Zou u nogmaals voor een behandeling bij Huidkliniek de Vliet kiezen
Hoe vond u de informatie op de website?
Was het consult voldoende informatief?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?
Zou u uw omgeving aanraden Huidkliniek De Vliet te bezoeken?

van den Heuvel

Ik kwam voor laserbehandelingen en werd er goed over ingelicht.

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Iedereen is ontzettend vriendelijke en gastvrij. De behandelaars zijn kundig en hygienisch.

nee eigenlijk niet

C

Professioneel, vriendelijk

Vriendelijke therapeute

Bensahal

Ik zeer teleurgesteld door de behandeling mijn gezicht is verbrand en ben ik nog steed ,door laser onthaaring .
Ik heb een peeling gedaan ik heb gevraagd voor normaal peeling niet diepe peeling maar ik heb anders gekrijgen ik wil klacht indien over laser onthaaring . Ik heb geld betaald voor niex een bovendiens mijn gezicht is verbrand.
Ik hoop dat jullie mijn klacht goed berhandelen.

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Ik had pijn laatste behandeling heel erg prikt tijd van de behandeling door dat is mijn gezicht verbrand

Ik ben geweest bij Jullie maar ik krijg geen hulp, ik heb afspraak met dermatoloog

Reactie Huidkliniek De Vliet:

Wij betreuren het ten zeerste dat u teleurgesteld bent in onze kliniek en uw behandeling bij ons. Na ons telefonisch contact van afgelopen week moeten wij echter tot onze spijt concluderen dat ons... Wij betreuren het ten zeerste dat u teleurgesteld bent in onze kliniek en uw behandeling bij ons. Na ons telefonisch contact van afgelopen week moeten wij echter tot onze spijt concluderen dat ons verschil van inzicht over een mogelijke oplossing onoverbrugbaar is en hebben wij u door moeten verwijzen naar onze klachtenfunctionaris.

Bierhoff

Persoonlijke benadering,

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Corona aangepast zonder onpersoonlijk te worden

Nvt

van Lit

Zeer vriendelijke medewerkers, goede service.

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

veel kennis over behandeling, zondags behandelingen

Kruijver

Prima ervaring, heel professioneel. Helaas is het resultaat na twee behandelingen nog steeds uitgebleven en stop ik dan ook met vervolgbehandelingen.

Professioneel, hartelijk

weet ik niet

Vijlbrief

schoon

Eigen parkeerplekken regelen voor de klanten

Reactie Huidkliniek De Vliet:

Beste mevrouw Vijlbrief, bedankt voor uw reactie. Wij zouden onze klanten heel graag eigen parkeerplaatsen aanbieden, echter op onze huidige lokatie is dat niet mogelijk. Normaal gesproken is er... Beste mevrouw Vijlbrief, bedankt voor uw reactie. Wij zouden onze klanten heel graag eigen parkeerplaatsen aanbieden, echter op onze huidige lokatie is dat niet mogelijk. Normaal gesproken is er ruime parkeergelegenheid voor de deur, helaas was dat waarschijnlijk niet het geval toen u bij ons was.

Van der Kraats

Prettig

Gastvrij, hygiënisch gewerkt.

Graag bij één behandelaar blijven en niet zonder mededeling wisselen

' t Hooft

Prima uitleg, aardig, professioneel, goede nazorg

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Nabellen of het goed gaat heb ik als erg persoonlijk ervaren. Tijd voor tips. Empathische medewerkers

in ‘t Veld

Vriendelijk, duidelijk.

Kennis, behandelingen

Nog niet na 3 behanelingen.