Overstapproces
7.4/10
Bereikbaarheid
Duurzaamheid

Miranda Muller

Geweldig groen bedrijf, bij mij in de regio!

Duurzaamheid
Groene energie uit de buurt
Inzichtelijk energieverbruik

Reactie Huismerk Energie:

Beste mevrouw Muller, Wat een mooie beoordeling heeft u over ons geplaatst, hartelijk dank daarvoor! Net als u vinden wij het zeer belangrijk om duurzame en waar mogelijk lokale energie... Beste mevrouw Muller, Wat een mooie beoordeling heeft u over ons geplaatst, hartelijk dank daarvoor! Net als u vinden wij het zeer belangrijk om duurzame en waar mogelijk lokale energie beschikbaar te maken voor zoveel mogelijk mensen. Ook zetten we ons allemaal in om de best mogelijke service te bieden aan al onze klanten en het is natuurlijk extra fijn wanneer dit opgemerkt en gewaardeerd wordt. Wij gaan dit natuurlijk óók in 2020 zo voortzetten. Met een hartelijke decembergroet uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

W H Weyers

Heel goed, nooit problemen.

op tijd laten weten dat er iets gaat veranderen.

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer Weyers, Hartelijk dank voor uw mooie review over Huismerk Energie. Wat is het fijn om te zien dat onze inzet en harde werken gewaardeerd wordt! Ook in 2020 gaan wij weer ons best... Goedendag meneer Weyers, Hartelijk dank voor uw mooie review over Huismerk Energie. Wat is het fijn om te zien dat onze inzet en harde werken gewaardeerd wordt! Ook in 2020 gaan wij weer ons best doen om u de service te bieden die u van ons gewend bent. Ik wens u een warme decembermaand toe! Hartelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

anonymous

I DON’T recommend Huismerk at all!
I DON’T recommend Huismerk at all!
Their service for us started with a major contract mistake, which Huismerk didn’t even realize until I told them. Due their mistake our contract got extended until for an extra month. 2 months later we were told due this mistake (which was caused by their lack of attention!) the fee they established for us has to increase. If they had offered the correct service prices, we surely wouldn’t have used Huismerk in the first place cos monthly almost 170 euros for our average consumption was just a lot. I still don’t understand how they established this amount, since no professional explanation was given. In the end we could arrange to stay with the initially established fee and we were told in we would have to pay approx 600-700 euros for the rest of the consumption. They never said this would increase by 2 times due to all their hidden fees, and I’m not talking about the 21% tax, since only that was pointed out to us earlier on. They wanted to give us 5 days to pay this amount when it takes for them more than a week to reply to a short email!! naturally, their explanation was poor as in why it is so high and why we are expected to pay for that additional month that was added to our contact due to their fault.
Their customer service is also really bad. One of the employees literally wasted 15 mins of my day once when finally she realized she should get someone who speaks some English. I’m not native either, so the last thing I expect is perfect English, but she was rude and unprofessional. Once they even forwarded me an email with the details of another customer, which I pointed out to Huismerk straight away, but it made me feel very uncomfortable.
I understand it isn’t easy to manage companies and people make mistakes, but Huismerk’s approach towards customers could really use some improvement.

be more professional and respectful, don’t mislead your customers

Reactie Huismerk Energie:

Dear Sir/Madam, Thank you for your review, all though it is not a positive one, we value all our customer's input. If I understand you correctly, right from the start things didn’t go the way... Dear Sir/Madam, Thank you for your review, all though it is not a positive one, we value all our customer's input. If I understand you correctly, right from the start things didn’t go the way they supposed to? I am very sorry to hear this, please accept my appologies! Of course we strive to provide all our customers with the best possible service. The fact that my colleague was rude and unprofessional to you, was purely a language issue I hope. Not everybody has the confidence to communicate professionally in a foreign language. It is like you said: we are all human and mistakes can be made, but we must stay professional and polite at all times! I would like to see if there is anything I can do in order to make you feel a little better about Huismerk Energie. Would it be possible for you to contact me directly? If I had your contact details I would have reached out to you myself of course. You can reach me best per telephone on 088 105 11 22 (not on Thursdays) or per email through info@huismerkenergie.nl. Looking forward hearing from you! Kindest regards, Rekha Corbeek Huismerk Energie

Sergio

Worst energy company ever

Nothing

Really bad customer service and veery expensive

Angelica

Mijne Heren,
Tot nu toe heb ik altijd 113.-- per maand betaald.
Vandaag zag ik tot mijn grote schrik dat er 294.-- van mijn rekening is afgehaald.

Gaarne krijg ik van U per...
Mijne Heren,
Tot nu toe heb ik altijd 113.-- per maand betaald.

Gaarne krijg ik van U per omgaande bericht waarom deze rekening opeens met 181.-- euro is verhoogd.
Dit bedrag is zelfs meer dan mijn normale maand bedrag.
Er moet hier sprake van zijn dat er een vergissing is gemaakt.
Stook over het algemeen altijd zeer zuinig.
Hoogachtend Mevrouw M.Schilt.

Na Uw antwoord zal ik de volgende vragen beantwoorden.

Hoop dat we dit probleem snel kunnen oplossen.
We moeten hiervoor een goede regeling zien te treffen

Ik heb nooit contact getekend met Huismerk energie en ze hebben zelf mijn energie levencier informeerd dat ik heb overstepped naar Huismerk energie. Ik heb nu boete van€250.00 omdat ik wil graag bij... Ik heb nooit contact getekend met Huismerk energie en ze hebben zelf mijn energie levencier informeerd dat ik heb overstepped naar Huismerk energie. Ik heb nu boete van€250.00 omdat ik wil graag bij mijn energie levencier blijven.

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer/mevrouw, Wat vervelend dat er misverstanden zijn over uw aanmelding hier bij Huismerk Energie, ik snap dat u daar ontevreden over bent! Omdat ik, vanwege uw anonimiteit, geen... Goedendag meneer/mevrouw, Wat vervelend dat er misverstanden zijn over uw aanmelding hier bij Huismerk Energie, ik snap dat u daar ontevreden over bent! Omdat ik, vanwege uw anonimiteit, geen verdere informatie en details heb kan ik u zo niet verder helpen. Graag kijk ik samen met u naar een oplossing, wilt u hiervoor rechtstreeks contact met mij opnemen? Ik hoor graag van u! Met hartelijke groeten uit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie 088-105 11 22

Bernardo

Gebeld omdat er 2 keer een bedrag van het rekeningnummer is afgeschreven terwijl ik geen klant ben. Mevrouw wou mij niet verder helpen i.v.m de privacy wet (avg). Het enige wat moest gebeuren is... Gebeld omdat er 2 keer een bedrag van het rekeningnummer is afgeschreven terwijl ik geen klant ben. Mevrouw wou mij niet verder helpen i.v.m de privacy wet (avg). Het enige wat moest gebeuren is mijn bankrekeningnummer uit het systeem halen, ik heb daar geen gegevens van andere personen voor nodig.

Ik kreeg nogmaals het antwoord dit kan niet i.v.m de privacy wet. Toen vertelde ik dat ik zelf in dienst van een van de grootste leveranciers ben en dit onzin is werd ik pas verder geholpen.

Kwalijke zaak en ik zal dan ook nooit een klant worden.

Alle medewerkers de juiste rechten en plichten leren. Zodat er geen onzin wordt verkondigd aan de telefoon

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer Timmerman, Wat er bij u is voorgevallen is inderdaad vreselijk en zeer zeker niet de normale gang van zaken bij ons, waarvoor nogmaals mijn oprechte excuses! Zoals u weet uit ons... Goedendag meneer Timmerman, Wat er bij u is voorgevallen is inderdaad vreselijk en zeer zeker niet de normale gang van zaken bij ons, waarvoor nogmaals mijn oprechte excuses! Zoals u weet uit ons telefoongesprek én mijn daaropvolgende email, is deze kwestie met behulp van de uitvoerende instanties opgepakt en opgelost. Wij doen er alles aan om dergelijke situaties uit te sluiten, het up-to-date blijven van de privacywetten waaronder de AVG, is daar een mooi voorbeeld van. Meneer Timmermans, als u nog behoefte heeft aan verder contact, wilt u mij dan rechtstreeks bellen of mailen? Ik ben bereikbaar op 088-105 11 22 en via info@huismerkenergie.nl Met vriendelijke groeten, Rekha Corbeek Huismerk Energie

J.T.Postma

Ik heb 2x telefonisch contact gehad en dat was heel plezierig.

een gunstig tarief en verbluffend heb de overstapkorting al terug

zou het op dit moment niet weten

Reactie Huismerk Energie:

Hallo mevrouw Postma, Wat fijn om te lezen dat u op alle punten super tevreden bent over Huismerk Energie! Wij doen enorm ons best om onze klanten een zo'n fijn mogelijke tijd bij ons te laten... Hallo mevrouw Postma, Wat fijn om te lezen dat u op alle punten super tevreden bent over Huismerk Energie! Wij doen enorm ons best om onze klanten een zo'n fijn mogelijke tijd bij ons te laten hebben. De Overstapkorting zo snel mogelijk uit te betalen is daar inderdaad een voorbeeld van. Verder blijven wij ook de komende jaren de transparante, klantvriendelijke en vooral duurzame leverancier waar u voor gekozen heeft! Hartelijke groeten vanuit Nijmegen, Rekha Corbeek Huismerk Energie

W.W. Salomons

Via de website van Independer kwam ik uiteindelijk terecht bij Huismerk Energie. Mijn eerste telefonisch contact verliep via mw. Sandra van den Brink. Zij heeft mij uitstekend geholpen, o.a. met het... Via de website van Independer kwam ik uiteindelijk terecht bij Huismerk Energie. Mijn eerste telefonisch contact verliep via mw. Sandra van den Brink. Zij heeft mij uitstekend geholpen, o.a. met het regelen van de spoedlevering bij de overstap van Nuon, eind deze maand.
De eerste klap is een daalder waard / een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen... '-)

zie voorgaand

Tot dusver geen

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer Salomons, Wat een mooie beoordeling naar aanleiding van uw contact met onze Sandra! Het is heel fijn om te zien dat u dat is opgevallen. Wij gaan er natuurlijk voor zorgen dat u... Goedendag meneer Salomons, Wat een mooie beoordeling naar aanleiding van uw contact met onze Sandra! Het is heel fijn om te zien dat u dat is opgevallen. Wij gaan er natuurlijk voor zorgen dat u de tijd dat u klant bij ons bent, als minstens zo plezierig zult ervaren. Een mooie dag gewenst vanuit Nijmegen! Met hartelijke groeten, Rekha Corbeek Huismerk Energie

J.GJ. Schimmel

Vanmorgen telefonisch gesproken met uw medewerkster Sandra. Ik werd door haar snel, deskundig, accuraat en niet vergeten vriendelijk te woord gestaan. Mijn "probleem" werd snel uit de wereld... Vanmorgen telefonisch gesproken met uw medewerkster Sandra. Ik werd door haar snel, deskundig, accuraat en niet vergeten vriendelijk te woord gestaan. Mijn "probleem" werd snel uit de wereld geholpen.
Ook jullie bereikbaarheid per telefoon verliep buitengwoon voorspoedig.

Nog geen ervaring.

Nog geen ervaring.

Reactie Huismerk Energie:

Goedendag meneer Schimmel, Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling van Huismerk Energie en dan in het bijzonder voor onze klantenservice. Ik ga dit zeker aan mijn collega Sandra doorgeven, zij... Goedendag meneer Schimmel, Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling van Huismerk Energie en dan in het bijzonder voor onze klantenservice. Ik ga dit zeker aan mijn collega Sandra doorgeven, zij vindt dit vast ook een mooi compliment! Verder zijn we voortdurend bezig om te kijken hoe we het overstapproces nog beter kunnen maken. Duurzaamheid is een van onze belangrijkste kernwaarden, onze missie is het beschikbaar maken van groene energie voor iedereen tegen een eerlijke prijs. Hopelijk overtuigen we u hier ook nog verder van gedurende de tijd dat u klant bij ons bent :-) Met hartelijke groeten uit Nijmegen. Rekha Corbeek Huismerk Energie