Resultaat
Informatie op website
8.5/10
Gemak plaatsen aanvraag

Van Oosterhout

Snelle reaktie op onze aanvraag. Binnen een week een hulp in huis.

Reactie Huiscleaning.nl:

Heel hartelijk dank voor uw review!

Nanke Oostwouder

Een goed en betrouwbaar bedrijf

Duidelijk

Reactie Huiscleaning.nl:

Super bedankt voor een top review!

F.Poortstra

Snelle behandeling van de aanvraag. Binnen zeer korte tijd afspraak met hulp kunnen maken.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartstikke bedankt voor uw review!

Natasha Govier

I set up an account with Huiscleaning after having a really bad experience with a competitor company and so far it’s been brilliant! The whole process has been really smooth from start to finish....

Reactie Huiscleaning.nl:

Thank you very much for this positive review! Good to hear you would recommend us!

Wh

Bemiddeling gaat snel. Intake van de hulp is een farce. Daarna service tot aan de deur (wanneer de hulp niet verschijnt) Facturen worden keurig op tijd verstuurd.

Beste Wh,

Jammer om te lezen dat u onze diensten zo laag beoordeelt. Echter worden alle hulpen wel degelijk door ons gescreend, meer informatie hierover leest u hier: https://huiscleaning.nl/gescreende-huishoudelijke-hulp.html. En mocht de hulp niet bevallen, gaan we kosteloos op zoek naar een nieuwe hulp.

Team Huiscleaning

mieke klawer

Positief

snelle reactie via website

Reactie Huiscleaning.nl:

Hier zijn we erg blij mee! :)

M. Steenbekkers

Ben prima en vlot geholpen.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartstikke bedankt voor uw beoordeling!

Marije

Supersimpele manier om snel een schoonmaker te vinden!

Snel proces.

Reactie Huiscleaning.nl:

Bedankt voor de feedback!

Fam van der Klauw

Onbekent

snel iemand gevonden

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor de review!

Veronika

Het aanmelden ging makkelijk en vrij snel kreeg ik bevestiging van inschrijving. Portaal is goed ingericht en makkelijk in gebruik. Binnen 5 werkdagen kreeg ik een kandidaat voorgesteld, helaas is...

Duidelijke communicatie, portaal makkelijk in gebruik

Beste Veronika,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het ook erg jammer dat de eerste kandidaat is afgevallen. We hebben voor u een nieuwe zoekvraag uitstaan en hopen zo snel mogelijk een nieuwe kandidaat te mogen voorstellen. We houden u op de hoogte en laten het weten.

Met vriendelijke groet.
Team Huiscleaning