Reviews

7.5 / 10
251 beoordelingen
Schrijf beoordeling

78% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Overstapproces
7.6/10
Klantvriendelijkheid
7.8/10
Prijs - kwaliteitverhouding
7.2/10
Bereikbaarheid
7.6/10
Duurzaamheid
7.6/10

251 Reviews

rika

1/10

Slecht

Sterke punten

nota's uitschrijven

Verbeterpunten of tips

meer naar klanten luisteren


Ingrid

8/10

Helemaal fijn

Sterke punten

eenvoudig overstappen, duidelijke en overzichtelijke communicatie

Verbeterpunten of tips

Jammer dat jullie samen gaan met Greenchoice. Hun vaste leveringskosten zijn het dubbele van wat jullie in rekening brengen. Einde contract betekend voor mij dat ik een nieuwe leverancier zoeken

Reactie Huismerk Energie:

Beste Ingrid,
Bedankt voor je positieve beoordeling van Huismerk Energie, wat fijn om te lezen dat onze inzet opgemerkt én gewaardeerd wordt! Erg jammer dat we je niet mee kunnen nemen naar...
Beste Ingrid,
Bedankt voor je positieve beoordeling van Huismerk Energie, wat fijn om te lezen dat onze inzet opgemerkt én gewaardeerd wordt! Erg jammer dat we je niet mee kunnen nemen naar Greenchoice, vanwege de vaste leveringskosten.
Graag kijken we naar de mogelijkheden bij Greenchoice, wanneer je contact met Huismerk Energie opneemt stellen mijn collega's of ik een passend aanbod voor je samen, waarbij we proberen de maandelijkse kosten zo dicht in de buurt bij de huidige kosten te houden.
We zijn telefonisch bereikbaar op 088-105 11 22 en per mail via info@huismerkenergie.nl
Hopelijk tot snel!
Met een hartelijke groet uit Nijmegen,
Rekha Corbeek
Huismerk Energie


Evert

1/10

Voel mij opgelucht. Melden je aan zonder accoord en vragen dan ook nog een boete van 250,- euro. Voor hun fout. Ben geen eens klant maar ze maken je dat wel.

Sterke punten

Goed in oplichten

Verbeterpunten of tips

Stoppen met mensen lastigvallen.

Reactie Huismerk Energie:

Beste Evert,
Bedankt voor de beoordeling, ik begrijp heel goed dat deze onvoldoende is! Ik heb begrepen dat uw aanmelding bij ons niet klopte. Zoiets mag natuurlijk niet gebeuren, ik bied u...
Beste Evert,
Bedankt voor de beoordeling, ik begrijp heel goed dat deze onvoldoende is! Ik heb begrepen dat uw aanmelding bij ons niet klopte. Zoiets mag natuurlijk niet gebeuren, ik bied u namens Huismerk Energie mijn oprechte excuses aan. Uw ervaring hebben wij als feedback meegenomen en wij werken er hard aan deze situaties in de toekomst uit te kunnen sluiten.
Hopelijk hebben wij de situatie naar tevredenheid opgelost, maar als er nog iets is wat ik voor u kan doen, laat u mij dit dan weten? Ik help u natuurlijk graag!
Ik wens u vanuit Nijmegen nog een mooie dag toe.
Met vriendelijke groeten,
Rekha Corbeek
Huismerk Energie


Sheila

2/10

Rare mensen,
Bel ruim optijd om mijn energie te verhogen en Blijkt eind vAn het jaar overgebruikt te zijn. Sterker nog tijdens mijn telefoongesprek zeiden ze dat mijn verbruik onder het...
Rare mensen,
Bel ruim optijd om mijn energie te verhogen en Blijkt eind vAn het jaar overgebruikt te zijn. Sterker nog tijdens mijn telefoongesprek zeiden ze dat mijn verbruik onder het gemiddelde was en dat ze mijn meterstand in de gaten houden en daarbij mij zouden contacten om die alsnog te verhogen in de toekomst. Dit laatste hebben ze niet gedaan en ik eindigde met een drastische verhoging. Triest dit. Vervolgens geen compensatie met hun niet nakomen van hun belofte. Ze nemen hun klanten niet serieus.

