Ilijana GM

Heel vriendelijk geholpen!

SAida Haddaoui

Ik ben goed geïnformeerd door de behandelaar, zij heeft tijd genomen en ik was tevreden tijdens het consult.

Nes

Professioneel en vakkundig

Arezou Fakhari

Zeer proffesioneel

Ebru

Ik kom al een tijdje bij Dreamskin en ik ben erg tevreden! Ze werken heel professioneel en super hygiënisch. Ze gebruiken goede producten en weten goed advies te geven. Ik ben helemaal tevreden en... Ik kom al een tijdje bij Dreamskin en ik ben erg tevreden! Ze werken heel professioneel en super hygiënisch. Ze gebruiken goede producten en weten goed advies te geven. Ik ben helemaal tevreden en heb mijn vaste huidkliniek gevonden!

Ps. Arezou is een topper!

Esra

Ik ben al zes jaar trouwe klant van Huidkliniek Dreamskin. Fijne behandelingen en ze zijn heel klantvriendelijk. Huidkliniek Dreamskin kan ik zeker aanbevelen!

Dheeraj B.

Ik heb een oogpeeling en lichaamspeeling gekregen. ik werd goed geadviseerd hoe de behandeling zou gaan en hoeveel behandelingen ik nodig zal hebben. De huidtherapeute die mij behandelde legde alles... Ik heb een oogpeeling en lichaamspeeling gekregen. ik werd goed geadviseerd hoe de behandeling zou gaan en hoeveel behandelingen ik nodig zal hebben. De huidtherapeute die mij behandelde legde alles goed uit en was zeer bekwaam. Na de behandeling kreeg ik huidprodukten mee die ik thuis moet gebruiken. Huidkliniek dreamskin is een aanrader. Ik heb ook eerst goed contact gehad via whatsapp, email en per telefoon ik werd goed ter woord gestaan en vriendelijk behandeld en ook kreeg ook altijd snel antwoord. Tot de volgende behandeling!!

Murat Asikyan

Professionals! Ben zeer tevreden