Zou u nogmaals voor een behandeling bij Huidkliniek de Vliet kiezen
Hoe vond u de informatie op de website?
Was het consult voldoende informatief?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?
Zou u uw omgeving aanraden Huidkliniek De Vliet te bezoeken?

mevrouw Pereboom

Heel prettig

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Rustige sfeer, prettige ontvangst, bij de deur kan wat meer privacy bij het roepen v j naam, iedereen luistert mee

Bij de deur naam wat subtieler kunnen roepen

mevrouw Uitendaal

Zeer tevreden met de wijze waarop ik benaderd en behandeld wordt.

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Ik voel me als persoon gezien, niet als client.

Esselaar

Ziet er mooi uit. Hoge prijzen maar ook hoge verwachtingen worden geschept voordat je de behandeling ondergaat

Keurig en schoon

Niet zulke hoge verwachtingen voorspiegelen en een betere klacht afhandeling en niet met een kluitje in het riet worden gestuurd.

Reactie Huidkliniek De Vliet:

Wij vinden het heel jammer dat onze behandeling niet aan uw verwachtingen voldaan heeft.
Resultaten van gezichtsbehandelingen zijn per definitie lastig om volledig objectief te meten. Onze huidtherapeutes beschouwen uw behandeling echter als volledig geslaagd, u klaarblijkelijk niet en dat betreuren wij. Normaal gesproken bieden wij altijd kosteloze nabehandeling(en) aan om het resultaat te perfectioneren indien mogelijk. Helaas kunnen wij aan uw resultaat weinig veranderen; ons inziens is het resultaat namelijk helemaal goed.
Hopelijk vindt u een volgende keer een kliniek die beter bij uw wensen en verwachtingen past.

Savannah

Ik kom al een aantal jaar bij Manon voor mijn huid en ben echt heel tevreden! Ik word altijd heel vriendelijk ontvangen en de sfeer is heel fijn. Manon is echt super goed en mijn huid is zoveel... Ik kom al een aantal jaar bij Manon voor mijn huid en ben echt heel tevreden! Ik word altijd heel vriendelijk ontvangen en de sfeer is heel fijn. Manon is echt super goed en mijn huid is zoveel opgeknapt door haar, daarnaast is het ook altijd heel gezellig :)!

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Professioneel, sfeer, aanbod aan behandelingen

mevrouw Van den Berg

Hele fijne en enthousiaste uitleg over de procedure en prettig contact in het algemeen.

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Er komt meteen iemand naar je toe bij binnenkomst.
Het belletje na de behandeling om te informeren hoe het ging, waardeerde ik enorm.

Op de website is niet altijd even goed terug te vinden wat de prijzen van alle behandelingen zijn. Het is fijn om van te voren globaal een indicatie te hebben. Overigens is dat bij het eerste... Op de website is niet altijd even goed terug te vinden wat de prijzen van alle behandelingen zijn. Het is fijn om van te voren globaal een indicatie te hebben. Overigens is dat bij het eerste consult goed gecommuniceerd.

Ronald Franken

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Aardige mensen je word er goed geholpen

Zou zo gauw geen verbetering punten weten

mevrouw Snijders

Prettig en positief

Goede duidelijke uitleg

Bernadette

Ik ben welkom ontvangen. Ik heb hele goede hulp gehad en adviezen gekregen. Er werd goed naar me geluisterd en ook eerlijk aangegeven wat wel en niet nodig zou zijn voor de behandeling.

Vriendelijke ontvangst.

Geen tips.

meneer Helsdingen

Super goede ervaring gehad bij deze Kliniek

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Vriendelijke mensen, goede behandeling en super goede nazorg

meneer Terblanche

Outstanding positive experience fantastic

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

The lady who treated me was exceptional and new her stuff

none to mention