HuidZorg

Caroline Bleeker

Heb pas twee behandelingen gehad dus weet nog niet hoe het vordert. Therapeut geeft goede en prettige informatie en legt goed uit wat ze gaat doen! Ik hoop op een positief resultaat! Therapeut vind... Heb pas twee behandelingen gehad dus weet nog niet hoe het vordert. Therapeut geeft goede en prettige informatie en legt goed uit wat ze gaat doen! Ik hoop op een positief resultaat! Therapeut vind ik een heel prettig iemand, stelt mij ook goed op mijn gemak!

vera veens

Vriendelijke, verzorgende, lieve meiden, goede behandeling. goede communicatie.

Joyce Grunewald

Professionaliteit, voldoende tijd voor de behandeling, telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam.

Trudi van der Weijden

Ik ben blij met de behandeling, het begrip, vriendelijkheid en resultaat.

S

Zeer kundig en kijkt naar mogelijkheden wat betreft effect op zowel korte als lange termijn. Denkt met mij mee, is meelevend.

Paulien Lemmens

Sharon is heel spontaan en mee gaande in de familie sfeer, althans, wat mij betreft.

Monique

Zeer proffesioneel altijd vrolijk en gemotiveerd. Denkt mee

Antoinet

Mijn ervaring is dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken en dat een flinke aanpak het beste resultaat geeft. Deze aanpak heeft Sharon in zich en het effect is daarvan duidelijk te merken.... Mijn ervaring is dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken en dat een flinke aanpak het beste resultaat geeft. Deze aanpak heeft Sharon in zich en het effect is daarvan duidelijk te merken. Daarnaast is ze heel inlevend en staat ze open voor wat je vertelt. Ik zou haar het liefst een dikke tien geven met een griffel, want die heeft ze dik en dubbel verdiend.