Sterke punten

Nvt

Verbeterpunten of tips

Als klant belt om maandbedrag te willen verhogen moeten ze dit dan ook serieus nemen. En hun beloftes nakomen. Een klant belt niet voor niet om de maandpremie te willen verhogen want klant heeft het... Als klant belt om maandbedrag te willen verhogen moeten ze dit dan ook serieus nemen. En hun beloftes nakomen. Een klant belt niet voor niet om de maandpremie te willen verhogen want klant heeft het overzicht wat er reild en zeild in hun woning.

Reactie Huismerk Energie:

Goedemorgen mevrouw Sheila,
Bedankt voor de beoordeling van Huismerk Energie, wat vervelend dat wij niet hebben gedaan wat van ons verwacht werd. Dat mag natuurlijk niet zo zijn! Mijn collega's...
Goedemorgen mevrouw Sheila,
Bedankt voor de beoordeling van Huismerk Energie, wat vervelend dat wij niet hebben gedaan wat van ons verwacht werd. Dat mag natuurlijk niet zo zijn! Mijn collega's van de klantenservice moeten er voor zorgen dat elke klant een zo goed mogelijk advies krijgt.
Wij hebben u destijds aangegeven dat de termijncheck alleen uit de zomermaanden bestond en dat dit een vertekend beeld kon geven. Ook hebben wij helaas geen invloed op een gestegen verbruik ten opzichte van voorgaande jaren. Natuurlijk blijft een bijbetaling op de jaarnota erg vervelend en troffen wij met u een coulante regeling.
Neemt u contact met mij op als u hierover nog verder in gesprek wilt?
Ik ben tijdens telefonisch bereikbaar op 088-105 11 22.
Ik hoor graag van u!
Met een zonnige groet uit Nijmegen,
Rekha Corbeek
Huismerk Energie


Henny Vrogten

2/10

Heel moeizaam uiteindelijk is het goed gekomen

Sterke punten

?

Verbeterpunten of tips

Had niet verwacht dat ik de boete terug zou krijgen is wel gebeurd top.

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag mevrouw Vrogten,
Bedankt voor uw nieuwe beoordeling en wat fijn dat we uiteindelijk tot een oplossing zijn gekomen.
Nogmaals mijn excuses voor de verwarring!
Met een...
Goedendag mevrouw Vrogten,
Bedankt voor uw nieuwe beoordeling en wat fijn dat we uiteindelijk tot een oplossing zijn gekomen.
Nogmaals mijn excuses voor de verwarring!
Met een hartelijke groet uit Nijmegen,
Rekha Corbeek
Huismerk Energie


M. Bron

2/10

Slecht

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Wordt na herhaaldelijk bellen niet terug gebeld. Jaarafrekening klopt niet. Geen contact mogelijk.

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag mevrouw Bron,
Bedankt voor uw beoordeling, waarin u helaas aangeeft niet tevreden te zijn met ons. Wat spijt het mij te horen dat wij geen contact met u opgenomen hebben, ondanks uw...
Goedendag mevrouw Bron,
Bedankt voor uw beoordeling, waarin u helaas aangeeft niet tevreden te zijn met ons. Wat spijt het mij te horen dat wij geen contact met u opgenomen hebben, ondanks uw verzoek. U mag inderdaad van ons verwachten dat wij onze afspraken nakomen!
Ik heb u zojuist telefonisch geprobeerd te bereiken maar helaas zonder succes.
Zou u telefonisch contact met mij willen opnemen? Ik ben bereikbaar op 088-105 11 22. Hopelijk kan ik u de antwoorden kan geven waar u naar op zoek bent.
Ik hoor graag van u!
Met een zonnige groet uit Nijmegen,
Rekha Corbeek
Huismerk Energie


de regt

2/10

Onbetrouwbaar bedrijf

Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

heel veel


vrogten

1/10

Waardeloze energie maatschappij

Sterke punten

er zijn geen sterke punten het zijn profiteurs

Verbeterpunten of tips

als normale mensen luisteren naar de klant en niet star vast houden aan regels zonder te luisteren heb zoveel bewijs opgestuurd maar jullie doen er niets mee. ben gewoon genaaid.

