Overstapproces
7.9/10
Duurzaamheid
7.8/10

Bertus

Duidelijk, transparant en snelle service. Lage vaste kosten en dus onder andere prima voor diegenen die niet zo veel energie verbruiken.

Lage vaste kosten

Tot nu toe niet

Reactie Huismerk Energie:

Beste Bertus, Heel erg bedankt voor de fijne beoordeling die wij ontvingen. Vooral in deze tijden doet ons zoiets extra goed. Wij bij Huismerk Energie blijven ons best doen zodat ook de komende... Beste Bertus, Heel erg bedankt voor de fijne beoordeling die wij ontvingen. Vooral in deze tijden doet ons zoiets extra goed. Wij bij Huismerk Energie blijven ons best doen zodat ook de komende jaren voor jou als onze klant prettig verlopen. Vanuit Nijmegen wens ik u een gezonde en mooie week toe! Hartelijke groeten, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Norbert Roest

Dit. Is de eerste keer dat een energie leverancier uit zich zelf het boete bedrag terug stort op mijn rekening zonder problemen. En zonder herhaaldelijk te moeten bellen. Ik ben hier bijzonder blij... Dit. Is de eerste keer dat een energie leverancier uit zich zelf het boete bedrag terug stort op mijn rekening zonder problemen. En zonder herhaaldelijk te moeten bellen. Ik ben hier bijzonder blij mee. Als de rest ook zo gaat hoef ik hier niet meer weg.

Tot op heden. Belofte waargemaakt

Beter de berekening maken daar ook eerlijk mee zijn

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer Roest, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling over Huismerk Energie, daar worden wij, helemaal in deze tijden, erg blij van! Bij Huismerk Energie zijn onder andere service en... Goedendag meneer Roest, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling over Huismerk Energie, daar worden wij, helemaal in deze tijden, erg blij van! Bij Huismerk Energie zijn onder andere service en doen wat je belooft, een prioriteit en gelukkig bevestigt u dat. Wij zorgen ervoor dat de komende drie jaar voor u nét zo plezierig verlopen. Met hartelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Mevr Dekker

Je word echt ontzettend vriendelijk te woord gestaan

Het sterkste punt is voor mij de ontzettende vriendelijke Joey van Veluw daar moesten er meer van zijn dan word de wereld een stuk leuker

Geen tips

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag mevrouw Dekker, Wát een mooie beoordeling kregen wij van u, daar werden wij heel blij van! We vinden ook dat wij erg boffen met Joey. Jammer dat u besloten heeft om vooralsnog geen... Goedendag mevrouw Dekker, Wát een mooie beoordeling kregen wij van u, daar werden wij heel blij van! We vinden ook dat wij erg boffen met Joey. Jammer dat u besloten heeft om vooralsnog geen klant te blijven, maar ook in de toekomst stellen wij natuurlijk graag een aantrekkelijk aanbod voor u samen. Laat u het ons weten als wij dit voor u mogen doen? Met hartelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Slechte informatie

Weinig

Bijna alles

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling van Huismerk Energie. Wat vervelend dat wij u niet de service of het product konden leveren die u van ons verwachtte! Uit uw review kan... Goedendag meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling van Huismerk Energie. Wat vervelend dat wij u niet de service of het product konden leveren die u van ons verwachtte! Uit uw review kan ik helaas geen concrete verbeterpunten halen, wat erg jammer is omdat wij graag leren van de feedback van onze klanten. Heeft u verder nog vragen of wilt u misschien nog wat anders aan mij kwijt, neemt u dan rechtstreeks contact met mij op? U kunt mij het best bereiken via info@huismerkenergie.nl of telefonisch op 088- 105 11 22. Met vriendelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Geen informatie over te laag termijnbedrag

Groene energie

Na een jaar moet er fors worden bijbetaald, omdat de termijnbedragen te laag waren. Het zou fijn zijn als dit wordt gemonitord, en er eerder een advies komt.

Reactie Huismerk Energie:

Goedemorgen meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling van Huismerk Energie, die helaas anders is dan wij graag zien. U geeft aan dat een belangrijke reden voor uw ontevredenheid is dat het... Goedemorgen meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling van Huismerk Energie, die helaas anders is dan wij graag zien. U geeft aan dat een belangrijke reden voor uw ontevredenheid is dat het termijnbedrag te laag is geweest en dat dit eerder gemonitord zou moeten worden. Wat een vervelende situatie is dat, begrijpelijk dat u daar niet blij mee bent! Als groene energieleverancier is het onze prioriteit om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Door het leveren van groene lokale energie voor een eerlijke prijs, maar ook door het inzichtelijk te maken van het verbruik en het geven van bespaartips. Zo bieden wij de termijncheck aan, waarbij er eenvoudig berekend kan worden of het termijnbedrag past bij het (verwachtte) verbruik. Een termijncheck kan telefonisch of via de persoonlijke omgeving in Mijn Huismerkenergie. Verder sturen wij iedere klant met een slimme meter maandelijks het energierapport, ook daarop is precies af te lezen wat de verbruikskosten voor die bepaalde maand zijn geweest. Ook hebben wij de Slimme Energie Manager speciaal ontwikkeld om het energieverbruik voor onze klanten tot op het kwartier nauwkeurig inzichtelijk te maken. Wij vinden het enorm vervelend voor u dat er ondanks de door ons aangeboden tools toch een bijbetaling is geweest op de jaarnota. Wanneer ik u daar nog verder mee kan helpen dan hoor ik dat graag. Neemt u dan rechtstreeks contact met mij op? Ik ben bereikbaar per mail via info@huismerkenergie.nl of telefonisch op 088- 105 11 22 Met vriendelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Slecht

betere uitleg en duidelijk doorgeven dat jullie vooraf de rekening sturen en moeten betalen

