Kwaliteit van de behandeling

Liep al langer rond met wat huidklachten. Bij de eerste afspraak werd ik al gerustgesteld, waarna perfecte behandelingen volgden.

Zeer vriendelijk, duidelijk en professioneel.

Op dit moment niet.

Onprofessioneel! Toen er aan kwam, bleek er een dubbele boeking, of ik 3 kwartier wilde wachten. Dat ging niet. Daarna niets meer van ze gehoord, geen excuses en geen nieuwe afspraak...

Ze hebben goede apparatuur.

Zorgvuldiger met klanten omgaan.

Reactie Huidtherapie Groene Hart:

Spijtig dat het bij u niet goed is verlopen. Dit is niet zoals onze werkwijze hoort te zijn. Bij deze excuus en helaas heb ik het niet terug gekoppeld gekregen. Anders had ik zeker contact met u opgenomen om het recht te zetten.

Mevrouw J.Mellema

Met een week had ik al een afspraak, goede voorlichting en prettig geholpen, nog steeds trouwens.

N.V.T.

Tot nu toe nog niet.

Britt

Als je al jaren een huid met acne hebt kun je je wel eens hopeloos voelen. Het is dan zo fijn dat je het "uit handen" kuntgeven. Ik kom al ongeveer 2/3 jaar bij Huidtherapie Groene Hart en heb al...

* Absolute verbetering van mijn huid
* Zeer vriendelijk, lief en begripvol
* Uiteraard moet je ook thuis producten gebruiken, maar zij proberen je niets onnodigs aan te smeren

Hellen Rost

Wij komen speciaal uit Den Haag naar Huidtherapie Groene Hart omdat we hier zo prettig geholpen worden.
Ik heb een gevoelige huid met pukkels en kleine wratjes Willemijn 's behandeling...

Behandeling is zeer effectief.

Nvt

Positief en vriendelijk

Hele fijne en ervaren huidtherapeut.

M. de Jong

Vriendelijk geholpen,

De pigment vlekken zijn verdwenen. vakkundig gedaan.
Moest wel een klein half uurtje wachten

Goede behandelingen die op een prettige manier gegeven worden.

Veel kennis aanwezig bij de behandelaren en er wordt goed de tijd genomen voor een prettige behandeling.

L. Heesen

Kon snel terecht, vriendelijke therapeute, goede voorlichting, adequate behandeling

Iets snellere reactie op mijn vraag via whatsapp