Familie van der Plas

Hoi Muriël,

Wij hebben een fantastisch weekend gehad!! We hebben echt genoten. Wat een ontzettend mooi huis, en een schitterende plek.

Bedankt voor deze geweldige...
Hoi Muriël,

Bedankt voor deze geweldige ervaring!

Groeten familie van der Plas

M en E

Beste Muriël,
Beste Muriël,
Wij hebben genoten van het huis en de nabije omgeving. Met 2 kleine kindjes was dat voldoende. Wel zijn we nog in het bos geweest, een imker bezocht, naar een belevenspad en een speeltuin geweest. Was leuk!
Nogmaals dank voor de fijne ontvangst.
Groet, M en E

Monica

We hebben weer heerlijk(!) genoten in het huisje. We zijn gistermiddag om 17.45 uur weer naar huis gegaan. Heerlijk in de Spa geweest, gewandeld in het bos met de honden (zij voelden zich bij... We hebben weer heerlijk(!) genoten in het huisje. We zijn gistermiddag om 17.45 uur weer naar huis gegaan. Heerlijk in de Spa geweest, gewandeld in het bos met de honden (zij voelden zich bij aankomst ook gelijk weer thuis ?), hard gelopen op zondagmorgen met de honden en zelfs herten gespot daarbij! Zondag was nog een heerlijke dag waarbij mijn dochter zelfs nog in de zon heeft gelegen na de jacuzzi.

We komen graag weer terug!
Alles is goed gegaan en we hebben het weer netjes achter gelaten ?

Graag snel tot een volgende keer!

Groetjes,
Monica

Arnoud

Beste familie,

Beste familie,

Wat een heerlijk stekje hebben jullie hier in Drenthe. Een hartstikke compleet huis die we vrienden en familie zeker aan zullen raden. ons zoontje was ook helemaal blij met de grote hoeveelheden speelgoed! Bedankt! A, M en Melle

Silvia

We zijn in de haast vanmorgen vergeten wat in het gastenboek te zetten.... Ondanks het slechte weer hebben we een heerlijk verblijf gehad. Alles zo compleet en lekker rustig park! Uiteraard was de... We zijn in de haast vanmorgen vergeten wat in het gastenboek te zetten.... Ondanks het slechte weer hebben we een heerlijk verblijf gehad. Alles zo compleet en lekker rustig park! Uiteraard was de jacuzzi super, maar we hebben ook genoten van het rondduwen van ons zoontje op de skelter en de loopauto's (ja duwen, want dat lukt hem zelf nog net niet). Ook de schommels, de kassa en de duplo-auto's vielen bij hem erg in de smaak. Gelukkig hebben we tussen de buien door ook nog een mooie route kunnen fietsen.

Bij deze ook de complimenten aan de s choonmakers (we zagen ze vandaag nog, omdat we ons zelf vanochtend wat overschat hadden qua snelheid ?). Het zag er allemaal super netjes uit. Ook daardoor voelden we ons direct thuis.

Bedankt voor deze keer en misschien tot in de toekomst!

Groet,
S

René en Sandra

Beste familie Idema,

Wat zijn jullie bofferds dat jullie in het bezit zijn van zo'n leuk huisje op een fantastische plek! En bijzonder dat jullie dit willen delen met ons. Werkelijk aan alles is gedacht.

Het was voor ons best even zoeken naar een geschikt vakantiehuis met drie kinderen (6, 14 en 17 jaar). Maar dit is echt perfect!

Vooral de trampoline was enorm in trek bij iedereen. Gelukkig gaan we binnenkort verhuizen en krijgen we ook plek voor een trampoline.

Ook de jacuzzi was een feestje. Erg gezellig ook 's avonds met de lichtjes aan.

We hebben lang nog niet alles kunnen zien/doen hier in de buurt. Dus een goede reden om een keer terug te komen.

Bedankt voor de goede zorgen en leuke tips!

