Resultaat
Informatie op website
8.5/10
Gemak plaatsen aanvraag

Ton den Dulk

Ik ben erg teleurgesteld in dit bedrijf. Huiscleaning heeft me nu al gekoppeld aan drie huishoudsters, waarbij geen enkele echt bij mij is begonnen om schoon te maken. Of de schoonmaker kwam niet...

Het bedrijf beschikt over een goede pdf documenten.

Beste heer Den Dulk,

Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend jammer om te moeten lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij screenen alle huishoudelijke hulpen op betrouwbaarheid en integriteit, helaas geeft dat geen 100% garantie, maar daarmee proberen we wel de 'rotte appels' eruit te filteren. Helaas heeft u pech gehad. Zo zien we het ook niet graag natuurlijk. We hebben u inmiddels ook gemaild met de vraag of we op zoek mogen gaan naar een nieuwe huishoudelijke hulp, u heeft immers levenslange garantie.

R. de Munck

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg prettig. Bij aanmelden lukte niet, dus gebruikte ik de chat. Binnen enkele minuten kreeg ik antwoord. Dit is heel prettig. De informatie is duidelijk en op je...

Duidelijkheid. Wat ze beloven komen ze na. Eindelijk een “normale” hulp.

Reactie Huiscleaning.nl:

Heel blij met deze review! Hartstikke bedankt!

Steven Roest

Duurt te lang. En brengen sowieso geld in rekening ook al vind je de persoon niet geschikt. Geen aanrader. Komen met een kerel als kandidaat (sorry guys).

Factureren

Beste heer Roest,

Bedankt voor uw beoordeling op Feedback company. Vervelend om te moeten horen dat u niet tevreden bent. U betaalt inderdaad bemiddelingskosten zodra we een hulp hebben voorgesteld. We stellen natuurlijk niet zomaar iemand voor, maar we kijken naar de wensen van de klant. Wij hebben een hulp voorgesteld die aan uw opgegeven wensen voldeed. U heeft niet nadrukkelijk om een vrouw gevraagd. Mannen kunnen overigens ook prima schoonmaken! Maar als u liever iemand anders heeft, kunnen we altijd op zoek naar iemand anders. U heeft namelijk levenslange garantie!

Mocht u iemand anders willen, horen we het graag.

E. van Hal- Schut

Ontzettend vlug geregeld zijn we erg blij mee hartelijk dank

Fam. van Hal

het ging erg correct

Reactie Huiscleaning.nl:

Erg fijn om te mogen horen! Geniet van een schoon huis! :)

Anik

Klinkt allemaal leuk die garantie maar toen mijn huishoudelijkehulp zelf stopte na enkele maanden hebben ze geen nieuwe hulp voor mij gevonden en stoppen ze zelf na enige tijd de 'zoekactie'.

Het online betalen en dat de huishoudelijkehulp wit werkt vind ik positief

Beste Anik,

Bedankt voor uw feedback. Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening. Iedere klant krijgt levenslange garantie, dat betekent dat we altijd kosteloos op zoek gaan naar een nieuwe hulp als u om wat voor reden dan ook iemand anders zou willen. Helaas lukt het niet altijd om een nieuwe hulp te vinden, na een aantal weken zijn we dan ook genoodzaakt de zoekvraag te annuleren. Maar we kunnen het altijd later weer proberen!

De hulpen die via Huiscleaning aan de slag gaan, worden allemaal gescreend op integriteit en betrouwbaarheid. Niet op kwaliteit, omdat dat iets subjectiefs is. Wat de ene schoon vindt, kan de ander niet schoon vinden. Daarnaast krijgt iedereen een eerlijke kans en kan je ook gewoon via Huiscleaning werken als je geen ervaring hebt. Dat je geen ervaring hebt, wil immers niet zeggen dat je niet kan schoonmaken!

Wij hopen hiermee het e.e.a. te hebben verduidelijkt.

Simone

Het duurde even voor ik gematcht was aan een schoonmaakster, maar dat geeft niet. Het is fijn dat je de gegevens van de schoonmaakster hebt, en dat er ruimte is voor een intakegesprek.

De schoonmaaksters werken wit en zijn verzekerd en al gescreend. Je laat mensen toch in je huis.

Reactie Huiscleaning.nl:

Bedankt voor uw geweldige review!

Sharon

Ik kreeg een meisje van 17 die nog nooit had schoongemaakt of überhaupt een doekje in d'r handen had gehad. Waar fie hulpen op gescreend worden is mij een raadsel.
Er wordt ook geen navraag...

Beste Sharon,

Bedankt voor uw review. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent.

Wij stellen niet per definitie alleen ervaren hulpen voor, tenzij de klant daar specifiek om vraagt. Iedereen krijgt bij ons een eerljke kans (anders kunnen ze nooit ervaring op doen) en wij screenen niet op kwaliteit, omdat dit subjectief is. Een ervaren hulp of onervaren hulp wil ook niet per definitie zeggen dat ze wél of niet kunnen schoonmaken.

Onze screening bestaat uit een aantal onderdelen, hier kunt u meer informatie vinden: https://huiscleaning.nl/gescreende-huishoudelijke-hulp.html. Wij ontvingen van u een mail dat u iemand anders wilde, mét ervaring. Daar houden we nu natuurlijk wel rekening mee bij het voorstellen van een nieuwe hulp, omdat u er nu specifiek om heeft gevraagd. U geeft in uw review aan dat wij niet vragen waarom de voorgestelde hulp voor u niet geschikt was, maar dat gaf u zelf al aan. Vandaar dat we het niet nog een keer hebben gevraagd.

We hopen hiermee het een en anders te hebben verduidelijkt.

Vincent van Beest

Prima dienstverlening! Overzichtelijk en eenvoudig.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback!

Karina

Enkele jaren geleden had ik 2 positieve ervaringen met aangeboden hulpen. Maar nu ik dit jaar opnieuw op zoek was, niet meer. Slechte bemiddeling waarbij kandidaten worden aangeboden met een...

Reageren snel op mail, maar bijna alleen met standaard mails. En geven geen antwoord op vragen waarvan het antwoord niet op de site staat.

Beste Karina,

Wat vervelend om te moeten lezen dat u dit jaar minder goede ervaringen heeft met ons. U heeft wel levenslange garantie, mocht u in de toekomst daarom weer gebruik willen maken van onze diensten, bent u natuurlijk altijd van harte welkom!

Ellie Sassen

Mijn eerste indruk is zeer positief.
Dinsdag a.s. is de eerste keer dat er schoongemaakt zal worden.

Heldere informatie en snelle reactie.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk bedankt voor uw review!