Informatie op website
Klant vriendelijkheid
Resultaat
8.5/10

Stefan van Tol

Het vinden van huishoudelijk hulp ging enorm snel via dit huiscleaning. De tools die aangeboden worden via het persoonlijke account zijn enorm handig.

Makkelijk in gebruik
Breed aanbod aan hulp
Snel persoonlijk contact met kandidaten

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw review!

Monique Cortooms

Fijn bedrijf. Snel een goede match gevonden en ik krijg altijd direct reactie op vragen per mail.

Reactie Huiscleaning.nl:

Een 10! Geweldig, hartelijk dank voor uw beoordeling!

Bakker

Dag na aanmelding al bericht met persoonlijke gegevens en zojuist kennismakingsgesprek gehad. Tot nu toe dus erg tevreden over de gang van zaken!

Reactie Huiscleaning.nl:

Goed om te lezen dat u tot nu toe erg tevreden bent!

anita

Het zoeken van de hulp is erg slecht geregeld, ook de informatievoorziening is slecht. Ik kreeg eerst een tijdelijke hulp aangeboden zonder ervaring, daarna iemand die niet eens een...

Beste Anita,

Hartelijk dank voor uw feedback. Natuurlijk vervelend om te moeten lezen dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Dat wij gescreende hulpen aanbieden wil niet per definitie zeggen dat ze ervaring hebben. Vervelend dat de tweede hulp niet kon kennismaken. In dit soort gevallen hebben we natuurlijk de 6 maanden garantie.

Wij hebben ondertussen contact gehad over de situatie en een passende oplossing geboden.

C. Koster

Snelle communicatie, snel een match die werd voorgesteld. En adequate communicatie

Heldere communicatie

Beste heer/ mevrouw Koster,

Hartelijk dank voor uw feedback. Altijd goed om te horen wanneer klanten tevreden zijn!

Haiyun Ying

Clear website, simple procedure, clear statement of the procedure on the website.

Simple and trustful procedure.

Reactie Huiscleaning.nl:

Thank you very much for your review!

Yvonne Harmsen

Zeer snel een passende hulp gevonden. Informatieverstrekking is erg uitgebreid en duidelijk.

Duidelijke informatie en schakelen snel.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw review!

Jansen

Vreselijk! Voel me meer dan opgelicht door een door dit bureau geleverde hulp. Het bureau trekt zich er niets van aan....

Snel een hulp, dat wel, jammer dat die hulp eigenlijk geen hulp mag heten...

Beste heer/ mevrouw Jansen,

Hartelijk dank voor uw review. Wat ontzettend vervelend dat u zich opgelicht voelt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We zien dat we een gescreende hulp hadden voorgesteld die gemiddeld is beoordeeld met een 9.8 door andere klanten, wij gingen er daarom vanuit dat zij ook een goede match was voor u. Wat jammer dat dat niet was! Daarom gaan wij graag kosteloos op zoek naar een nieuwe hulp, zoals we ook bij u hebben aangegeven. We horen het graag als u daar interesse in heeft.

Wienesen

Het inschrijven verliep soepel en snel, op vrijdag ingeschreven en op maandag werd er al een hulp voorgesteld.

Er wordt snel gereageerd en snel gehandeld. In de online omgeving staan veel hulpmiddelen en veel bruikbare informatie.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw geweldige review!

Rob Cohen

Komt professioneel over.

1. Zeer compleet met de benodigde formulieren en tips.
2. Zeer snel resultaat.

Reactie Huiscleaning.nl:

Bedankt voor uw geweldige review, daar zijn we blij mee!