Informatie op website
8.5/10
Klant vriendelijkheid
Resultaat

G van den Nieuwenhoff

De organisatie zit goed in elkaar. 11 juni mijn aanvraag-14 juni had ik mijn thuishulp.

De snelheid in mijn geval,maar dat wordt in de brochure ook beloofd.

C.M. Franken

Nooit eerder van dit bedrijf gehoord. Pas deze week voor het eerst. Contact opnemen was makkelijk, een aanvraag doen ook.

Geen opvallend sterke punten

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw review! Hopelijk zullen nog veel meer mensen van ons horen ;)

Joke Cremers

Snel en efficient, zonder problemen

Nogmaals snel en efficient en vertrouwd

Reactie Huiscleaning.nl:

Wat fijn om te mogen lezen dat u tot nu toe zeer tevreden bent over de diensten! Hartelijk dank voor uw review!

M.E. ten Berge

Nu al een mening hebben vind ik moeilijk. Ik ben nog maar nét lid.
Ja, mijn aanvraag om hulp is correct afgehandeld. Er is een hulp gevonden, maar die is nog niet bij me aan het werk...

Nee, alles lijkt normaal.

Ruth Tadema

Snelle reactie. Snel een hulp in huis! Vooral de website en de pdf bestanden vind ik erg handig.

De website. De snelheid van communicatie en goede communicatie. Het waarborgen van privacy. En de pdf bestanden.

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw top-review! :)

R Ruijs

Huiscleaning lijkt een goede oplossing voor mensen die opzoek zijn naar huishoudelijke hulp. Naar hulpzoekende zijn ze ook vriendelijk echter tegen te hulp wat minder. Naar mijn mening worden de...

Hun sterke punten zijn mooie praatjes

Beste heer/ mevrouw Ruijs,

Hartelijk dank voor uw feedback. Natuurlijk vinden wij het vervelend om te moeten lezen dat u niet tevreden bent over onze diensten. Het klopt inderdaad dat wij genoodzaakt waren van betalingsprovider te veranderen en dit bracht de nodige vertraging met zich mee en, helaas, ook wat fouten met de uitbetalingen. Zo zien wij het natuurlijk ook niet graag. Deze overstap naar betalingsprovider was gelukkig maar eenmalig en vanaf nu zullen de betalingen stukken beter verlopen! Ontzettend jammer dat u toch wil stoppen met onze dienstverlening.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Huiscleaning

Sandy Buuts - v.d. Akker

Snelle service

Goed en duidelijk contact. Overzichtelijke website.

Guido

Prima, maar niet veel meer dan een doorgeefluik van schoonmaaksters

De betaling loopt gemakkelijk via iDeal

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer dat u niet tevreden bent over het resultaat en de garantie. Mochten wij hierin iets kunnen betekenen, horen wij het graag.

Amy Teeuwen

Snelle reactie en snel geholpen met het vinden van een nieuwe hulp

Reactie Huiscleaning.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback!

Franciska Klomps

Snel een hulp gevonden voor mij.