Overstapproces
Duurzaamheid

Sheila

Rare mensen,
Rare mensen,
Bel ruim optijd om mijn energie te verhogen en Blijkt eind vAn het jaar overgebruikt te zijn. Sterker nog tijdens mijn telefoongesprek zeiden ze dat mijn verbruik onder het gemiddelde was en dat ze mijn meterstand in de gaten houden en daarbij mij zouden contacten om die alsnog te verhogen in de toekomst. Dit laatste hebben ze niet gedaan en ik eindigde met een drastische verhoging. Triest dit. Vervolgens geen compensatie met hun niet nakomen van hun belofte. Ze nemen hun klanten niet serieus.

Nvt

Als klant belt om maandbedrag te willen verhogen moeten ze dit dan ook serieus nemen. En hun beloftes nakomen. Een klant belt niet voor niet om de maandpremie te willen verhogen want klant heeft het... Als klant belt om maandbedrag te willen verhogen moeten ze dit dan ook serieus nemen. En hun beloftes nakomen. Een klant belt niet voor niet om de maandpremie te willen verhogen want klant heeft het overzicht wat er reild en zeild in hun woning.

Goedemorgen mevrouw Sheila,
Goedemorgen mevrouw Sheila,
Bedankt voor de beoordeling van Huismerk Energie, wat vervelend dat wij niet hebben gedaan wat van ons verwacht werd. Dat mag natuurlijk niet zo zijn! Mijn collega's van de klantenservice moeten er voor zorgen dat elke klant een zo goed mogelijk advies krijgt.
Wij hebben u destijds aangegeven dat de termijncheck alleen uit de zomermaanden bestond en dat dit een vertekend beeld kon geven. Ook hebben wij helaas geen invloed op een gestegen verbruik ten opzichte van voorgaande jaren. Natuurlijk blijft een bijbetaling op de jaarnota erg vervelend en troffen wij met u een coulante regeling.
Neemt u contact met mij op als u hierover nog verder in gesprek wilt?
Ik ben tijdens telefonisch bereikbaar op 088-105 11 22.

Henny Vrogten

Heel moeizaam uiteindelijk is het goed gekomen

?

Had niet verwacht dat ik de boete terug zou krijgen is wel gebeurd top.

Goedendag mevrouw Vrogten,
Bedankt voor uw nieuwe beoordeling en wat fijn dat we uiteindelijk tot een oplossing zijn gekomen.
Nogmaals mijn excuses voor de verwarring!
Met een...
Goedendag mevrouw Vrogten,
Nogmaals mijn excuses voor de verwarring!
Met een hartelijke groet uit Nijmegen,

M. Bron

Slecht

Wordt na herhaaldelijk bellen niet terug gebeld. Jaarafrekening klopt niet. Geen contact mogelijk.

Goedendag mevrouw Bron,
Goedendag mevrouw Bron,
Bedankt voor uw beoordeling, waarin u helaas aangeeft niet tevreden te zijn met ons. Wat spijt het mij te horen dat wij geen contact met u opgenomen hebben, ondanks uw verzoek. U mag inderdaad van ons verwachten dat wij onze afspraken nakomen!
Ik heb u zojuist telefonisch geprobeerd te bereiken maar helaas zonder succes.
Zou u telefonisch contact met mij willen opnemen? Ik ben bereikbaar op 088-105 11 22. Hopelijk kan ik u de antwoorden kan geven waar u naar op zoek bent.

de regt

Onbetrouwbaar bedrijf

heel veel

vrogten

Waardeloze energie maatschappij

er zijn geen sterke punten het zijn profiteurs

als normale mensen luisteren naar de klant en niet star vast houden aan regels zonder te luisteren heb zoveel bewijs opgestuurd maar jullie doen er niets mee. ben gewoon genaaid.

Goedendag mevrouw Vrogten,
Bedankt voor uw beoordeling, die helaas minder positief is dan we gehoopt hadden. Wat vervelend dat wij u niet de service konden geven die u van ons verwachtte! Ik heb even nagekeken waar het hier over gaat en ik denk dat, met het aanleveren van de juiste documenten, het probleem heel eenvoudig verholpen is.
Wilt u telefonisch contact met mij opnemen? Ik leg u dan graag nog eens uit wat wij precies van u nodig hebben. Ik ben tijdens kantooruren bereikbaar op 088- 105 11 22

Gerrit van den Boogaard

Overstap geen probleem.
Vergoeding overstapkorting via formulier op site aangevraagd en werd toegezegd.
Alleen niet uitbetaald.
Diverse emails gestuurd, waarop geen antwoord kwam...
Overstap geen probleem.
Vergoeding overstapkorting via formulier op site aangevraagd en werd toegezegd.
Alleen niet uitbetaald.
Diverse emails gestuurd, waarop geen antwoord kwam of niet ter zake doende uitleg .
Wegens de zeer slechte behandeling overgestapt naar andere leverancier, deze betaalde de vergoeding wel direct uit.
Na 3 maanden eindelijk een antwoord met excuus en er was een systeemfout opgetreden, maar wij betalen deze vergoeding niet meer uit, omdat ik inmiddels overgestapt ben naar een andere energieleverancier.

