Overstapproces
7.5/10
Bereikbaarheid
8.1/10
Duurzaamheid

Ik heb nooit contact getekend met Huismerk energie en ze hebben zelf mijn energie levencier informeerd dat ik heb overstepped naar Huismerk energie. Ik heb nu boete van€250.00 omdat ik wil graag bij...

Goedendag meneer/mevrouw,

Wat vervelend dat er misverstanden zijn over uw aanmelding hier bij Huismerk Energie, ik snap dat u daar ontevreden over bent! Omdat ik, vanwege uw anonimiteit, geen verdere informatie en details heb kan ik u zo niet verder helpen. Graag kijk ik samen met u naar een oplossing, wilt u hiervoor rechtstreeks contact met mij opnemen?

Ik hoor graag van u!

Met hartelijke groeten uit Nijmegen,

088-105 11 22

Bernardo

Gebeld omdat er 2 keer een bedrag van het rekeningnummer is afgeschreven terwijl ik geen klant ben. Mevrouw wou mij niet verder helpen i.v.m de privacy wet (avg). Het enige wat moest gebeuren is...

Alle medewerkers de juiste rechten en plichten leren. Zodat er geen onzin wordt verkondigd aan de telefoon

Goedendag meneer Timmerman,

Wat er bij u is voorgevallen is inderdaad vreselijk en zeer zeker niet de normale gang van zaken bij ons, waarvoor nogmaals mijn oprechte excuses! Zoals u weet uit ons telefoongesprek én mijn daaropvolgende email, is deze kwestie met behulp van de uitvoerende instanties opgepakt en opgelost.

Wij doen er alles aan om dergelijke situaties uit te sluiten, het up-to-date blijven van de privacywetten waaronder de AVG, is daar een mooi voorbeeld van.

Meneer Timmermans, als u nog behoefte heeft aan verder contact, wilt u mij dan rechtstreeks bellen of mailen? Ik ben bereikbaar op 088-105 11 22 en via info@huismerkenergie.nl

Met vriendelijke groeten,

J.T.Postma

Ik heb 2x telefonisch contact gehad en dat was heel plezierig.

een gunstig tarief en verbluffend heb de overstapkorting al terug

zou het op dit moment niet weten

Hallo mevrouw Postma,

Wat fijn om te lezen dat u op alle punten super tevreden bent over Huismerk Energie! Wij doen enorm ons best om onze klanten een zo'n fijn mogelijke tijd bij ons te laten hebben. De Overstapkorting zo snel mogelijk uit te betalen is daar inderdaad een voorbeeld van. Verder blijven wij ook de komende jaren de transparante, klantvriendelijke en vooral duurzame leverancier waar u voor gekozen heeft!

Hartelijke groeten vanuit Nijmegen,

W.W. Salomons

Via de website van Independer kwam ik uiteindelijk terecht bij Huismerk Energie. Mijn eerste telefonisch contact verliep via mw. Sandra van den Brink. Zij heeft mij uitstekend geholpen, o.a. met het...

zie voorgaand

Tot dusver geen

Goedendag meneer Salomons,

Wat een mooie beoordeling naar aanleiding van uw contact met onze Sandra! Het is heel fijn om te zien dat u dat is opgevallen. Wij gaan er natuurlijk voor zorgen dat u de tijd dat u klant bij ons bent, als minstens zo plezierig zult ervaren.

Een mooie dag gewenst vanuit Nijmegen!

Met hartelijke groeten,

J.GJ. Schimmel

Vanmorgen telefonisch gesproken met uw medewerkster Sandra. Ik werd door haar snel, deskundig, accuraat en niet vergeten vriendelijk te woord gestaan. Mijn "probleem" werd snel uit de wereld...

Nog geen ervaring.

Nog geen ervaring.

Goedendag meneer Schimmel,

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling van Huismerk Energie en dan in het bijzonder voor onze klantenservice. Ik ga dit zeker aan mijn collega Sandra doorgeven, zij vindt dit vast ook een mooi compliment! Verder zijn we voortdurend bezig om te kijken hoe we het overstapproces nog beter kunnen maken.
Duurzaamheid is een van onze belangrijkste kernwaarden, onze missie is het beschikbaar maken van groene energie voor iedereen tegen een eerlijke prijs. Hopelijk overtuigen we u hier ook nog verder van gedurende de tijd dat u klant bij ons bent :-)

Met hartelijke groeten uit Nijmegen.

Yatc..driessen-sartorius

Heel goed

Alles

Goedendag mevrouw Driessen-Satorius,

Wat een mooie beoordeling krijgen wij van u, dat maakt onze dag nóg zonniger! Wij zorgen ervoor dat we u de komende jaren met dezelfde of nog betere service van dienst zijn.

Hartelijke groeten,

P.IJspeert

Met HUISMERKENERGIE van start gegaan juli 2016 en dit jaar opnieuw doorgegaan. Wij zijn al snel maatjes geworden.
Bij vragen , snel te woord gestaan, goed tel. bereikbaar en overzichtelijk op...

Inzichtelijk in overzichten ;goede uitsplitsing van (gecompliceerde) cijfermassa ; proberen klant te begrijpen; meedenkend.

CO2 neutraal; Duurzaamheid; klant helpen om toekomstbestendig te worden voor zover al niet in gang gezet resp. uitvoerend daarin te zijn.

Goedendag meneer Ijspeert,

Wat is het fijn om zo beoordeeld te worden zoals u dat doet, daar werden wij erg blij van! Natuurlijk gaan wij ervoor zorgen dat u zich ook de komende jaren een gewaardeerde klant voelt.

Hartelijke groeten,

stellian

Ik ben al verschillende jaren zeer zeer te vrede over huismerk energie. ze komen altijd hun afspraken naar. en ze staan je vriendelijk te woord. helemaal top.

Betrouwbaarheid

nee

Goedendag meneer Stellian,

Enorm bedankt voor deze top beoordeling, wat een groot compliment dat u betrouwbaarheid als ons sterkste punt noemt! Wij proberen altijd zo open en duidelijk mogelijk met onze klanten te communiceren en gelukkig wordt dit dus opgemerkt ;-)

Hartelijke groeten uit Nijmegen,

Huismerk Energie

Het contract is niet opgezegd voor afname bij een andere energie-aanbieder, maar omdat ons huis is verkocht.
Helaas huur ik nu, inclusief energieverbruik, en kan ik daarom niet langer van uw...

Komt afspraken na, levert goede service en denkt mee over oplossingen.

Goedendag meneer/mevrouw,

Enorm bedankt voor deze mooie beoordeling! Daar worden wij bij Huismerk Energie heel erg blij van. Ook blijkt dus maar weer dat onze persoonlijke benadering opgemerkt en gewaardeerd wordt:-) Hopelijk mogen we u in de toekomst nog eens begroeten als klant.

Hartelijke groeten uit Nijmegen,

M. Kieviet

Huismerk Energie is een uiterst goede energieleverancier! Zij zijn altijd bereikbaar, e-mail, telefoon, WhatsApp en zelfs per post. Ik ben via een vriend van mij in aanraking gekomen met Huismerk...

Bereikbaarheid via telefoon, WhatsApp, e-mail en zelfs per post!

Blijf altijd telefonisch bereikbaar, veel andere energieleveranciers zijn dat niet meer en doen ook niet meer aan post. Gelukkig doet u dit wel!

Reactie Huismerk Energie:

Goedemorgen heer Kieviet! Ontzettend bedankt voor deze goede review. Wij doen ook erg ons best om goed bereikbaar te zijn. Mooi om te lezen dat dat goed lukt! Zo houdt u meer tijd over voor uw kleinkinderen. Ik wens u een hele fijne ( duurzame) dag verder! Vriendelijke groet, Inis van Huismerk Energie