Zou u nogmaals voor een behandeling bij Huidkliniek de Vliet kiezen
Hoe was de ontvangst in de kliniek?
Was het consult voldoende informatief?
Zou u uw omgeving aanraden Huidkliniek De Vliet te bezoeken?

Ruud van Iterson

Vandaag ontzettend goed geholpen door Judith

Vriendelijkheid en zorgzaam

Niet

mevrouw Verhagen

Fijne ontvangst, goede uitleg en advies

Kundige therapeute, duidelijke uitleg hoe de behandeling wordt uitgevoerd en verzorging erna.

Zoveel laserbehandelingen. Op de site is mij niet geheel duidelijk, welke waarvoor gebruikt wordt.

mevrouw Pereboom

Heel prettig

Rustige sfeer, prettige ontvangst, bij de deur kan wat meer privacy bij het roepen v j naam, iedereen luistert mee

Bij de deur naam wat subtieler kunnen roepen

mevrouw Uitendaal

Zeer tevreden met de wijze waarop ik benaderd en behandeld wordt.

Ik voel me als persoon gezien, niet als client.

Esselaar

Ziet er mooi uit. Hoge prijzen maar ook hoge verwachtingen worden geschept voordat je de behandeling ondergaat

Keurig en schoon

Niet zulke hoge verwachtingen voorspiegelen en een betere klacht afhandeling en niet met een kluitje in het riet worden gestuurd.

Savannah

Ik kom al een aantal jaar bij Manon voor mijn huid en ben echt heel tevreden! Ik word altijd heel vriendelijk ontvangen en de sfeer is heel fijn. Manon is echt super goed en mijn huid is zoveel... Ik kom al een aantal jaar bij Manon voor mijn huid en ben echt heel tevreden! Ik word altijd heel vriendelijk ontvangen en de sfeer is heel fijn. Manon is echt super goed en mijn huid is zoveel opgeknapt door haar, daarnaast is het ook altijd heel gezellig :)!

Professioneel, sfeer, aanbod aan behandelingen

mevrouw Van den Berg

Hele fijne en enthousiaste uitleg over de procedure en prettig contact in het algemeen.

Er komt meteen iemand naar je toe bij binnenkomst.
Het belletje na de behandeling om te informeren hoe het ging, waardeerde ik enorm.

Op de website is niet altijd even goed terug te vinden wat de prijzen van alle behandelingen zijn. Het is fijn om van te voren globaal een indicatie te hebben. Overigens is dat bij het eerste... Op de website is niet altijd even goed terug te vinden wat de prijzen van alle behandelingen zijn. Het is fijn om van te voren globaal een indicatie te hebben. Overigens is dat bij het eerste consult goed gecommuniceerd.

Ronald Franken

Aardige mensen je word er goed geholpen

Zou zo gauw geen verbetering punten weten

mevrouw Snijders

Prettig en positief

Goede duidelijke uitleg

Bernadette

Ik ben welkom ontvangen. Ik heb hele goede hulp gehad en adviezen gekregen. Er werd goed naar me geluisterd en ook eerlijk aangegeven wat wel en niet nodig zou zijn voor de behandeling.

Vriendelijke ontvangst.

Geen tips.