeten als klant. Hartelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

M. Kieviet

Huismerk Energie is een uiterst goede energieleverancier! Zij zijn altijd bereikbaar, e-mail, telefoon, WhatsApp en zelfs per post. Ik ben via een vriend van mij in aanraking gekomen met Huismerk... Huismerk Energie is een uiterst goede energieleverancier! Zij zijn altijd bereikbaar, e-mail, telefoon, WhatsApp en zelfs per post. Ik ben via een vriend van mij in aanraking gekomen met Huismerk Energie. Ik ben enorm voorstander van duurzaamheid, zodat ook mijn kleinkinderen opgroeien in een gezonde, groene omgeving. Zij hebben mij enorm goed geholpen met het invullen van de meterstanden. Ik heb nog zo'n ouderwetse meter en wist niet of die rode cijfertjes erbij moesten, even gebeld en het was zo geregeld. Ook betalen per factuur kan gelukkig voor mij, zodat ik alle inkomsten en uitgaven goed kan bijhouden in mijn administratie

Bereikbaarheid via telefoon, WhatsApp, e-mail en zelfs per post!

Blijf altijd telefonisch bereikbaar, veel andere energieleveranciers zijn dat niet meer en doen ook niet meer aan post. Gelukkig doet u dit wel!

Reactie Huismerk Energie:

Goedemorgen heer Kieviet! Ontzettend bedankt voor deze goede review. Wij doen ook erg ons best om goed bereikbaar te zijn. Mooi om te lezen dat dat goed lukt! Zo houdt u meer tijd over voor uw... Goedemorgen heer Kieviet! Ontzettend bedankt voor deze goede review. Wij doen ook erg ons best om goed bereikbaar te zijn. Mooi om te lezen dat dat goed lukt! Zo houdt u meer tijd over voor uw kleinkinderen. Ik wens u een hele fijne ( duurzame) dag verder! Vriendelijke groet, Inis van Huismerk Energie

p.leenders

Wel ik behartig de belangen van een vriend daar hij niet kan lezen en schrijven nu kwamen er 2 mannen van buitenlandse afkomst aan de deur bij hem en stelden hem allerlei vragen hij heeft een paar... Wel ik behartig de belangen van een vriend daar hij niet kan lezen en schrijven nu kwamen er 2 mannen van buitenlandse afkomst aan de deur bij hem en stelden hem allerlei vragen hij heeft een paar keer aan gegeven ik stap niet over want ik zit goed bij de nuon de jongens zijden toen als u hier tekent krijg u geen last meer van verkopers hij heeft toen getekend maar dat viel verkeerd uit nu kwam ik terug van vakantie en lag er een brief bij hem als dat de nuon het contract per 1 aug stop zet ik heb gelijk gebeld als dat het niet klop en nu krijg hij volgens tel gesprek een boete van 250 euro maar ook een cantract heeft hij nooit gezien de damen aan de telefoon zij we doen wel via de email de boeten sturen maar dat kan niet wand hij heeft geen email ik ga dir nog verder uit zoeken wand zo benader je geen nieuwe klanten dus mensen kijk uit en ga hier niet mee in zee

heeft geen sterke punten

een training op klant vriendelijk

Reactie Huismerk Energie:

Goedemiddag heer Leenders, Fijn dat u contact opneemt namens uw vriend. Erg naar dat dit zo gebeurt is. Terwijl paar keer was aangegeven niet te willen overstappen, dit toch gebeurt is.Excuus... Goedemiddag heer Leenders, Fijn dat u contact opneemt namens uw vriend. Erg naar dat dit zo gebeurt is. Terwijl paar keer was aangegeven niet te willen overstappen, dit toch gebeurt is.Excuus hiervoor! Ik wil dit graag samen met u oplossen. Ik stuur u hiervoor een email waar u dan op kunt reageren. Ik help u graag verder, zodat dit wel goed afgehandeld wordt. Met vriendelijke groet, Inis van Huismerk Energie

M.Derksema

Er is beloofd om de boete van mijn andere energiebedrijf te betalen! Ik heb nog steeds niets ontangen! !! Balen want het.is wel 250 euro!!!! Grtn.