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling, waarin u aangeeft dat wij op alle criteria onvoldoende scoren. Wat vervelend dat wij u niet beter van dienst konden zijn! Als ik het... Goedendag meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling, waarin u aangeeft dat wij op alle criteria onvoldoende scoren. Wat vervelend dat wij u niet beter van dienst konden zijn! Als ik het goed begrijp heeft u er vooral moeite mee dat onze adviseur niet aangaf wanneer wij het maandelijkse termijnbedrag incasseren. Bij Huismerk Energie wordt het termijnbedrag altijd voorafgaand aan de maand van levering afgeschreven. Het kan zijn dat uw vorige leverancier eenmalig op hetzelfde moment afschrijft, omdat u daar áchteraf betaalt. Wanneer uw vorige en nieuwe energieleverancier in dezelfde maand een bedrag afschrijven kan dit vervelend zijn. Is dit ook bij u het geval? Laat het ons weten, dan zoeken we samen naar een passende oplossing! U kunt mij of mijn collega’s van de klantenservice het beste bereiken via info@huismerkenergie.nl of telefonisch op 088- 105 11 22. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

De gast

Ondanks dat ik een betalingsregeling heb met huismerk trekken ze de termijnbetaling van het openstaande bedrag af. Zo blijf je achterlopen

Als je een betalingsregeling afspreekt dan moet je je daar aan houden zowel als klant als leverancier

Reactie Huismerk Energie:

Goedemorgen mevrouw de Gast, Bedankt voor uw beoordeling, eerlijk gezegd hadden wij op een wat positievere versie gehoopt. Als ik het goed begrijp heeft u een betalingsregeling getroffen, maar... Goedemorgen mevrouw de Gast, Bedankt voor uw beoordeling, eerlijk gezegd hadden wij op een wat positievere versie gehoopt. Als ik het goed begrijp heeft u een betalingsregeling getroffen, maar wanneer u een betaling doet, wordt deze gebruikt voor het maandelijkse termijnbedrag? Wat vervelend dat hierover verwarring is ontstaan. Zo lang u klant bent bij Huismerk Energie, bent u naast bovenstaande betalingsregeling ook verplicht om uw lopende maandelijkse termijnbedragen te betalen. Wanneer deze niet afgeschreven of betaald worden, zal een binnenkomende betaling inderdaad eerst gebruikt worden voor de termijnnota. Ik heb nagekeken of ik u een andere oplossing kan bieden maar op basis van uw e-mailadres vind ik geen verbruiksgegevens na 2018 (waarbij u geld terug ontving op de eindnota). Zou u rechtstreeks contact met mij kunnen opnemen? Dan kunnen we samen bekijken wat de mogelijkheden zijn. Ik ben telefonisch bereikbaar op 088-105 11 22 of per email via info@huismerkenergie.nl. Ik hoor graag van u! Met vriendelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Paul

Slechte ervaringen

Overredingskracht met geveinsde klantvriendelijkheid

Geen telefonische ongevraagde benadering, geen valse voorwendselen

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag Paul, Bedankt voor je beoordeling, die helaas wat slechter is dan wij hadden gehoopt. Wat vervelend dat wij je niet de service konden bieden die jij verwachtte. Als ik het goed begrijp... Goedendag Paul, Bedankt voor je beoordeling, die helaas wat slechter is dan wij hadden gehoopt. Wat vervelend dat wij je niet de service konden bieden die jij verwachtte. Als ik het goed begrijp was zowel de benadering door onze adviseur, als het servicelevel van de klantenservice én de kwaliteit van onze groene stroom beneden verwachting? Ik kan me voorstellen dat je dan de overstap als een teleurstelling ervaart. Bij Huismerk Energie is de klant onze hoogste prioriteit en ik bied mijn excuses aan wanneer jij dit anders hebt ervaren, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Jonas Bena

Bij deze deel ik u mede dat ik niet ben over gestapt blijf voorlopig bij Huismerk energie het moet niet meer zo zijn als vorige keer alles achter mij rug gebeurd.

Goede service naar klant

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer Bena, Wat werden wij blij van uw mooie beoordeling over Huismerk Energie, waarvoor hartelijk dank! Als ik het goed begrijp bent u van plan om nog lang van onze producten en... Goedendag meneer Bena, Wat werden wij blij van uw mooie beoordeling over Huismerk Energie, waarvoor hartelijk dank! Als ik het goed begrijp bent u van plan om nog lang van onze producten en diensten te genieten en niet over te stappen naar een andere leverancier. Dat vinden wij natuurlijk erg fijn on te horen. Wij blijven ook in de toekomst ons best doen voor onze klanten en eventuele verbeterpunten nemen we graag mee. Hartelijke groeten en nog een mooie week gewenst, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Y. Ylmz

Ik zit nu 5 jaar bij huismerk energie ben zeer tevreden. Als ik het had geweten was ik eerder overgestapt naar huismerk energie.

Je wordt gelijk geholpen. Heel duidelijk overzicht van al je verbruik.

Heb gewoon geen verbeter punten

Reactie Huismerk Energie:

Hallo mevrouw Ylmz, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van ons, het is zó fijn om te lezen dat onze inzet gewaardeerd wordt! We werken elke dag hard om onze klanten nu en in de toekomst ook... Hallo mevrouw Ylmz, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van ons, het is zó fijn om te lezen dat onze inzet gewaardeerd wordt! We werken elke dag hard om onze klanten nu en in de toekomst ook minstens zo tevreden houden. Ook eventuele verbeterpunten in de toekomst horen wij graag van u. Met hartelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie