Wanda van Geest

Ik er goed ervaring met jullie

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Ontharen

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Geen tips

Zeer prettig en bekwaam personeel. Gezellige sfeer.

Vaatjes laser

Prettig en professioneel

Laserbehandeling

Zoveel mogelijk toch proberen vasthouden aan 1 behandelaar ook al is dat best uitdaging, kan ik mij voorstellen ...

Heel erg goed ook telefonisch

Gezichtspeeling

Geen alles naar wens

Jessica

Professioneel en met persoonlijke aandacht uitgevoerde peeling. Vriendelijke therapeute die meedenkt.

Amandelzuur peeling

Als ik iets moet zeggen, nog iets ruimere openingstijden zouden fijn zijn! Bijv zaterdag.

Netjes en professioneel maar tegelijkertijd informeel ontvangen en uitleg gehad.

Consult voor pigmentvlekken en een behandeling middels Botox tegen fronsen.

Bij de consult worden nu nog simpele geplastificeerde blaadjes met afbeeldingen gebruikt. Dit komt nogal amateuristisch en smoezelig over. Beste is een stevige map met alle foto voorbeelden... Bij de consult worden nu nog simpele geplastificeerde blaadjes met afbeeldingen gebruikt. Dit komt nogal amateuristisch en smoezelig over. Beste is een stevige map met alle foto voorbeelden alfabetisch in geordend.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Wat fijn om te horen dat je je bezoek als netjes, professioneel en informeel hebt ervaren! Bedankt voor de tip omtrent ons informatie materiaal. We noteren dit punt voor onze vergadering.

De behandeling en bejegening was uitstekend.

Ouderdomsvlekken laten verwijderen.

Geen tips, ik ben tevreden.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

We zijn blij dat je de behandeling en bejegening als uitstekend hebt ervaren. Bedankt voor je feedback!

Uitstekend

Laserontharing

Online afspraken maken wellicht

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor het delen van de mooie beoordeling! Via onze website kun je een online afspraak inplannen via de knop 'plan online een afspraak'. We zien je online boeking graag tegemoet.

Altijd zeer tevreden! Professionele, prachtige kliniek. Juliette is een eerlijke, kundige arts en alle andere medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!

Botox

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de mooie woorden! We zullen de complimenten doorgeven aan de collega's.

Comfortable, friendly, professional

Pigment treatment

No

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Thank you for your review!