Informatie op website

fmjfrenken

Ben tevreden

snelle reacties

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback!

Joke swagerman

Dat is nog een beetje vroeg om te kunnen beoordelen, maar de start is naar mijn volle tevredenheid verlopen: goede informatie en service.

Het bedrijf onderhoudt het contact snel en accuraat

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartstikke bedankt voor uw feedback!

Magda Jagt-Visser

Ivm een ongeluk snel een huishoudelijke hulp moeten regelen. via Huiscleaning kon eea snel geregeld worden.

Duidelijke info/uitleg op de site.

Reactie Huiscleaning.nl:

Bedankt voor uw review. Fijn dat u zo snel geholpen bent!

Cees Mulder

Snelle en correcte reactie op onze aanvraag. Nette omschrijving van voorgestelde persoon.

Men werkt snel en correct

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw fantastische review!

Barbara Bom

Het geheel ziet er professioneel uit en doet vertrouwenwekkend aan

De informatie is redelijk duidelijk

Beste mevrouw Blom,

Bedankt voor uw feedback. Mochten er nog onduidelijkheden zijn over de gegeven informatie, mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen!

Team Huiscleaning

Miranda

Werken snel en eenvoudig

snelle en duidelijke communicatie

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw review!!

Kitty Koster-Velleman

Persoonlijk is dit voor mij niet de juiste keuzen geweest. Heel slechtte ervaring met medewerkers van dit bedrijf. Ik denk dan ook dat dit bedrijf in een dag miljonair wil worden. Alles wat je mailt...

Geen enkel sterk punt kunnen ontdekkenJa alle

Beste mevrouw Koster-Velleman,

Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend vervelend dat u een nare ervaring met ons heeft gehad. Wij hebben hierover contact met u opgenomen en geprobeerd de situatie uit te leggen. U heeft destijds bij ons een aanvraag geplaatst voor een huishoudelijke hulp, waarbij u akkoord bent gegaan met de voorwaarden. Een voorbeeld hiervan is dat de uitbetaling loopt via een derdengeldenrekening en niet dat u de huishoudelijke hulp rechstreeks hoort uit te betalen.

We hopen hiermee het e.e.a. te hebben verduidelijkt.

Team Huiscleaning

Earl

Dit is de eerste keer dat ik gebruik maak van een dienst zoals huiscleaning. Erg tevreden over het gehele proces. Binnen een dag had ik een schoonmaakster gevonden die volledig aan mijn wensen...

- Professioneel
- Betrouwbaar
- Toegankelijk
- Kwaliteit

Reactie Huiscleaning.nl:

Wat ontzettend fijn om te mogen lezen dat Huiscleaning tot nu toe zeker aan uw verwachtingen voldoet! Hartstikke bedankt voor uw TOP review!

Marieke

We hebben via huiscleaning een fijne hulp gevonden die van aanpakken weet. Het is handig dat de betaling online verloopt. We zijn erg tevreden.

Goede service
Goede huishoudelijke hulp
Makkelijke betaling
Handige formats voor werkovereenkomst

Reactie Huiscleaning.nl:

Wat fijn om te mogen horen dat u tevreden bent! Hartelijk dank voor uw review.

M. Holtkamp

Duidelijke en overzichtelijke website. laagdrempelige manier om een huishoudelijke hulp te vinden, met prettige tips en handvaten voor het kennismakingsgesprek.

Informatie, tips en te downloaden documenten

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw review!