Resultaat
Informatie op website
8.5/10
Gemak plaatsen aanvraag

Eva Koet

Snelle reactie, duidelijke website, goede informatie.

Snelle koppeling met huishoudelijke hulp, goede documenten op de website, veel informatie.

Bedankt voor uw review!

Yvonne Berkemeijer-Segers

Accuraat en privé gericht. Veel dank!

Goed contact.

Reactie Huiscleaning.nl:

Super bedankt voor uw beoordeling!

Frans Lamers

Snelle reacties en kandidaat aangeboden

De snelheid , reactie op de vraag

Reactie Huiscleaning.nl:

Super fijn om een 10 te mogen ontvangen!

Kimberley

Duidelijke informatie op de site.

Alle informatie die nodig is is beschikbaar op de site.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw review!

Resi Pollaert

Vlotte actie om in aanmerking te komen voor hulp

Bedankt voor uw review!

Jolanda bijman

Een hele snelle reactie van hun . Ik had mij ingeschreven en binnen 1 dag hadden ze al een hulp voor mij. De communicatie met hun loopt snel, krijg snel antwoord en hun site is overzichtelijk

snelle reactie

Reactie Huiscleaning.nl:

Wat fijn om te mogen horen dat u zo tevreden bent!

Hennie Doornbos

Er wordt snel gereageerd, heel fijn. Want als je dan eindelijk zelf zover bent dat je hulp vraagt, wil je ook graag snel hulp.

Dat het snel is en gelijk goed geregeld.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Inge Scheper

Super snel, makkelijk en betrouwbaar. Ik weet niet hoe ik anders zo snel en prettig een hulp had gevonden. Top!

Snel

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartstikke bedankt voor uw top review!

RJ

Huiscleaning doet zich voor als een ontzorgend bedrijf die een schoonmaaker voor je regelt.
Het stukje dienstverlening wat ik verwacht vervalt echter zodra de eerste match is gemaakt, op dat...

De wijze waarop ze in staat zijn hun daadwerkelijke service te verbloemen

Beste RJ,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te moeten lezen dat u ontevreden bent. In november heeft u ons gevraagd om een nieuwe hulp, helaas is het ons niet gelukt iemand te vinden voor de gevraagde 3 uur per twee weken op de maandag. U bent ons dus ook geen bemiddelingskosten verschuldigd. Wij verwachten ook niet dat wij op korte termijn een hulp kunnen vinden. Uiteraard kunnen we het in de toekomst nog eens proberen, mocht u dat willen.

Huiscleaning is een internetplatform, een bemiddelingsbureau. Wij regelen de administratie en facturatie, maar de verdere overeenkomst is tussen u en de hulp. De hulpen zijn ook niet bij ons in dienst.

We hopen hiermee het e.e.a. te hebben verduidelijkt.

Team Huiscleaning

Riekie Puyenbroek

In de introductiefase ben ik erg tevreden. Binnen 2 dagen na aanmelding werd ik voorgesteld aan een geschikte hulp. Ook alle documenten die op de site beschikbaar staan, maakt het gebruiksvriendelijk

Reactie Huiscleaning.nl:

Bedankt voor uw feedback!