Hallo familie Idema, Een superweekend gehad! Heerlijk kunnen bijkomen van alle drukte van thuis. Een heel sfeervol huisje. Gezelligheid... en aan alles is gedacht. De jacuzzi... top!! Genieten,... Hallo familie Idema, Een superweekend gehad! Heerlijk kunnen bijkomen van alle drukte van thuis. Een heel sfeervol huisje. Gezelligheid... en aan alles is gedacht. De jacuzzi... top!! Genieten, relaxed zeg!! Bos...!! Heerlijk gewandeld. Voelen ons helemaal ontspannen en ja we kunnen er weer tegen. En ja, we komen heel graag weer terug! Groetjes RIchard, Linda, Michael en Ingrid - oktober 2015

En we hebben weer genoten! Dit keer Sintweekend met heelrijk weer. gewandeld, gefietst, gebubbeld en natuurlijk Sinterklaas gevierd. Bedankt weer voor een heelrijk weekend! Groeten, Patrick, Marije,... En we hebben weer genoten! Dit keer Sintweekend met heelrijk weer. gewandeld, gefietst, gebubbeld en natuurlijk Sinterklaas gevierd. Bedankt weer voor een heelrijk weekend! Groeten, Patrick, Marije, Mick en Lars

Beste mensen, De derde keer dat wij ons in dit paradijsje bevonden... Heerlijk genoten! De top-aanrader blijft toch wel: onder de sterrenhemel in de jacuzzi met een vuurtje in de vuurschaal. Tot de... Beste mensen, De derde keer dat wij ons in dit paradijsje bevonden... Heerlijk genoten! De top-aanrader blijft toch wel: onder de sterrenhemel in de jacuzzi met een vuurtje in de vuurschaal. Tot de volgende keer...Hanny en Sander

Beste familie Idema, we hebben genoten het afgelopen weekend. Lekker weer, mooie omgeving, leuk huisje, wat wil je nog meer.... Een paar dagen extra, dat was leuk geweest. De kinderen hebben het... Beste familie Idema, we hebben genoten het afgelopen weekend. Lekker weer, mooie omgeving, leuk huisje, wat wil je nog meer.... Een paar dagen extra, dat was leuk geweest. De kinderen hebben het super gehad. We komen graag nog eens terug! Groeten Ewoud, Natalie, Madelief, Thijs en Roos

Beste familie Idema, we hebben wederom een fantastische week gehad in jullie heerlijke huisje. Mats en mare hebben zich zowel binnen als buiten goed vermaakt. Bubbelbad en glijbaan waren favoriet.... Beste familie Idema, we hebben wederom een fantastische week gehad in jullie heerlijke huisje. Mats en mare hebben zich zowel binnen als buiten goed vermaakt. Bubbelbad en glijbaan waren favoriet. Het weer zat aardig mee en we hebben veelvuldig buiten in de zon gezeten. We hopen nog een keertje terug te komen. Groetjes Toine, Ans, Mats en Mare

Beste familie Idema, wat een fantastisch weekend was dit!! Drie dagen hittgeolf, maar daardoor heerlijk genoten van de tuin, jacuzzi, waterslangen, badjes, waterpistolen, waterglijbaan, hangmat en... Beste familie Idema, wat een fantastisch weekend was dit!! Drie dagen hittgeolf, maar daardoor heerlijk genoten van de tuin, jacuzzi, waterslangen, badjes, waterpistolen, waterglijbaan, hangmat en de schaduwplekjes. Bedankt voor een topweekend en zeker voor herhaling vatbaar! Veel liefs, Jeroen, Annette, Thomas, Hugo en Joep.

Wat vonden wij het leukst:
Thomas: plezier met elkaar, bubbelbad en marshmallows roosteren
Hugo: bubbelbad, zwemmen, fikkie stoken en marshmallows roosteren
Joep: zwemmen, schommelen en voetballen en verstoppertje spelen.
Jeroen en Annette: koud bier drinken en relaxen in de jacuzzi en hangmat en ijsjes eten!!

Wat hebben wij weer een heerlijk lang weekend gehad! Zo fijn om in alle rust lekker te genieten van de mooie tuin en de vogels om je heen. De kinderen hebben zich opperbest vermaakt met de fietsen,... Wat hebben wij weer een heerlijk lang weekend gehad! Zo fijn om in alle rust lekker te genieten van de mooie tuin en de vogels om je heen. De kinderen hebben zich opperbest vermaakt met de fietsen, de glijbaan, rekstokken, trampoline, boomhut etc. etc. 's Avonds lekker een vuurtje stoken en genieten van de jacuzzi...
*zucht* Jammer dat het er weer op zit. Maar als het even kan komen wij zeker volgend jaar weer terug. Groetjes Jerry, Eva, Olaf en Bram

Beste familie, We hebben wederom genoten van jullie heerlijke vakantiehuis! De kinderen hebben veel plezier beleefd in de tuin op de trampoline en de jacuzzi. Speelgoed en ruimte genoeg. Volop... Beste familie, We hebben wederom genoten van jullie heerlijke vakantiehuis! De kinderen hebben veel plezier beleefd in de tuin op de trampoline en de jacuzzi. Speelgoed en ruimte genoeg. Volop vogels en eekhoorntjes gespot. Aanraders: Gevangenis museum in Veenhuizen, Drouwenerzand, De Luie tuinman, varen in Giethoorn. We hopen tot snel! Toine, Ans, Mats en Mare - mei 2017