Hoe was de ontvangst in de kliniek?
Was het consult voldoende informatief?
Zou u nogmaals voor een behandeling bij Huidkliniek de Vliet kiezen
Zou u uw omgeving aanraden Huidkliniek De Vliet te bezoeken?

irene nieuwenhuijse

Op dinsdag 27 februari om 16.00 uur heb ik voor de derde maal vlekken op mijn gezicht laten behandelen.

over eerste twee behandelingen was ik positief

laatste behandeling alleen slechte ervaring/resultaat

Reactie Huidkliniek De Vliet:

Wat jammer dat u over de laatste behandeling niet tevreden bent. U geeft aan gelukkig wel tevreden te zijn over de eerste twee behandelingen. Het kan voorkomen dat er bij enkele pigmentplekjes meerdere behandelingen nodig zijn om het gewenste resultaat te behalen. Wij nodigen u van harte uit voor een controle afspraak met één van onze huidtherapeuten om te bespreken welke mogelijke vervolgbehandeling voor u passend zou kunnen zijn. Wij hebben als doel u naar volle tevredenheid van dienst te zijn.
Team huidkliniek de Vliet

Evi

Zeer positief, professioneel en vriendelijk! Een duidelijk en doeltreffend behandelplan opgesteld en bij elke behandeling alle stappen goed uitgelegd

Er heerst een ontspannen en persoonlijke sfeer, de afspraken zijn goed georganiseerd

Oké. Ruimte om te verbeteren.

Vriendelijk en zorgzaam personeel

Door de laserbehandeling lijkt mijn huid net een bakstenen muur. Overal strepen en lijnen van de laser. Nu moet alles even kaal worden gemaakt anders blijven de streeppatronen zichtbaar. Dit terwijl ik al tevreden ben met de vermindering. Ik heb nu meer behandeling nodig dan ik had gewild, terwijl dat niet nodig zou zijn geweest als er zorgvuldig was gewerkt. Ik ben nu meer haar en meer geld kwijt dan ik wilde.
Jullie kunnen geen resultaat garanderen. Dat begrijp ik. Wel een goede inspanning. Gehaast werken is niet oké. De gevolgen zijn permanent, en iedere klant is erbij gebaat als de behandelaar voldoende tijd heeft om het klusje te klaren. Neem de tijd.

Misschien is het een idee om de receptie te splitsen van de wachtruimte, zodat er iets van privacy komt. Ik vind het niet fijn als de hele wachtkamer te horen krijgt wat er is gedaan, hoeveel het kostte, en wanneer de volgende afspraak is.

Deskundigheid arts: top!
Receptie negatief: geen privacy

Deskundigheid arts

Iedere klant een kopje koffie aanbieden, wordt nogal eens vergeten.

Fijne ervaring! Van te voren wordt alle nodige informatie gegeven en worden er duidelijke afspraken gemaakt. Ook het resultaat is duidelijk te zien

Cliëntgericht; snel; erg transparant in de communicatie

Informatief

Dorine

Zie hieronder

De medewerkers zijn vriendelijke en nemen tijd en aandacht voor je. De afspraakbevestiging en herinnering per email vind ik prettig.

De behandeling heeft niet zo goed verwerkt als ik verwacht had, maar ik heb geen verbeterpunten voor de dienstverlening zelf.

Goede ervaring na 3x peeling.
Helaas van korte duur. Momenteel weer veel last op voorhoofd.

Informatief goed

Rob

Na verscheidene keren in het verleden al deze behandeling elders gehad te hebben ben ik nu bij u terecht gekomen.Voor het oordeel over het resutaat neem ik nog even een paar weken de tyd.

Zeer goed .Ik weet niet zeker of het Tessa was maar ik dacht van wel

zeer vriendelijk en een geduldige fijne behandeling

geen idee