Resultaat
Informatie op website
8.5/10
Gemak plaatsen aanvraag

Ma

Tot zover een goede indruk. De bemiddeling tussen ons een de schoonmaakster verliep heel goed.

goede communicatie

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Giordano

Fijn dat alles helder is. Alle vragen wordt wel beantwoord via de informatie wat je op de website vindt. Fijn dat alles sneller geregeld was dan voorspeld.

Nee, alles is duidelijk

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Wesselman

Komt professioneel over en werkt zeer klantgericht.

Bedankt voor uw review!

Koopman

Huiscleaning beweert aan goede matching en plaatsing te doen, maar niets is minder waar. Wat een aanfluiting. De 'poetsvrouw' die aan ons gekoppeld was voldeed totaal niet aan onze verwachtingen. En...

Beste meneer of mevrouw Koopman,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het ontzettend vervelend om dit te horen, en we willen u dan ook graag helpen. Wij als bedrijf hebben echter de keuze genomen om onze communicatie per mail te versnellen en u zo snel mogelijk te woord te staan op een zo'n goed mogelijke manier.

U geeft aan dat u niet tevreden bent over de voorgestelde hulp, dat vinden wij niet alleen heel jammer om te horen, maar dit hadden wij ook zeker niet verwacht. Wij hebben nooit een klacht over haar ontvangen en een andere klant heeft haar ook beoordeeld met een 10. Wij hadden daarom verwacht dat dit een goede match zou zijn. Aan al uw wensen in het aanvraagformulier hebben wij geprobeerd om rekening mee te houden.

Het kan natuurlijk voorkomen dat een match op papier niet de juiste match blijkt te zijn in het echt. Vandaar dat wij ook een garantie aanbieden van 6 maanden. Binnen deze periode gaan we graag kosteloos voor u op zoek naar een nieuwe hulp.

We hebben u dan ook al enkele keren gevraagd of we voor u op zoek mogen gaan naar een nieuwe hulp. Mocht u hier nog interesse in hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.

We hopen zo het een en ander te hebben verduidelijkt.

Met vriendelijke groeten,
Team Huiscleaning

Nelleke

Fijn en snelle reacties op mijn inschrijven! Niet moeilijk, goed toegankelijk. Duidelijk!

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk bedankt voor uw review!

marieke visseren

Prima bedrijf, snelle communicatie en we hadden een goede hulp. Helaas is ze gestopt, maar we mogen (omdat we binnen de garantie vallen) gebruik maken van een nieuwe bemiddeling.

Snel een goede hulp!

Reactie Huiscleaning.nl:

Bedankt voor uw review! Hopelijk vinden we snel weer zo'n goede hulp voor u! ;)

Peper

Keurige service en bemiddeling

Goed contact en navolging

Reactie Huiscleaning.nl:

Super bedankt voor uw beoordeling! :D

Theo Lemmen

We hadden een profielschets gemaakt voor onze nieuwe poetshulp. Het systeem van huiscleaning werkt dan als volgt: zij selecteren een kandidaat die naar hun oordeel past. Het is aan jou om daar iets...

D van der Wal

De eerste hulp die werd gekoppeld heeft nooit wat van zich laten horen. De tweede hulp die aan ons werd gekoppeld is alweer gestopt (met alle adressen?) voordat ze bij ons was gestart. Ze had...

Wit, facturen en inlogsysteem.

Beste heer/ mevrouw Van der Wal,

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het erg vervelend om te moeten horen dat u niet tevreden bent over de voorgestelde hulpen. Uiteraard streven wij er ook naar een hulp voor u te vinden die voor langere tijd beschikbaar is, helaas hebben wij dit ook niet altijd in de hand en wij balen er ook erg van als een hulp na een aantal keer weer stopt. Zo willen wij het natuurlijk ook niet graag zien. We hebben inmiddels ook contact met u opgenomen, we zien graag uw reactie tegemoet.

Team Huiscleaning

Anne Cornelese

Snelle reactie en snel hulp geregeld.

Snelle reactie en snel hulp geregeld.

Bedankt voor uw review!