We hopen dat er nog veel mensen na ons zo mogen genieten van jullie huisje!

Ga zo door!!

Groetjes René, Sandra, Tim, Menno en Esmée

Familie Schouten

Beste familie Idema,

Na de geboorte van onze vierde leek het ons een goed idee om een huisje te boeken waar het vermaak voor het oprapen ligt. Nou dat is gelukt! Honderden rondjes zijn gereden op de fietsjes en de skelters. Er is eindeloos geschommeld, gebadderd en natuurlijk gesprongen op de trampoline. We hebben lekker geluierd. En naast de heerlijke tuin eigenlijk erg weinig nodig gehad. Om écht te kunnen zwemmen is het Heuveltjesbad in Balkbrug ene mooie tip. En fietsen en hardlopen kan mooi op het Woldenpad of Dwingelderveld. Kortom we hebben ons heerlijk vermaakt!

Groetjes familie Schouten

Ivo, Tanja en kinderen

Beste familie Idema,

We hebben een TOP week gehad in jullie heerlijke huisje. Het huis is enorm compleet en de tuin is zo groot dat we ook ons in de tuin konden vermaken.
Beste familie Idema,

We zijn een paar keer in Meppel geweest. Hier heb je leuke winkels en een gezellig plein. De pizzeria Sadrdinia is echt een aanrader. Puur friet (ook in Meppel) heeft zelfgemaakte friet.

Het fluisterbootje en de wandeling hierachter in het bos waren ook prachtig.

De avonden hebben we aan 't kampvuurtje in de tuin doorgebracht. Wat is dit toch een speciaal plekje. We hopen dan ook gauw terug te komen.

Groetjes, Ivo, Tanja en kinderen

Willem, Annelies en Luca

Beste familie Idema,

Na de geboorte van onze dochter Luca in april wilden wij dit jaar op vakantie op een fijne en mooie plek in het bos. Zodat onze avonturiers vakantiegeest direct aan haar trekken zou komen. Na de Amazone lijkt Koekange minder vakantie te bieden, maar niets is minder waar! Onze wens is uitgekomen. Een vakantiegevoel pur sang zodra je je ogen opent, met alles wat iedereen steeds roemt aan dit huisje. Het is comfortabel, compleet en de service is enorm. Met een baby van 12 weken oud erg prettig!
We zijn hier maar een weekje geweest, lang boeken lukte helaas niet, maar we voelen ons erg uitgerust en het voelt alsof we toch twee weken weg zijn geweest. Een heerlijke plek. We komen graag nog eens terug!

Bedankt voro alle goede zorgen en veel succes met het verder runnen van deze heerlijke plek!

Groeten,
Willem, Annelies en Luca.

Ron en Wendy

Wat een prachtige plek! En wat zullen we al dat groen om ons heen missen, als we weer thuis zijn! Heerlijk om zo vanuit je tuin het bos in te kunnen wandelen!

Voor de kinderen meer dan...

Voor de kinderen meer dan genoeg speeltoestellen, speelgoed en ook de fietsen zijn af en toe gebruikt.

Het bubbelbad was echt luxe! Overdag met de kinderen en ;'s avonds met z'n tweetjes heerlijk genieten!

We hebben van alles gedaan in de omgeving, zoals: wandelen in het Dwingelderveld, Echtense zand, zwemmen bij zwemplas Schoonhoeven, Ponypark Slagharen, speelbos bij Pesse en veel meer. En we hebben vogels, kikkers, eekhoorntjes, een slang en twee hertjes gezien!

De tijd vliegt helaas voorbij en we moeten al bijna onze spullen weer gaan inpakken... We zouden hier nog wel veeeeel langer willen blijven!!!!

We denken eraan om hier volgend jaar weer terug te komen, dus dat eeft wel aan hoe goed het ons hier bevallen is!

Bedankt!

Groetjes van Ron, Wendy en kinderen

P.S. De wilde perziken waren lekker, merci!