Overstapproces
7.9/10
Duurzaamheid
7.8/10

Slecht

betere uitleg en duidelijk doorgeven dat jullie vooraf de rekening sturen en moeten betalen

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling, waarin u aangeeft dat wij op alle criteria onvoldoende scoren. Wat vervelend dat wij u niet beter van dienst konden zijn! Als ik het... Goedendag meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling, waarin u aangeeft dat wij op alle criteria onvoldoende scoren. Wat vervelend dat wij u niet beter van dienst konden zijn! Als ik het goed begrijp heeft u er vooral moeite mee dat onze adviseur niet aangaf wanneer wij het maandelijkse termijnbedrag incasseren. Bij Huismerk Energie wordt het termijnbedrag altijd voorafgaand aan de maand van levering afgeschreven. Het kan zijn dat uw vorige leverancier eenmalig op hetzelfde moment afschrijft, omdat u daar áchteraf betaalt. Wanneer uw vorige en nieuwe energieleverancier in dezelfde maand een bedrag afschrijven kan dit vervelend zijn. Is dit ook bij u het geval? Laat het ons weten, dan zoeken we samen naar een passende oplossing! U kunt mij of mijn collega’s van de klantenservice het beste bereiken via info@huismerkenergie.nl of telefonisch op 088- 105 11 22. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

De gast

Ondanks dat ik een betalingsregeling heb met huismerk trekken ze de termijnbetaling van het openstaande bedrag af. Zo blijf je achterlopen

Als je een betalingsregeling afspreekt dan moet je je daar aan houden zowel als klant als leverancier

Reactie Huismerk Energie:

Goedemorgen mevrouw de Gast, Bedankt voor uw beoordeling, eerlijk gezegd hadden wij op een wat positievere versie gehoopt. Als ik het goed begrijp heeft u een betalingsregeling getroffen, maar... Goedemorgen mevrouw de Gast, Bedankt voor uw beoordeling, eerlijk gezegd hadden wij op een wat positievere versie gehoopt. Als ik het goed begrijp heeft u een betalingsregeling getroffen, maar wanneer u een betaling doet, wordt deze gebruikt voor het maandelijkse termijnbedrag? Wat vervelend dat hierover verwarring is ontstaan. Zo lang u klant bent bij Huismerk Energie, bent u naast bovenstaande betalingsregeling ook verplicht om uw lopende maandelijkse termijnbedragen te betalen. Wanneer deze niet afgeschreven of betaald worden, zal een binnenkomende betaling inderdaad eerst gebruikt worden voor de termijnnota. Ik heb nagekeken of ik u een andere oplossing kan bieden maar op basis van uw e-mailadres vind ik geen verbruiksgegevens na 2018 (waarbij u geld terug ontving op de eindnota). Zou u rechtstreeks contact met mij kunnen opnemen? Dan kunnen we samen bekijken wat de mogelijkheden zijn. Ik ben telefonisch bereikbaar op 088-105 11 22 of per email via info@huismerkenergie.nl. Ik hoor graag van u! Met vriendelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Paul

Slechte ervaringen

Overredingskracht met geveinsde klantvriendelijkheid

Geen telefonische ongevraagde benadering, geen valse voorwendselen

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag Paul, Bedankt voor je beoordeling, die helaas wat slechter is dan wij hadden gehoopt. Wat vervelend dat wij je niet de service konden bieden die jij verwachtte. Als ik het goed begrijp... Goedendag Paul, Bedankt voor je beoordeling, die helaas wat slechter is dan wij hadden gehoopt. Wat vervelend dat wij je niet de service konden bieden die jij verwachtte. Als ik het goed begrijp was zowel de benadering door onze adviseur, als het servicelevel van de klantenservice én de kwaliteit van onze groene stroom beneden verwachting? Ik kan me voorstellen dat je dan de overstap als een teleurstelling ervaart. Bij Huismerk Energie is de klant onze hoogste prioriteit en ik bied mijn excuses aan wanneer jij dit anders hebt ervaren, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Jonas Bena

Bij deze deel ik u mede dat ik niet ben over gestapt blijf voorlopig bij Huismerk energie het moet niet meer zo zijn als vorige keer alles achter mij rug gebeurd.

