Zou u nogmaals voor een behandeling bij Huidkliniek de Vliet kiezen
Hoe vond u de informatie op de website?
Was het consult voldoende informatief?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?
Zou u uw omgeving aanraden Huidkliniek De Vliet te bezoeken?

mevrouw Harleman

Fantastisch!

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Persoonlijk contact, daarnaast goede adviezen om het beste resultaat te behalen.

Kan ik zo even niet opkomen, ik ben tevreden

mevrouw Jonkers

Keurige en professionele ontvangst, advies en behandeling!

Goed advies

mevrouw Ockeloen

Erg prettig, vriendelijk, adequaat.

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Zelfde antwoord als bij 1e vraag.

mevrouw Van den Poorten

Klantvriendelijk en resultaatgericht

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Vriendelijkheid! Eerlijkheid over resultaat behandeling dus ook als iets niet passend is of beter. Schoon, fris, open en professioneel.

Geen.

Kirsten

Erg vriendelijk en zeer deskundig personeel.

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Op afstand, temp is gemeten op professionele manier. Instructies duidelijk.

Geen.

meneer Van den Berg

Heel goed, duidelijk info en uitleg, heel prettig en vriendelijk

Vriendelijkheid en duidelijke uitleg

Keus

Haarvaatjes verwijderen

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Professioneel, erg prettige zorgverleners die alles duidelijk uitleggen.

Oostra

Ik heb last van wat rode puntjes/adertjes op mijn huid en na een vrijblijvend consult hoorde ik dat deze gemakkelijk verwijderd konden worden met een laser. Het werd duidelijk uitgelegd door een... Ik heb last van wat rode puntjes/adertjes op mijn huid en na een vrijblijvend consult hoorde ik dat deze gemakkelijk verwijderd konden worden met een laser. Het werd duidelijk uitgelegd door een huidterapeute ze luisterde goed naar mijn wensen. Ze was erg vriendelijk en deskundig. Ik ben ook erg tevreden over het resultaat. Het was na de 1e behandeling al stukken minder en na de 2e behandeling bijna helemaal weg. Ik ben er super blij mee!

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Duidelijke uitleg, luistert goed naar de klant, komt heel deskundig over.

Toos Meuwissen

Uitstekend,
Vriendelijke ontvangst in een kliniek waar hygiëne hoog in het vaandel staat en waar men alle aandacht en tijd heeft voor de cliënt.
Er werd duidelijke informatie en...
Uitstekend,
Er werd duidelijke informatie en professionele uitleg gegeven vóór en ook tijdens de behandeling. Judith is zeer deskundig en vriendelijk en beheerst haar vak tot in de puntjes.
Ik ben erg tevreden met het resultaat

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Klantgericht en zeer deskundig, eerlijk als het gaat om wat je mag verwachten van de behandeling

N.v.t.

Wellstood

Ben eigenlijk minder tevreden met de deskundigheid van de huidtherapeut die tot twee keer toe een te oppervlakkig lasertherapie toepaste die na de eerste keer al niet effectief bleek. Hierdoor heb... Ben eigenlijk minder tevreden met de deskundigheid van de huidtherapeut die tot twee keer toe een te oppervlakkig lasertherapie toepaste die na de eerste keer al niet effectief bleek. Hierdoor heb ik voor mijn gevoel een extra sessie moeten ondergaan die niet nodig was geweest wanneer er bij de tweede keer al was overgestapt naar een intensievere laser behandeling. Pas bij een derde behandeling met een intensievere laser door een andere lasertherapeut (Louise) is het probleem verholpen.

Vriendelijk en hygiënisch

Deskundigheid personeel

Reactie Huidkliniek De Vliet:

Beste Wellstood,
Wij betreuren het dat u in eerste instantie niet tevreden was met het behaalde resultaat. Wij nemen uw reactie ter harte en gaan ons best doen om op dit punt te verbeteren!