Huiscleaning.nl

Huiscleaning.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Huiscleaning.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company635
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Huiscleaning.nl met 8.8/10. Gebaseerd op 635 ervaringen.
Informatie op website
Gemak plaatsen aanvraag
Garantie
Klant vriendelijkheid
Resultaat

Marjon Sarneel
Marjon Sarneel

Snelle reacties en prettig persoonlijk contact.

Reactie Huiscleaning.nl:

Bedankt voor uw geweldige review!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Fantastisch. informatie is helder. het concept 'witte werkster' geeft een goed gevoel en het belangrijkste vind ik dat ik een 'gescreende hulp' in huis krijg.

M. Hermens
M. Hermens

Snel, simpel, volledig.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima service. binnen een week een prima hulp geregeld. heel blij mee. formulieren zien er ook goed uit. zeer ondersteunend.

Wendy Smidt
Wendy Smidt

Zeer snelle reactie

Bedankt voor uw review!

Score voor Huiscleaning.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede organisatie, duidelijke uitleg, snelle reactie.

R.Veerman
Goed (8/10)
R.Veerman

Ze hebben waar gemaakt wat op de website staat. Ook sterk dat vermeld wordt dat ook betaling uit PGB mogelijk is

Beste heer Veerman,

Bedankt voor uw feedback!

Score voor Huiscleaning.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima geregeld, ik heb binnen 3 dagen een hulp gevonden.

Ton Kilsdonk
Prima (7/10)
Ton Kilsdonk

Daadkracht. Doelmatigheid.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback!

Score voor Huiscleaning.nl:3.5/5

Daadkrachtig en efficiënt..
veel regeltjes.

Juan Gutierrez
Onacceptabel (1/10)
Juan Gutierrez

Dear mr Gutierrez,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you aren't satisfied with our services. Last week we proposed a new cleaner, we hope everything goes well and she will start working as soon as possible!

With kind regards,

Score voor Huiscleaning.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

One of the worst service with lack of customer oriented culture. take care before subscribing because if you don't read the terms and conditions you will realize late that they charge you only for "proposing", not for finding a suitable person. you may like or not and you may have only one proposal but as soon as a person is proposed, you are charged and, bum! business done! :-(. the 6 month warranty?? well that just is a promise that they will look for some one else, just looking, no warranty of finding!! what a poor misleading offer.

Picavet
Prima (7/10)
Picavet

Duidelijk website met alle informatie. Snel handelen. Overzichtelijk inlogsysteem met alle gegevens

Beste heer/ mevrouw Picavet,

Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer dat u een stukje persoonlijkheid mist. Voor dit soort feedback staan we zeker open.

Mochten wij nog meer voor u kunnen betekenen of tips hebben voor ons, kunt u altijd contact met ons opnemen!

Score voor Huiscleaning.nl:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Blijft erg afstandelijk waardoor het erg zakelijk is en de betrouwbaarheid in het bedrijf overtuigd daarom niet direct.

W,J. van Haaster
Goed (8/10)
W,J. van Haaster

Reactie Huiscleaning.nl:

Goed om te horen! Hopelijk kunnen wij u tevreden houden!

Score voor Huiscleaning.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Huiscleaning geeft mij het gevoel dat het opstarten van hulp in de huishouding allemaal snel, zorgvuldig en adequaat wordt behandeld, en tot nu toe is dat ook zo bewaarheid. fijn!.

Admiraal
Admiraal

Snelheid van handelen

Reactie Huiscleaning.nl:

Met zulke geweldige reviews zijn wij natuurlijk hartstikke blij! Dankuwel!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

De communicatie is klantvriendelijk geregeld via de website..
er wordt snel gereageerd, zodat ik binnen een week al resultaat kon zien in mijn huis. heerlijk.

Sorensen
Zeer slecht (2/10)
Sorensen

Beste heer/ mevrouw Sorensen,

Hartelijk dank voor uw review. Uw zoekvraag staat nu een maand bij ons uit, langer dan u wellicht van ons gewend bent. Dat vinden wij natuurlijk ook erg vervelend voor u. Wij zijn echter nog druk met uw zoekvraag bezig en wij laten het u meteen weten zodra we een geschikte kandidaat voor u beschikbaar hebben!

Wij zijn afhankelijk van het aanbod in uw regio en moeten goed kijken naar uw wensen (bijvoorbeeld mogelijke werkdagen).

Score voor Huiscleaning.nl:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer slechte dekking in onze omgeving. wel betaald maar 2 x een schoonmaakster gezien. wacht nu alweer 2 maanden op een nieuwe kandidaat ,maar huiscleaning lieverd niets!.

Bedrijfsinformatie

Op zoek naar een vaste (gescreende) huishoudelijke hulp?

Dan is Huiscleaning de oplossing! U kunt hier eenvoudig een aanvraag plaatsen voor een huishoudelijke hulp. Indien wij voor u een geschikte hulp vinden, die aan uw wensen voldoet, dan betaalt u eenmalig bemiddelingskosten. U betaalt de hulp € 12,95 per uur (all-in).
Adres
Brouwhuisplein 1 C4