Uitstekende service. Snelle reacties en levering. Maten opgegeven en zij hebben meegedacht welke maat het plasbandje moest zijn. Dank je hiervoor het bandje past perfect.
Dat was voor mij...

Anneke

Van mij krijgen ze èèn ster, omdat ik een score moet geven ze zijn geen ster waard. Hele slechte service!!! Ik raad dan ook mensen aan om hier niets te kopen. Als het niet past, dan heb je een...

Reactie Huisdier Zone:

Het product wat u bij ons heeft besteld is een hygiëne product. Op de website wordt heel duidelijk aangegeven hoe u moet meten. Daarbij staat ook vermeld welke maat uw hond dan valt. U had volgens ons een verkeerde maat besteld. We hebben u daar per mail van op de hoogte gesteld. En u geadviseerd de bestelling om te zetten naar een maat groter. Veel van onze klanten ervaren dat als service. De maat was volgens u zelf goed want u had royaal gemeten. We hebben vervolgens op uw verzoek de kleinere maat gestuurd.

We hebben van dit product al duizenden verkocht en kunnen op basis van ervaring een goede inschatting maken welke maat uw hond nodig heeft mits er goed gemeten is. Wij betreuren het ten zeerste dat u ons advies niet serieus heeft genomen.

We hebben u per mail op de hoogte gesteld dat hygiëne producten helaas niet retour genomen kunnen worden. Daarnaast hebben wij een coulance regeling, voor het omruilen naar een grotere of kleinere maat mochten wij verkeerd advies hebben gegeven. Retour gekomen hygiëne producten schenken wij dan aan een goed doel (nadat dit gewassen en ontsmet is)

U liet ons in de mail weten dat u dat slechte service vond en dat u dat in allerlei groepen kenbaar zou maken. Wij zijn niet ontvankelijk voor dreigementen. Voor ons houdt het dan helemaal op.

Anoniem J.K

Had besteld voor de actie die dag begon
Kreeg ik een kado bij de bestelling
Dit heb ik nog nooit eerder mee gemaakt,super.

Maantje

Uitstekende service, Snelle levering & Ophaal mogelijkheid, Groot assortiment, Klantvriendelijk denken graag met je mee :) Gewoon een goed en net bedrijf waar je zeker slaagt voor je huisdier. Een...

Rachel

Super bedrijfje.
Laura is super vreindelijk en behulpzaam !
Ondanks ik altijd heel veel vragen heb .. beantwoord ze alles met net zoveel moeite

Aafke Koorneef

Ik heb een slaapzak voor mijn hond gekocht

Diane Engel-van Wilgen

Super leuke en gevarieerde webshop voor zowel de grote als kleine hond!

antje dillema

Goede service, staan open voor je wensen en maken veel naar wens.
Snelle levering en goed contact.

Wichita van Rijkom/Special Princess

Prima! Goede, snelle service en ook kwalitatief goede producten.

Liesbeth Salfischberger

Alleen maar positieve ervaringen. Duidelijke uitleg. Geen probleem om iets voor je te reserveren.