Weet ik niet

Beloftes nakomen aub.!

Reactie Huismerk Energie:

Beste mevrouw Derksema, Jammer te lezen dat u teleurgesteld bent. Wij maken de boete voor u over, u dient deze alleen wel aan te vragen. Ik stuur u hiervoor een email met duidelijke uitleg. Verder... Beste mevrouw Derksema, Jammer te lezen dat u teleurgesteld bent. Wij maken de boete voor u over, u dient deze alleen wel aan te vragen. Ik stuur u hiervoor een email met duidelijke uitleg. Verder bel ik u dan volgende week om alles met u door te nemen. Ik hoop dat u dan wel weer tevreden kunt zijn. Ik wens u in ieder geval een heel fijn weekend! Hartelijke groet, Inis van Huismerk Energie

W.te.winkel

Ze blijven maar bellen ben ik niet zo blij mee

Goedkoop

Reactie Huismerk Energie:

Bedankt voor uw goede review! U geeft aan niet meer gebeld te willen worden. Ik zal hiervoor voor u het recht van verzet indienen, dan wordt u niet meer door ons gebeld voor acties. Ik wens u een... Bedankt voor uw goede review! U geeft aan niet meer gebeld te willen worden. Ik zal hiervoor voor u het recht van verzet indienen, dan wordt u niet meer door ons gebeld voor acties. Ik wens u een heel fijn weekend! Vriendelijke groet, Inis van Huismerk Energie

Een waardeloze energie leverancier die hun beloftes niet of nauwelijks nakomen.met mvgr van een ontevreden klant uit TILBURG

Geen volgens mij

Wat jullie beloven ook ten uitvoer brengen

Reactie Huismerk Energie:

Hallo meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling, wat vervelend dat wij u het gevoel geven dat wij onze beloftes niet nakomen! Omdat de grote klanttevredenheid ons eigenlijk onderscheidt... Hallo meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling, wat vervelend dat wij u het gevoel geven dat wij onze beloftes niet nakomen! Omdat de grote klanttevredenheid ons eigenlijk onderscheidt van onze collega-energieleveranciers, schrik ik hier best van. Graag zou ik in contact met u komen om te bekijken of ik hier nog iets aan kan veranderen, wilt u mij hierover bellen of mailen? Ik ben bereikbaar op 088 105 11 22 of via info@huismerkenergie.nl. Ik hoor graag van u! Met hartelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

W.te winkel

Ben erg tevreden word vriendelijk behandeld geen klachten

Heb er geen

Zou het niet weten

Reactie Huismerk Energie:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent en vriendelijk wordt behandeld. Dat is ook echt ons streven! Ik wens u een fijne tijd verder bij ons en bedankt voor het geven van deze reactie! Groet, Inis... Fijn om te lezen dat u tevreden bent en vriendelijk wordt behandeld. Dat is ook echt ons streven! Ik wens u een fijne tijd verder bij ons en bedankt voor het geven van deze reactie! Groet, Inis van Huismerk Energie

Elza Sijbolts

Erg goed

Ze zijn erg vriendelijk

Geen verbetering punt

Reactie Huismerk Energie:

Hallo mevrouw Sijbolts, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, hier worden wij erg blij van! Bij Huismerk Energie doen we allemaal ons best om onze klanten zo vriendelijk mogelijk te woord te... Hallo mevrouw Sijbolts, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, hier worden wij erg blij van! Bij Huismerk Energie doen we allemaal ons best om onze klanten zo vriendelijk mogelijk te woord te staan en dat is in uw geval in ieder geval gelukt :-) Dit gaan we natuurlijk de komende jaren voortzetten. Met zomerse groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie