Overstapproces
7.5/10
Bereikbaarheid
Duurzaamheid

Pieter Bruinenberg

Ervaring is zeer goed ik heb er vertrouwen in

Je wordt goed te woord gestaan en ze nemen de tijd voor je om het zo goed mogelijk uit te leggen

Reactie Huismerk Energie:

Erg bedankt voor uw goede review heer Bruinenberg. Mooi om te lezen dat wij u zo goed mogelijk te woord hebben staan. Klantvriendelijkheid staat bij ons erg hoog in het vaandel! Wij wensen u een mooie dag verder, hopelijk een beetje koel ;-) .

Hartelijke groet, Inis van Huismerk Energie

robert beumer

Van begin af aan goed geholpen en ik ben 100% tevreden

helpen en wijzen waar je op moet letten en goedkoop

100 % goed

Hallo meneer Beumer,

Wat werden wij hier bij Huismerk Energie blij van uw lovende woorden. Wij doen met ons hele team enorm ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het is dan extra leuk als dit opgemerkt én gedeeld wordt :-)

Hartelijke groeten vanuit een zonnig Nijmegen,

peter groeneveld

Website = duidelijk en simpel, alles wat je wil weten of aanpassen is in een oogopslag weergegeven.
energie verbruik rapportage= overduidelijk.

ik ben nu al zeer tevreden met deze...

Een zeer duidelijke website, de eerste die alles in een oog opslag laat zien.

Hallo meneer Groeneveld,

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ons, dat betekent dat ons harde, groene werk en onze inzet gewaardeerd worden door onze klanten. Natuurlijk zorgen we ervoor dat uw mening over ons onveranderd blijft!

Hartelijke groeten uit Nijmegen,

Rekha Corbeek

Uitstekend bedrijf. Prachtige website, eenvoudig en alles staat er op.
Uitstekende klantbehandeling

Eenvoud en overzicht.

Ik heb een octrooi op een energie-uit-water vinding van mij. Ik ben jaren hoofdwerktuigkundige geweest grote vaart. Ik heb veel gewerkt op windmolenparken. Mijn vinding is in het klein getest, het werkte goed. Ik zou willen aanbevelen om met mij verder te gaan en een grotere te bouwen (de technische hogeschool Twente wilde het als examenstuk maken!) en dat te testen in Wageningen (Nautisch en Technisch onderzoek). Men heeft mij de "watertunnel (stromend water) voor niets aangeboden om de "Waterroller' uitvoerig uit te testen". Werkt het naar verwachting, dan kunnen wij het octrooi delen. Vriendelijke groet Don Elsman.

Goedendag meneer/mevrouw,

Enorm bedankt voor de mooie beoordeling van ons bedrijf, het doet ons erg goed te zien dat onze inzet gewaardeerd wordt! De uitvinding waar u octrooi op heeft klinkt zeer innovatief, of het interessant voor ons is durf ik zo niet te zeggen. Zou u dit willen mailen naar info@huismerkenergie.nl t.a.v. Franck Rutten? Hij zal hier dan verder naar kijken.

Wij zijn in ieder geval blij met u als klant en we blijven ons verder ontwikkelen en verduurzamen.

Zonnige groeten uit Nijmegen.

schipper

1. Prachtige en zeer duidelijke site.
2.Ben nu 4 jaar zeer te vrede klant.
3. Promoot uw bedrijf.

Waar u voor staat wordt als waarheid ervaren

Doorgaan zo ,dan wint u meer klanten.

Hallo meneer Schipper,

Wát een lovende woorden heeft u over ons, wij zijn erg blij dat onze inzet zo gewaardeerd wordt onder onze trouwe klanten! Wij doen ons best om zoveel mogelijk mensen te voorzien van groene energie uit Nederland en mooie reviews helpen daarbij zeker :-)

Hartelijke groeten uit Nijmegen,

Stefan

Swift and friendly service.

Reactie Huismerk Energie:

Stefan, wow! Thank you so much for this great 5-star review. We really appreciate you being a loyal customer and helping to share the word about us. We are very glad to see our work is noticed and appreciated. We’re here for you anytime!

Kindest regards,

Van de Wetering

Kompleet waardeloos bedrijf
Sturen een eindnota van eventjes € 269 €
Ons contract is nog niet eens begonnen,álles gaat daar fout
Al zo vaak contact gehad,ze lossen het niet op

Die hebben wij nog niet gezien

Doe jullie werk eens naar behoren,dat zou fijn zijn
Waarschijnlijk mensen in deeltijd met nul interesse

Goedemorgen meneer Van de Wetering,

Hartelijk dank voor uw reactie, waarin u aangeeft dat tijdens uw overstap niet alles gegaan is zoals dat zou moeten. Het spijt me dat te moeten lezen, klanttevredenheid heeft namelijk onze hoogste prioriteit en wij doen daar enorm ons best voor. Als u telefonisch of per mail contact met mij opneemt, dan bekijken we samen wat er verbeterd kan worden.

Ik hoor graag van u!

Hartelijke groeten,

Huismerk Energie

Een probleempje is goed opgepakt door huismerk energie. Er werd naar je geluisterd.

Snel antwoord zowel via de telefoon als mail.

Hallo meneer/mevrouw,

Wat een positieve feedback ontvangen wij van u, enorm bedankt daarvoor! Het is altijd fijn om te zien dat onze inzet en het harde werken gewaardeerd wordt. Wij doen ons best om dit ook in de toekomst zo te blijven doen.

Een zonnige groet uit Nijmegen!

Ik ben telefonisch benadert door Huismerk Energie, wilde hier aanvankelijk niet aan mee werken maar besloot het toch te doen tot volle tevredenheid.

De vriendelijkheid die ik enige keren mocht ondervinden, geen lang wachten en niet in de wacht gezet worden, een verademing.

Neen, ga zo door en ik hoop dat veel mensen dit adres weten te vinden.

Goedendag mevrouw,

Hartelijk dank voor uw complimenteuze reactie, wij zijn daar heel erg blij mee. Beoordelingen zoals die van u zorgen ervoor dat wij met veel plezier blijven doen waar we goed in zijn: Onze klanten snel, vriendelijk en vakkundig te woord staan én natuurlijk het probleemloos leveren van groene energie uit Nederland :-)