Resultaat
Informatie op website
8.5/10
Gemak plaatsen aanvraag

Cynthia van Es

Duidelijk een bedrijf dat er is om zijn klanten goed van dienst te zijn!

Snelle reactie
Doeltreffend

Anneke Hol

Fijn om op deze manier wat zekerheid te hebben dat de hulp te vertrouwen is. Daarnaast vragen ze geen hoge tarieven waardoor het aantrekkelijk is om via Huiscleaning een (gescreende) hulp te zoeken.

Snelle service, ook via Whats App. Uitgebreide informatie en tips

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk bedankt voor uw review!

Marleen Bergholtz

Heldere communicatie over de aangeboden diensten.

Snelle reactie, ze maken waar wat ze beloven. Vragen worden persoonlijk beantwoord.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw review!

miriam

Fijn bedrijf, alles is helder, goed en snel geregeld.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartstikke bedankt voor uw review!

Brigitte van laarhoven

Beste Meneer, Mevrouw.
Ik ben heel blij met uw bedrijf, maar ik heb enorm last ervan dat alles digitaal gaat. Ik begrijp de nieuwe tijd , maar mijn pc en ik zijn geen vrienden. Ook heb ik in...

Ik vind het prettig dat er feedback mogelijk is.

Beste mevrouw Van Laarhoven,

Bedankt voor uw review. Wij blijven natuurlijk een internetplatform, maar u mag altijd contact met ons opnemen om het een en ander te vergemakkelijken! De betalingen lopen altijd via de betaallink, die heeft u ontvangen met de factuur als bijlage.

We horen graag na afloop hoe de kennismaking is verlopen!

Team Huiscleaning

Marja Welten

Site is duidelijk.
Ik ben keurig en snel, via de site, geholpen. Ook bij vragen kreeg ik snel antwoord.

Ik ben erg snel en vriendelijk geholpen! En binnen enkele dagen kreeg ik gegevens over iemand die wellicht bij mij komt werken.
Bij een persoonlijke vraag via de site, na de kennismaking met mijn toekomstige hulp, kreeg ik snel en duidelijk antwoord!
Dus, tot op heden, erg tevreden😊

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank uw review!

Hanneke Veldhuis

Snel en profesfioneel

Snelheid encorrectheid

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw review!

Shamla

-1 star. They couldn't find us help in 2 weeks times and I managed faster with word of mouth.

None

Dear mr. / mrs/ Tsargand,

Thank you for your feedback. In your review you mentioned waiting for two weeks before we proposed a cleaner, but instead we proposed a cleaner within one day. A couple of days later you told us you couldn't get in touch with him, so we put out a new search request for you. After 5 days (including the weekend), you've let us know that you already found another cleaner. We already made costs for the screening and administration for the first candidate, and for putting out the second search request.

We have tried contacting you for a solution by sending an email, but we haven't heard from you so far. If you are interested, we would still like to come with a solution for this, so please contact us.

We hope to hear from you.

With kind regards,
Team Huiscleaning

J.Pietersen

Correcte afhandeling

Bedankt voor uw review!

Eva Koet

Snelle reactie, duidelijke website, goede informatie.

Snelle koppeling met huishoudelijke hulp, goede documenten op de website, veel informatie.

Bedankt voor uw review!