Resultaat
Klant vriendelijkheid
Informatie op website
Gemak plaatsen aanvraag

C. van der Horst

Eenvoudig een aanvraag via de site te plaatsen. Snelle reactie op de aanvraag met duidelijke info toegevoegd

duidelijke info en snelle reactie op de aanvraag

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review!

ada visser

Makkelijk via het internet

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw review!

lhm Huveneers

Supersnelle service, goede match gemaakt binnen een paar dagen

uitermate klantvriendelijk

Reactie Huiscleaning.nl:

Altijd fijn om te mogen horen. Bedankt voor uw review!

Angela Sondeijker

Idd binnen 1 week reactie met gekoppelde hulp.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Milou Stadt

Duidelijk bedrijf

Snelle verwerking aanvraag

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw review!

T.Koevoets

Snel een hulp gehad nog geen 3 weken

Reactie Huiscleaning.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! :)

Iris Barzilay

Ik ben nog een beetje sceptisch over Huiscleaning.nl. Ik heb de factuur al moeten betalen, maar heb nog steeds geen hulp. Dwz, de eerste kwam ik bij toeval achter dat ze, ondanks een gemaakte...

Beste mevrouw Barzilay,

Bedankt voor uw feedback. Jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent over de dienstverlening tot dusver. We vinden het vervelend dat de eerste hulp plots niet meer beschikbaar bleek te zijn en dat u over de tweede hulp niet tevreden was. We screenen al onze hulpen op betrouwbaarheid en integriteit, maar niet op kwaliteit. Dit is subjectief, dus ook lastig te screenen. U heeft bij het ontvangen van de factuur van de bemiddelingskosten ook 6 maanden garantie ontvangen. Binnen deze periode gaan we kosteloos op zoek naar een nieuwe hulp. De kosten die u heeft betaald, zijn dan ook zeker niet voor niks, want wij blijven voor u zoeken, totdat u een juiste match heeft! Dat is onze garantie! Inmiddels hebben we ook een nieuwe hulp voor u gevonden die hopelijk snel bij u gaat starten.

Team Huiscleaning

Stephanie

Very helpful and understanding team, thank you!

Fifi

Scambedrijf. Je moet betalen zonder dat je een schoonmakers hebt gekregen.

Beste Fifi,

Bedankt voor uw review. Wij hebben hierover contact met u gehad; u had op een vrijdagavond bij ons een aanvraag gedaan waarbij u aangaf dat u voor de dinsdag daarop hulp zocht. In het weekend zijn wij echter niet aanwezig, maar we hebben u op die maandag daarna laten weten dat we een hulp hadden gevonden. Erg snel dus! Jammer dat u nu deze beoordeling achterlaat.

Mocht u toch gebruik willen maken van onze diensten, horen wij dat natuurlijk graag.

Team Huiscleaning

J.E.J Jjanssen Steenberg

Tot nu toe ben ik tevreden over de gang van zaken. Alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt snel gehandeld.

Bedankt voor uw review!