Goede service naar klant

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer Bena, Wat werden wij blij van uw mooie beoordeling over Huismerk Energie, waarvoor hartelijk dank! Als ik het goed begrijp bent u van plan om nog lang van onze producten en... Goedendag meneer Bena, Wat werden wij blij van uw mooie beoordeling over Huismerk Energie, waarvoor hartelijk dank! Als ik het goed begrijp bent u van plan om nog lang van onze producten en diensten te genieten en niet over te stappen naar een andere leverancier. Dat vinden wij natuurlijk erg fijn on te horen. Wij blijven ook in de toekomst ons best doen voor onze klanten en eventuele verbeterpunten nemen we graag mee. Hartelijke groeten en nog een mooie week gewenst, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Y. Ylmz

Ik zit nu 5 jaar bij huismerk energie ben zeer tevreden. Als ik het had geweten was ik eerder overgestapt naar huismerk energie.

Je wordt gelijk geholpen. Heel duidelijk overzicht van al je verbruik.

Heb gewoon geen verbeter punten

Reactie Huismerk Energie:

Hallo mevrouw Ylmz, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van ons, het is zó fijn om te lezen dat onze inzet gewaardeerd wordt! We werken elke dag hard om onze klanten nu en in de toekomst ook... Hallo mevrouw Ylmz, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling van ons, het is zó fijn om te lezen dat onze inzet gewaardeerd wordt! We werken elke dag hard om onze klanten nu en in de toekomst ook minstens zo tevreden houden. Ook eventuele verbeterpunten in de toekomst horen wij graag van u. Met hartelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

frank

Slecht

wellicht een persoonlijk contact en belachelijk na een krediet waardigheid via onbekend bedrijf een waarborg som vragen van € 750.- te belachelijk voor woorden

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag Frank, Bedankt voor je beoordeling. Als ik het goed begrijp ben je het niet eens met de uitslag die wij ontvingen op de kredietwaardigheidstoets. Ik snap dat dit erg vervelend is, ook... Goedendag Frank, Bedankt voor je beoordeling. Als ik het goed begrijp ben je het niet eens met de uitslag die wij ontvingen op de kredietwaardigheidstoets. Ik snap dat dit erg vervelend is, ook wij zagen dit liever anders. Elke energieleverancier controleert het betaalgedrag van nieuwe klanten. Dit om financiële risico’s te verkleinen en te voorkomen dat klanten een schuld opbouwen. Een negatief kredietadvies door Focum kan verschillende oorzaken hebben. Wij hebben hier zelf geen inzicht in, maar wij houden ons wel aan dit advies, ik kan je daarom geen andere oplossing aanbieden helaas. Wanneer wij je onvriendelijk of slecht hebben geholpen, dan bied ik hiervoor mijn oprechte excuses aan, dit is absoluut nooit onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groeten, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Slecht

niks is positief. geld pakken van mensen. zeer slecht.

je kunt niks verbeteren. slechter kan heet niet

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling, die wat anders dan wij gehoopt hadden, maar waar wij ook blij mee zijn. Wij gebruiken alle feedback om zo onze kwaliteit en service verder te verbeteren.... Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling, die wat anders dan wij gehoopt hadden, maar waar wij ook blij mee zijn. Wij gebruiken alle feedback om zo onze kwaliteit en service verder te verbeteren. Helaas heb ik uw gegevens niet bij de hand en ik kan uit uw reactie niet duidelijk opmaken wat er gebeurd is. Ik wil u daarom vragen om contact met mij op te nemen zodat we kunnen kijken of er een oplossing mogelijk is waarmee u ook geholpen bent. Ik ben telefonisch bereikbaar op 088 105 11 22 en per mail via info@huismerkenergie.nl Ik hoor graag van u! Met hartelijke groet, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Alex Steegstra