Betere afhandeling emails klanten

Goedendag meneer van den Boogaard,
Goedendag meneer van den Boogaard,
Bedankt voor uw beoordeling, die helaas wat minder positief is dan wij hoopten. Als ik het goed begrijp, is er wat mis gegaan met de Overstapkorting-aanvraag, waarvoor mijn oprechte excuses. U heeft deze aangevraagd maar niet ontvangen door een systeemfout en achteraf had u er geen recht meer op omdat u inmiddels was overgestapt naar een andere leverancier. Wat een vervelende situatie zeg, ik snap uw ontevredenheid!
Het is inderdaad zo dat de Overstapkorting niet uitgekeerd wordt aan klanten die weer bij ons weg gaan voor het einde van de contractduur. Had u de boetevergoeding van uw vorige leverancier al wel van ons ontvangen dan hadden wij deze weer teruggevorderd.
Wanneer u zelf binnen 6 maanden weer terug zou komen als klant bij ons, vergoeden wij de boete van uw huidige leverancier én laten wij onze Opzegvergoeding vervallen. Ook zal ik er dan persoonlijk op toezien dat uw aanvraag voorrang krijgt en dus met spoed uitbetaald wordt.
Is dat misschien een acceptabele oplossing? Ik hoor het graag van u!
Met zonnige groeten vanuit Nijmegen,

Bertus

Duidelijk, transparant en snelle service. Lage vaste kosten en dus onder andere prima voor diegenen die niet zo veel energie verbruiken.

Lage vaste kosten

Tot nu toe niet

Beste Bertus,
Beste Bertus,
Heel erg bedankt voor de fijne beoordeling die wij ontvingen. Vooral in deze tijden doet ons zoiets extra goed. Wij bij Huismerk Energie blijven ons best doen zodat ook de komende jaren voor jou als onze klant prettig verlopen.
Vanuit Nijmegen wens ik u een gezonde en mooie week toe!
Hartelijke groeten,

Norbert Roest

Dit. Is de eerste keer dat een energie leverancier uit zich zelf het boete bedrag terug stort op mijn rekening zonder problemen. En zonder herhaaldelijk te moeten bellen. Ik ben hier bijzonder blij... Dit. Is de eerste keer dat een energie leverancier uit zich zelf het boete bedrag terug stort op mijn rekening zonder problemen. En zonder herhaaldelijk te moeten bellen. Ik ben hier bijzonder blij mee. Als de rest ook zo gaat hoef ik hier niet meer weg.

Tot op heden. Belofte waargemaakt

Beter de berekening maken daar ook eerlijk mee zijn

Goedendag meneer Roest,
Goedendag meneer Roest,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling over Huismerk Energie, daar worden wij, helemaal in deze tijden, erg blij van! Bij Huismerk Energie zijn onder andere service en doen wat je belooft, een prioriteit en gelukkig bevestigt u dat.
Wij zorgen ervoor dat de komende drie jaar voor u nét zo plezierig verlopen.
Met hartelijke groeten uit Nijmegen,

Mevr Dekker

Je word echt ontzettend vriendelijk te woord gestaan

Het sterkste punt is voor mij de ontzettende vriendelijke Joey van Veluw daar moesten er meer van zijn dan word de wereld een stuk leuker

Geen tips

Goedendag mevrouw Dekker,
Goedendag mevrouw Dekker,
Wát een mooie beoordeling kregen wij van u, daar werden wij heel blij van! We vinden ook dat wij erg boffen met Joey. Jammer dat u besloten heeft om vooralsnog geen klant te blijven, maar ook in de toekomst stellen wij natuurlijk graag een aantrekkelijk aanbod voor u samen. Laat u het ons weten als wij dit voor u mogen doen?
Met hartelijke groeten uit Nijmegen,

Slechte informatie

Weinig

Bijna alles

Goedendag meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling van Huismerk Energie. Wat vervelend dat wij u niet de service of het product konden leveren die u van ons verwachtte!
Uit uw review kan...
Goedendag meneer/mevrouw,
Uit uw review kan ik helaas geen concrete verbeterpunten halen, wat erg jammer is omdat wij graag leren van de feedback van onze klanten.
Heeft u verder nog vragen of wilt u misschien nog wat anders aan mij kwijt, neemt u dan rechtstreeks contact met mij op?
U kunt mij het best bereiken via info@huismerkenergie.nl of telefonisch op
088- 105 11 22.
Met vriendelijke groeten uit Nijmegen,