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag mevrouw Vrogten,
Bedankt voor uw beoordeling, die helaas minder positief is dan we gehoopt hadden. Wat vervelend dat wij u niet de service konden geven die u van ons verwachtte! Ik heb...
Goedendag mevrouw Vrogten,
Bedankt voor uw beoordeling, die helaas minder positief is dan we gehoopt hadden. Wat vervelend dat wij u niet de service konden geven die u van ons verwachtte! Ik heb even nagekeken waar het hier over gaat en ik denk dat, met het aanleveren van de juiste documenten, het probleem heel eenvoudig verholpen is.
Wilt u telefonisch contact met mij opnemen? Ik leg u dan graag nog eens uit wat wij precies van u nodig hebben. Ik ben tijdens kantooruren bereikbaar op 088- 105 11 22
Ik hoor graag van u!
Met een zonnige groet uit Nijmegen,
Rekha Corbeek
Huismerk Energie


Gerrit van den Boogaard

1/10

Overstap geen probleem.
Vergoeding overstapkorting via formulier op site aangevraagd en werd toegezegd.
Alleen niet uitbetaald.
Diverse emails gestuurd, waarop geen antwoord kwam...
Overstap geen probleem.
Vergoeding overstapkorting via formulier op site aangevraagd en werd toegezegd.
Alleen niet uitbetaald.
Diverse emails gestuurd, waarop geen antwoord kwam of niet ter zake doende uitleg .
Wegens de zeer slechte behandeling overgestapt naar andere leverancier, deze betaalde de vergoeding wel direct uit.
Na 3 maanden eindelijk een antwoord met excuus en er was een systeemfout opgetreden, maar wij betalen deze vergoeding niet meer uit, omdat ik inmiddels overgestapt ben naar een andere energieleverancier.

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Betere afhandeling emails klanten

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer van den Boogaard,
Bedankt voor uw beoordeling, die helaas wat minder positief is dan wij hoopten. Als ik het goed begrijp, is er wat mis gegaan met de Overstapkorting-aanvraag,...
Goedendag meneer van den Boogaard,
Bedankt voor uw beoordeling, die helaas wat minder positief is dan wij hoopten. Als ik het goed begrijp, is er wat mis gegaan met de Overstapkorting-aanvraag, waarvoor mijn oprechte excuses. U heeft deze aangevraagd maar niet ontvangen door een systeemfout en achteraf had u er geen recht meer op omdat u inmiddels was overgestapt naar een andere leverancier. Wat een vervelende situatie zeg, ik snap uw ontevredenheid!
Het is inderdaad zo dat de Overstapkorting niet uitgekeerd wordt aan klanten die weer bij ons weg gaan voor het einde van de contractduur. Had u de boetevergoeding van uw vorige leverancier al wel van ons ontvangen dan hadden wij deze weer teruggevorderd.
Wanneer u zelf binnen 6 maanden weer terug zou komen als klant bij ons, vergoeden wij de boete van uw huidige leverancier én laten wij onze Opzegvergoeding vervallen. Ook zal ik er dan persoonlijk op toezien dat uw aanvraag voorrang krijgt en dus met spoed uitbetaald wordt.
Is dat misschien een acceptabele oplossing? Ik hoor het graag van u!
Met zonnige groeten vanuit Nijmegen,
Rekha Corbeek
Huismerk Energie


Bertus

9/10

Duidelijk, transparant en snelle service. Lage vaste kosten en dus onder andere prima voor diegenen die niet zo veel energie verbruiken.

Sterke punten

Lage vaste kosten

Verbeterpunten of tips

Tot nu toe niet

Reactie Huismerk Energie:

Beste Bertus,
Heel erg bedankt voor de fijne beoordeling die wij ontvingen. Vooral in deze tijden doet ons zoiets extra goed. Wij bij Huismerk Energie blijven ons best doen zodat ook de komende...
Beste Bertus,
Heel erg bedankt voor de fijne beoordeling die wij ontvingen. Vooral in deze tijden doet ons zoiets extra goed. Wij bij Huismerk Energie blijven ons best doen zodat ook de komende jaren voor jou als onze klant prettig verlopen.
Vanuit Nijmegen wens ik u een gezonde en mooie week toe!
Hartelijke groeten,
Rekha Corbeek
Huismerk Energie