Kwaliteit van de behandeling

Ik kom nu ruim een jaar bij de praktijk, vooral voor ouderdomsvlekken. Zeer kundige behandeling. Moderne apparatuur.

Goed en helder advies. Snelle wijze van werken.

Ruimte beetje benauwd?

Na jaren last te hebben gehad van acne klachten, ben ik er nu eindelijk vanaf! Na 2 behandelingen bij Huidtherapie Groene Hart was ik bijna helemaal van mijn klachten af! En nu, zo'n 4 maanden later...

Vriendelijke en professionele medewerkers, die weten wat ze doen en je echt zo goed mogelijk proberen te helpen.

Ik kom sinds enige jaren bij Huidtherapie Groene hart en ben zeer tevreden over de behandelingen van mijn pigmentvlekken en ouderdoms wratten.

Al jaren heb ik last van rosacea. Ik ben heel goed geholpen bij Huidtherapie Groene Hart. Ik ben goed geadviseerd en gebruik nu speciale producten die mij werden aanbevolen. Mijn rosacea is een heel...

Alle producten zijn op voorraad. Ik kan altijd terecht.

Nee.

Gaby Stilma

Ik ga erg graag langs bij Huidtherapie Groene Hart. Ik word vriendelijk geholpen en kan met al mijn vragen over mijn huid hier terecht. Ook mijn ouders zijn erg positief en gaan ook graag langs.

Personeel is zeer vriendelijk.

Zeer professioneel. Heel goed en deskundig gelopen.

Tine Sommers

Vakvrouwen en zeer klantvriendelijk.

Vakmanschap, duidelijke informatie, klantvriendelijk.

Kwam hier voor camouflagetechniek.
De medewerkster was zeer vriendelijk en maakte een professionele indruk.
Zij deed echt haar best om het resultaat zo goed mogelijk te laten zijn.

Vriendelijk en professioneel.
Praktijk in Oudewater gemakkelijk te bereiken.

Neen

Henk K

Na intake gesprek goede vervolg behandelingen gehad met goed resultaat. Gaf realistische verwachting van behandeling en resultaat. Zeer tevreden met resultaat.

Persoonlijke benadering waarin vertrouwen ontstaat. Flexibel in afstemming behandeling cliëntgericht. Tijd en aandacht. Bereid een stap extra te doen. Een prima plek om heen te gaan.

Oog houden voor feedback klant en behandeling hierop aanpassen.

Accuraat en duidelijk in behandeling

er wordt niet onnodig behandeld