Overstapproces
7.5/10
Bereikbaarheid
Duurzaamheid
8.1/10

Het contract is niet opgezegd voor afname bij een andere energie-aanbieder, maar omdat ons huis is verkocht.
Helaas huur ik nu, inclusief energieverbruik, en kan ik daarom niet langer van uw...

Komt afspraken na, levert goede service en denkt mee over oplossingen.

Goedendag meneer/mevrouw,

Enorm bedankt voor deze mooie beoordeling! Daar worden wij bij Huismerk Energie heel erg blij van. Ook blijkt dus maar weer dat onze persoonlijke benadering opgemerkt en gewaardeerd wordt:-) Hopelijk mogen we u in de toekomst nog eens begroeten als klant.

Hartelijke groeten uit Nijmegen,

M. Kieviet

Huismerk Energie is een uiterst goede energieleverancier! Zij zijn altijd bereikbaar, e-mail, telefoon, WhatsApp en zelfs per post. Ik ben via een vriend van mij in aanraking gekomen met Huismerk...

Bereikbaarheid via telefoon, WhatsApp, e-mail en zelfs per post!

Blijf altijd telefonisch bereikbaar, veel andere energieleveranciers zijn dat niet meer en doen ook niet meer aan post. Gelukkig doet u dit wel!

Reactie Huismerk Energie:

Goedemorgen heer Kieviet! Ontzettend bedankt voor deze goede review. Wij doen ook erg ons best om goed bereikbaar te zijn. Mooi om te lezen dat dat goed lukt! Zo houdt u meer tijd over voor uw kleinkinderen. Ik wens u een hele fijne ( duurzame) dag verder! Vriendelijke groet, Inis van Huismerk Energie

p.leenders

Wel ik behartig de belangen van een vriend daar hij niet kan lezen en schrijven nu kwamen er 2 mannen van buitenlandse afkomst aan de deur bij hem en stelden hem allerlei vragen hij heeft een paar...

heeft geen sterke punten

een training op klant vriendelijk

Reactie Huismerk Energie:

Goedemiddag heer Leenders, Fijn dat u contact opneemt namens uw vriend. Erg naar dat dit zo gebeurt is. Terwijl paar keer was aangegeven niet te willen overstappen, dit toch gebeurt is.Excuus hiervoor! Ik wil dit graag samen met u oplossen. Ik stuur u hiervoor een email waar u dan op kunt reageren. Ik help u graag verder, zodat dit wel goed afgehandeld wordt. Met vriendelijke groet, Inis van Huismerk Energie

M.Derksema

Er is beloofd om de boete van mijn andere energiebedrijf te betalen! Ik heb nog steeds niets ontangen! !! Balen want het.is wel 250 euro!!!! Grtn.

Weet ik niet

Beloftes nakomen aub.!

Beste mevrouw Derksema,
Jammer te lezen dat u teleurgesteld bent. Wij maken de boete voor u over, u dient deze alleen wel aan te vragen. Ik stuur u hiervoor een email met duidelijke uitleg. Verder bel ik u dan volgende week om alles met u door te nemen. Ik hoop dat u dan wel weer tevreden kunt zijn.
Ik wens u in ieder geval een heel fijn weekend!

Hartelijke groet, Inis van Huismerk Energie

W.te.winkel

Ze blijven maar bellen ben ik niet zo blij mee

Goedkoop

Reactie Huismerk Energie:

Bedankt voor uw goede review! U geeft aan niet meer gebeld te willen worden. Ik zal hiervoor voor u het recht van verzet indienen, dan wordt u niet meer door ons gebeld voor acties. Ik wens u een heel fijn weekend! Vriendelijke groet, Inis van Huismerk Energie

Een waardeloze energie leverancier die hun beloftes niet of nauwelijks nakomen.met mvgr van een ontevreden klant uit TILBURG

Geen volgens mij

Wat jullie beloven ook ten uitvoer brengen

Hallo meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wat vervelend dat wij u het gevoel geven dat wij onze beloftes niet nakomen! Omdat de grote klanttevredenheid ons eigenlijk onderscheidt van onze collega-energieleveranciers, schrik ik hier best van. Graag zou ik in contact met u komen om te bekijken of ik hier nog iets aan kan veranderen, wilt u mij hierover bellen of mailen? Ik ben bereikbaar op 088 105 11 22 of via info@huismerkenergie.nl.

Ik hoor graag van u!

Met hartelijke groeten uit Nijmegen,

W.te winkel

Ben erg tevreden word vriendelijk behandeld geen klachten

Heb er geen

Zou het niet weten

Reactie Huismerk Energie:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent en vriendelijk wordt behandeld. Dat is ook echt ons streven! Ik wens u een fijne tijd verder bij ons en bedankt voor het geven van deze reactie!

Groet, Inis van Huismerk Energie

Elza Sijbolts

Erg goed

Ze zijn erg vriendelijk

Geen verbetering punt

Hallo mevrouw Sijbolts,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, hier worden wij erg blij van! Bij Huismerk Energie doen we allemaal ons best om onze klanten zo vriendelijk mogelijk te woord te staan en dat is in uw geval in ieder geval gelukt :-) Dit gaan we natuurlijk de komende jaren voortzetten.

Met zomerse groeten uit Nijmegen,

klaas duker Oosterwolde fr

Net bedrijf , schrijven zoals afgesproken automatisch bedrag af per maand op

klantvriendelijk

nee

Reactie Huismerk Energie:

Bedankt voor uw goede beoordeling heer Duker! Fijn om te lezen dat u ons sterkte punt klantvriendelijkheid vindt. Het is ook echt ons streven, om meer dan goede service te verlenen. Ik wens u een mooie week toe! Groet, Inis van Huismerk Energie

Pieter Bruinenberg

Ervaring is zeer goed ik heb er vertrouwen in

Je wordt goed te woord gestaan en ze nemen de tijd voor je om het zo goed mogelijk uit te leggen

Reactie Huismerk Energie:

Erg bedankt voor uw goede review heer Bruinenberg. Mooi om te lezen dat wij u zo goed mogelijk te woord hebben staan. Klantvriendelijkheid staat bij ons erg hoog in het vaandel! Wij wensen u een mooie dag verder, hopelijk een beetje koel ;-) .

Hartelijke groet, Inis van Huismerk Energie