Arezou Fakhari

Zeer proffesioneel

Ebru

Ik kom al een tijdje bij Dreamskin en ik ben erg tevreden! Ze werken heel professioneel en super hygiënisch. Ze gebruiken goede producten en weten goed advies te geven. Ik ben helemaal tevreden en... Ik kom al een tijdje bij Dreamskin en ik ben erg tevreden! Ze werken heel professioneel en super hygiënisch. Ze gebruiken goede producten en weten goed advies te geven. Ik ben helemaal tevreden en heb mijn vaste huidkliniek gevonden!

Ps. Arezou is een topper!

Esra

Ik ben al zes jaar trouwe klant van Huidkliniek Dreamskin. Fijne behandelingen en ze zijn heel klantvriendelijk. Huidkliniek Dreamskin kan ik zeker aanbevelen!

Dheeraj B.

Ik heb een oogpeeling en lichaamspeeling gekregen. ik werd goed geadviseerd hoe de behandeling zou gaan en hoeveel behandelingen ik nodig zal hebben. De huidtherapeute die mij behandelde legde alles... Ik heb een oogpeeling en lichaamspeeling gekregen. ik werd goed geadviseerd hoe de behandeling zou gaan en hoeveel behandelingen ik nodig zal hebben. De huidtherapeute die mij behandelde legde alles goed uit en was zeer bekwaam. Na de behandeling kreeg ik huidprodukten mee die ik thuis moet gebruiken. Huidkliniek dreamskin is een aanrader. Ik heb ook eerst goed contact gehad via whatsapp, email en per telefoon ik werd goed ter woord gestaan en vriendelijk behandeld en ook kreeg ook altijd snel antwoord. Tot de volgende behandeling!!

Murat Asikyan

Professionals! Ben zeer tevreden

Melina

Goede service, vriendelijk personeel

Sayd Shalizi

Heel professioneel, deskundig en super hygiënisch. Er wordt tijdens de behandeling goed gecommuniceerd waardoor je goed begrijpt wat er gebeurt.

Ali Salamzada

Zeer positief, mijn meso therapie is zeer
Goed bevallen en ik beveel dit bedrijf iedereen aan.

Saida

Erg professioneel personeel en erg betrokken. Elke vraag wordt duidelijk beantwoord en bij onzekerheden met betrekking tot bepaalde behandelingen word ik op me gemak gesteld.

Sharmain

Zeer vriendelijke en professionele therapeut. De behandeling is zorgvuldig uitgevoerd.
Er werd voor mij de tijd genomen om goede informatie te verstrekken en om de behandeling uit te voeren. Top service.