Resultaat
Informatie op website
8.5/10
Gemak plaatsen aanvraag

Anne Cornelese

Snelle reactie en snel hulp geregeld.

Snelle reactie en snel hulp geregeld.

Bedankt voor uw review!

Amanda de jongh

Het bedrijf heeft snel een match gevonden

Het was erg snel

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

anke

We hadden een goeie hulp maar die stopte ermee. het duurde erg lang voordat er een andere hulp werd gekoppeld. na een hele tijd eindelijk een hulp gekregen, is 2 uurtjes geweest en toen stopte ze...

Beste Anke,

Bedankt voor uw beoordeling op Feedback Company. Jammer om te moeten lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Zoals wij al hebben uitgelegd, hebben wij u eerder gevraagd of u interesse had in een nieuwe huishoudelijke hulp. Hier hebben wij geen reactie op gekregen. Wij gaan niet ongevraagd op zoek naar een nieuwe hulp, zolang wij niet weten of u interesse heeft in een nieuwe hulp.

U heeft tevens 6 maanden garantie vanaf de eerste koppeling met een huishoudelijke hulp, binnen die periode kunnen we altijd kosteloos op zoek naar een nieuwe hulp. Helaas viel u ruim buiten deze garantie. Meer informatie kunt u hierover lezen via de website: https://huiscleaning.nl/bemiddelingskosten.html.

We hopen hiermee het e.e.a. te hebben verduidelijkt.

Claire-Marie den Boer

First impression was good, got a cleaner who left after 6 months to travel, as planned at the beginning of the contract. She was not very efficient, but Huiscleaning was good support through...

Good relationship with custumers

Dear mrs. Den Boer,

Thank you for your review.

We’re very sorry it wasn’t possible in the end to suggest a replacement cleaner. We expected no issues with your request and had high hopes of suggesting a cleaner, but unfortunately this proved to be more difficult than expected, and we therefore had to cancel your request. To meet you halfway we refunded half of the initial mediation fee.

You agreed to this solution, we hope the situation is solved with your agreement.

Kind regards,

Marc

Slechte service en beloften worden niet waargemaakt. Binnen 3 dagen zou ik hulp krijgen toegewezen. Dat duurde uiteindelijk maanden. En toen ik een hulp kreeg toegewezen, bleek ze erg jong en...

Ze hebben de Google-algoritmen goed in smiezen en weten dus hoe ze hoog bij de zoekresultaten terecht komen. Verder weten ze hun rating mooi te pimpen. Gezien de 'service' die ik heb mogen ervaren, geloof ik er weinig van dat dit een eerlijke score van.

Beste Marc,

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het natuurlijk erg vervelend om te moeten horen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. U geeft aan destijds een paar maanden hebben gewacht op de eerste koppeling. We hebben er toen inderdaad wat langer over gedaan dan de meeste klanten van ons gewend zijn, na een maand hebben wij een hulp kunnen voorstellen. We hebben u wel op de hoogte gehouden van de zoektocht, u had er op die manier voor kunnen kiezen ergens anders een hulp te zoeken. Het lukt ons namelijk niet altijd om binnen een aantal dagen een hulp voor te stellen, vooral in uw regio kan het wat lastiger zijn. Wij screenen al onze huishoudelijke hulpen op integriteit en betrouwbaarheid. Dat betekent niet per definitie dat alle hulpen ervaring hebben, wij geven graag iedereen een eerlijke kans. Tenzij u natuurlijk aangeeft uitsluitend een ervaren hulp te willen, dan houden we hier rekening mee.

Met het voorstellen van een hulp, krijgt u 6 maanden garantie. Binnen die periode kunnen we altijd kosteloos op zoek naar een nieuwe hulp. Dat is de service die wij bieden. Daarna betaalt u inderdaad wel opnieuw bemiddelingskosten. We hebben u, gezien de situatie, 50% korting hierop aangeboden. Wat al vrij uitzonderlijk is. Jammer dat u hier niet akkoord mee gaat.

Mocht u in de toekomst toch weer gebruik willen maken van onze diensten, bent u natuurlijk altijd van harte welkom.

S. M. McKnight

Prima, ze doen wat ze beloven. We moeten even afwachten of het factuurproces ook soepel loopt (nog geen ervaring mee) maar tot nu toe geen problemen gehad.

Het was makkelijk.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw review!

Riet Okhuijzen

Prima website en duidelijke informatie.

Snelle levering van HHulp

Reactie Huiscleaning.nl:

Bedankt voor uw feedback!

Angel Gijmink

Supersnelle bemiddeling! Handige site voor accorderen en facturen inzien.

Reactie Huiscleaning.nl:

Goed om te horen dat u tevreden bent! Bedankt voor de review :)

Blessing

Fijn om een platform te hebben die de eerste selectie doet. Ik vond het lastig om zelf een betrouwbare schoonmaker te vinden.

Duidelijke navigatie op de website.
Handige handleidingen.
Fijn om via IDEAL te kunnen betalen.

Beste heer/ mevrouw Blessing,

Hartelijk dank voor uw review!

Jeanne Schim-Franken

De eerste ervaring is positief. We hebben snel een voorstel voor een hulp gekregen. Zij gaat binnenkort bij ons aan de slag.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling!