Suus en Dennis en jongens

Dank weer voor en paar heerlijke dagen!

Suus, Dennis en jongens

Willem en Annelies

We hebben een heerlijke tijd gehad en zijn echt tot rust gekomen.
We hebben lekker kunnen bubbelen en we jullie achtertuin zeker missen :-)!!

Beste familie Idema
Beste familie Idema
Wij vonden het geweldig hier! Jammer dat we alweer weg moeten. De jacuzzi was heerlijk. We hebben veel dingen in de tuin gedaan en heerlijk bij het vuur marshmallows geroosterd. We hebben veel in de ringen gehangen, op de trampoline gesprongen, op de schommel gezeten en de schommelmand vaak gebruikt. Leuke boeken! En bedankt voor het overheerlijke fruit, de boomhut en de tokkelbaan waren verder ook geweldig. Vaak buiten gegeten ondanks het regenachtige weer. Lekker met de knex gespeeld en legokunsten gebouwd.

Wij komen hier zeker nog een keer!

Groetjes Nienke (11), Mark (8), Cindy (45) en Sander (46)

Lieve familie Idema,

Lieve familie Idema,

Wat een fantastische week! We hebben genoten. We hadden ook supermooi weer wat het nog dubbel zo leuk maakte. Het huisje is echt compleet. Zalig om zo weinig te moeten meenemen voor de kindjes. Alles is aanwezig.

Ons dochtertje Julie (3 jaar) heeft vooral genoten van de fiets, step en autootjes. Ook speelde e veel op de schommels en de trampoline. Wij genoten vooral van de jacuzzi 's avonds wanneer onze kindjes in bed lagen. ook hebben jullie een zalige matras. We hebben zalig geslapen (desondanks ons zoontje van 10 weken die 's nachts nog heel vaak wakker wordt).

De natuur is hier prachtig! We hebben zoveel mooie vogeltjes gezien. En we hebben genoten van de rust en het fluiten van de vogeltjes. We gana dit huisje zeker aanraden bij onze vrienden en familie en we komen graag nog eens terug.

Groetjes Greg, Evelien, Maxime en Julie

P.s. superbedankt voor de lekkere perziken!!

Beste familie Idema, wederom voor de derde keer een paar heerlijke dagen gehad. (dit keer saampjes). Genieten!! dat zegt eigenlijk alles. De schitterende tuin, de vogels die luid communiceren met... Beste familie Idema, wederom voor de derde keer een paar heerlijke dagen gehad. (dit keer saampjes). Genieten!! dat zegt eigenlijk alles. De schitterende tuin, de vogels die luid communiceren met elkaar. De vuurschaal aan 's avonds. Wow. Een heerlijke jacuzzi waar je 's avonds heerlijk ontspannen van wordt. Compleet huisje! aan alles en iedereen is gedacht. *boot gehuurd in Wanneperveen bij Nijenhuis Bootverhuur. Grote sloep...schitterend weer... wow... dubbel genieten en een echte aanrader! Jullie zijn gastvrij en heel vriendelijk en attent (ik noem een volle fruitschaal en een een berichtje of alles naar wens is!) Top! Vriendelijke groetjes, Richard en Linda - mei 2017

Lieve familie, wat hebben we weer genoten! Voor de tweede keer weer heerlijk bijgekomen. Natuurlijk een aantal keer in de spa. Open haardje aan, heerlijk! Tot zeker de volgende keer :-). Groetjes C... Lieve familie, wat hebben we weer genoten! Voor de tweede keer weer heerlijk bijgekomen. Natuurlijk een aantal keer in de spa. Open haardje aan, heerlijk! Tot zeker de volgende keer :-). Groetjes C en N - april 2017

Lieve familie Idema, Imme (5) vond het bubbelbad heel leuk en ook om te Mario karten. Alma (3) vond de Dora boekjes en de ligschommel super. We hebben een eekhoorn gezien in de tuin en heel veel... Lieve familie Idema, Imme (5) vond het bubbelbad heel leuk en ook om te Mario karten. Alma (3) vond de Dora boekjes en de ligschommel super. We hebben een eekhoorn gezien in de tuin en heel veel mooie vogeltjes. Imme is op de grote fiets naar Gijsselte gefietst, waar we lekkere pannenkoeken hebben gegeten bij de Luie Tuinman. We komen graag weer een keer terug. Lieve groeten, Imme, Alma en hun ouders - april 2017

Wat een heerlijke plek om de dagelijkse hectiek van de Randstad te ontvluchten. We hebben een geweldig lang XXL Paasweekend genoten van de rust, ruimte, zingende vogels en eekhoorntjes, het... Wat een heerlijke plek om de dagelijkse hectiek van de Randstad te ontvluchten. We hebben een geweldig lang XXL Paasweekend genoten van de rust, ruimte, zingende vogels en eekhoorntjes, het "huiskonijntje" en al het andere moois. Bedankt voor het echte paassfeertje bij aankomst. Superattent!! Wellicht tot een volgende keer! Groet Maurice, Edith, Britt en Finn

Beste familie Idema, wij hebben een heelrijk weekend gehad in jullie huisje. De tuin is heerlijk voor de kinderen om in te spelen en te fietsen. Ook de overkapping is fijn om onder te zitten als het... Beste familie Idema, wij hebben een heelrijk weekend gehad in jullie huisje. De tuin is heerlijk voor de kinderen om in te spelen en te fietsen. Ook de overkapping is fijn om onder te zitten als het niet zulk mooi weer is. De jacuzzi is natuurlijk helemaal favoriet, zowel bij de kinderen als voor ons. Fijn dat het huisje zo compleet is en de gastvrouw goed te bereiken is voor vragen. Wij komen graag nog een keertje terug! Groetjes Jerry, Eva, Olaf en Bram.

Beste familie Idema, We hebben twee heerlijke weken gehad in jullie mooie huis in Drenthe, en de tuin natuurlijk! Onze vier kids hebben zich goed vermaakt in en om het huis! Thomas (11 jaar) vond... Beste familie Idema, We hebben twee heerlijke weken gehad in jullie mooie huis in Drenthe, en de tuin natuurlijk! Onze vier kids hebben zich goed vermaakt in en om het huis! Thomas (11 jaar) vond het erg leuk om een kampvuur te maken, te voetballen op het veld en lekker te chillen in de jacuzzi! Eline (9jaar) vond de tuin erg fijn (trampoline, rekstok en schommels). Ze heeft veel gespeeld rondom het huis. Daan (5 jaar) heeft de Wii ontdekt, vooral Donkey Kong en Mario Cart waren zijn favoriet! Hij heeft ook veel gezwommen in de jacuzzi en geoefend voor zwemles. Sofie (3 jaar) heeft veel met de poppenwagen en de pop gespeeld. Ze was jarig in de vakantie! We hebben het uitgebreid gevierd met een lekker taartje en veel cadeautjes en pannenkoeken! En wij hebben genoten van de jacuzzi, het kampvuur, vallende sterren spotten, lekkere cappuccino's drinkenen lekker lezen onder de overkapping. Wij hopen nog een keer terug te komen in jullie mooie huis! Heel erg bedankt voor alle moeite, het compleet ingerichte huis en de gastvrijheid! Groetjes Jan, Carine, Thomas, Eline, Daan en Sofie.