Correcte en snelle service

Duidelijke, snelle service en groene energie. Ik ben pas overgestapt. Tot nu toe ben ik - en ik doe dat graag online - steeds goed geïnformeerd. Het terugstorten van de overstapboete zou enkele... Duidelijke, snelle service en groene energie. Ik ben pas overgestapt. Tot nu toe ben ik - en ik doe dat graag online - steeds goed geïnformeerd. Het terugstorten van de overstapboete zou enkele weken duren. Ik had het geld binnen een paar dagen op mijn rekening! De verkopers aan de deur hebben me prima en vriendelijk geholpen. Ik maak niet gauw een beslissing aan de deur, deze keer gelukkig wel.

Verkopers aan de deur visitekaartjes meegeven...

Reactie Huismerk Energie:

Hallo meneer Steegstra, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, wat is het toch altijd fijn wanneer onze inzet gewaardeerd wordt! Wij proberen het hele overstapproces van A tot Z zo soepel... Hallo meneer Steegstra, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, wat is het toch altijd fijn wanneer onze inzet gewaardeerd wordt! Wij proberen het hele overstapproces van A tot Z zo soepel mogelijk te laten verlopen, maar ook de periode erna moet voor onze klanten minstens zo aangenaam zijn, dat ervaart u als het goed is ook nog ;-) Uw tip over de visitekaartjes ga ik zeker doorgeven! Ik wens u namens Huismerk Energie alvast fijne feestdagen toe. Met hartelijke groeten, Rekha Corbeek Huismerk Energie

peters

Zeer slecht

mensen oplichten

personeel met verstand in dienst nemen eerst zeggen die tarieven kloppen en dan sorry is bug

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer Peters, Bedankt voor uw beoordeling. Ook al is deze niet zoals wij hopen, alle feedback is meer dan welkom. U geeft aan dat u contact heeft gehad met ons vanwege verkeerd... Goedendag meneer Peters, Bedankt voor uw beoordeling. Ook al is deze niet zoals wij hopen, alle feedback is meer dan welkom. U geeft aan dat u contact heeft gehad met ons vanwege verkeerd gecommuniceerde tarieven? Dat vind ik erg vervelend om te horen, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik vermoed dat u het heeft over de vermindering energiebelasting van 2019, die per ongeluk in de Welkomstbrieven met ingangsdatum januari terecht zijn gekomen. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend en verwarrend voor u was.Hopelijk heeft u inmiddels de overheidsheffingen van 2020 van ons ontvangen? Meneer Peters, ik hoop dat we u in de komende 3 jaar kunnen overtuigen van onze kennis van zaken en ons hoge servicelevel. Neemt u contact met ons op wanneer wij iets voor u kunnen betekenen? Wij helpen u graag verder! Ik wens u namens Huismerk Energie alvast fijne feestdagen toe. Met een hartelijke groet uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Miranda Muller

Geweldig groen bedrijf, bij mij in de regio!

Duurzaamheid
Groene energie uit de buurt
Inzichtelijk energieverbruik

Reactie Huismerk Energie:

Beste mevrouw Muller, Wat een mooie beoordeling heeft u over ons geplaatst, hartelijk dank daarvoor! Net als u vinden wij het zeer belangrijk om duurzame en waar mogelijk lokale energie... Beste mevrouw Muller, Wat een mooie beoordeling heeft u over ons geplaatst, hartelijk dank daarvoor! Net als u vinden wij het zeer belangrijk om duurzame en waar mogelijk lokale energie beschikbaar te maken voor zoveel mogelijk mensen. Ook zetten we ons allemaal in om de best mogelijke service te bieden aan al onze klanten en het is natuurlijk extra fijn wanneer dit opgemerkt en gewaardeerd wordt. Wij gaan dit natuurlijk óók in 2020 zo voortzetten. Met een hartelijke decembergroet uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie