Resultaat
Informatie op website
8.5/10
Gemak plaatsen aanvraag

Petra de Jonge

Duidelijke website, heel redelijk bemiddellingstarief, snelle voordracht van een 'gescreende' kandidaat. Ik ben erg tevreden en de voorgestelde kandidaat gaat volgende week bij ons starten.

Het vooraf screenen van kandidaten geeft mij een goed gevoel.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartstikke bedankt voor uw beoordeling!

Ben

Would not recommend, very poor business practices.

Fast to respond

Dear Ben,

Thank you for your review. Sorry to hear you wouldn't recommend our services. We requested a cleaner and therefore you received the invoice of the one time mediation fee. You get a lifetime guarentee as well, if you ever want to use our services again in the future you are always welcome and you don't have to pay the mediation fee again.

Trusting to have provided you with sufficient information.

Kind regards,

Team Huiscleaning

Tim

Het inschrijven op de website was eenvoudig en de voorwaarden zijn duidelijk. Huiscleaning had binnen twee dagen een huishoudelijke hulp aan mij gekoppeld en nog geen halve week later hadden we een...

Snelheid waarmee huishoudelijke hulp gelinkt wordt wanneer een aanvraag is ingediend.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartstikke fijn om te mogen horen dat de hulp al zó snel kon kennismaken en starten!
Bedankt voor uw review.

S. Dijkstra

Tot nu toe zeer duidelijk en snel. Eergisteren ingeschreven, gisteren een afspraak gemaakt, vandaag kennis gemaakt en maandag gaat ze beginnen.

duidelijk
snel
geen absurd hoge kosten

Reactie Huiscleaning.nl:

Wat fijn om te mogen horen dat u zo tevreden bent!

Martijn

Binnen een dag kreeg ik al een melding dat er een huishoudelijke hulp gevonden was. Deze benaderd en binnen no time een afspraak kunnen maken. Morgen gaat ze beginnen, dus ben erg benieuwd hoe dat...

Makkelijke aanvraag
Snelle reactie

Bedankt voor uw review!

M. Rosbergen

Tot nu toe tevreden over de dienstverlening

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Renee Jacobsen

Ik heb het contact als zeer prettig ervaren. Een snelle koppeling en een goed begrip voor hun klanten. Zelf was ik dringend op zoek naar een hulp. Waar het bij andere bedrijven een maand gekost...

Snelle communicatie, vriendelijk en klantgericht. Daarnaast had ik binnen 3 dagen een hulp toegewezen gekregen wat ook op hun website stond.

Selma Alexander

Duidelijk beleid. Snelle reactie en bemiddeling.
Ben helemaal tevreden.Top!

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartstikke fijn om te mogen horen! Bedankt!

S. van de Kolk

Positief: professioneel (vog en persoonlijke screening), snelle en heldere reactie.

Snelle bemiddeling conform opgegeven criteria biedt vertrouwen in samenwerking.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw review!

Cynthia van Es

Duidelijk een bedrijf dat er is om zijn klanten goed van dienst te zijn!

Snelle reactie
Doeltreffend

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw review!