Zou u nogmaals voor een behandeling bij Huidkliniek de Vliet kiezen
Hoe vond u de informatie op de website?
Was het consult voldoende informatief?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?
Zou u uw omgeving aanraden Huidkliniek De Vliet te bezoeken?

Definitief ontharen dmv laseren

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Zeer attent. Zorgzaam. Je krijgt de volle aandacht vd therapeuten maar ook in de wachtruimte wordt bijv direct koffie aangeboden. Daarnaast uitermate behulpzame baliemedewerkers bijv bij het... Zeer attent. Zorgzaam. Je krijgt de volle aandacht vd therapeuten maar ook in de wachtruimte wordt bijv direct koffie aangeboden. Daarnaast uitermate behulpzame baliemedewerkers bijv bij het opstellen vd nota.

Daniël Albers

Mijn ervaringen bij jullie zijn heel goed! ik zou het ook zeker in mijn vriendenkring jullie aanraden, iedereen is zo vriendelijk. En bij de behandeling(en) voel ik me op me gemak, alles word ook... Mijn ervaringen bij jullie zijn heel goed! ik zou het ook zeker in mijn vriendenkring jullie aanraden, iedereen is zo vriendelijk. En bij de behandeling(en) voel ik me op me gemak, alles word ook heel duidelijk verteld, ik kan alleen maar zeggen dat jullie zo door moeten gaan!

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Zie mijn ervaring hierboven.

Ik zou niks kunnen bedenken waarin jullie je zouden kunnen verbeteren. ( En ik ben kritisch;-) )

Joyce

Fijne kliniek, vriendelijk personeel, ziet er allemaal erg schoon en netjes uit.

Vriendelijk.

Martine

Zeer goed

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Deskundig advies, fijne ontvangst, ze nemen tijd voor je.

Niet alle behandelingen staan op de website.

Prima resultaat

beleefd en fijn geholpen

nvt heb ik niet

Martine GV

De kliniek ervaren als een plek waar je vakkundig en heel vriendelijk geholpen wordt.

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Persoonlijke aandacht, verkregen informatie rond behandeling.

marianne

Uitstekend geholpen door huidtherapeute Judith

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Mooi ingerichte en ruime ontvangstruimte. Koffie- en theefaciliteiten onder handbereik. Aangename sfeer.

Geen op dit moment.

Karin

Erg mooie kliniek, schone en rustgevende omgeving, vriendelijke ontvangst. ClearLift aan de hals geeft al mooi resultaat (nu twee behandelingen). Huidtherapeutes hebben veel verstand van zaken en... Erg mooie kliniek, schone en rustgevende omgeving, vriendelijke ontvangst. ClearLift aan de hals geeft al mooi resultaat (nu twee behandelingen). Huidtherapeutes hebben veel verstand van zaken en zijn eerlijk. Kortom: heel tevreden.

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Erg mooie kliniek, schone en klantvriendelijke omgeving. Huidtherapeutes met verstand van zaken.

Prima, adviserende en niet dwingende hulp

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

Ja je voelt je geen nummer en mag gewoon jezelf zijn. Het lijkt of men alle tijd voor je heefft

Vriendelijk en toegankelijk

Wat zijn de sterke punten van Huidkliniek De Vliet?

goede uitleg en recensies. Behandeling werkt uitstekend

uitbreiden verder in Nld, moeten 2,5 uur reizen voor behandeling omdat jullie de enige kliniek zijn.