HuidZorg

A.Wiltink

Heb een ooglift laten doen,maar ik vindt dit een behandeling die zogezegd weggegooid geld is. Het heeft nul comma nul iets gedaan dus mensen trap hier niet in.

Thea Martens

Bij elke behandeling word ik als patiënt/cliënt in het middelpunt gezet. Ze vraagt naar mijn welbevinden/klachten/wensen en ze heeft een groot inlevingsvermogen. ik weet dat deze therapie nodig is... Bij elke behandeling word ik als patiënt/cliënt in het middelpunt gezet. Ze vraagt naar mijn welbevinden/klachten/wensen en ze heeft een groot inlevingsvermogen. ik weet dat deze therapie nodig is tot aan mijn dood, toch vind ik het nog steeds prettig om naar haar toe te gaan. Ze is een mensenmens en dat is heel fijn!

R.Meuwsen - Janssen

Omdat zij het goed doet, en luistert naar mijn soms afwijkende klachten, waardoor we soms niet weten hoe te behandelen en er
toch altijd uitkomen.

R.Meuwsen - Janssen

toch altijd uitkomen.

Zorgvuldig, vriendelijk, begripvol. Soms kleinigheidje vergeten.

Zorgvuldig, vriendelijk, begripvol. Soms kleinigheidje vergeten.

Gera Janssen

Luisterd altijd met aandacht en belangstelling. Ik wou graag behandeld worden door mijn huidige therapeut omdat deze wat steviger masseerd en dat werd geregeld.