Erg vriendelijk , persoonlijk en eerlijk advies .
Je wordt op je gemak gesteld
Resultaat is heel natuurlijk en mooi

Botox en fillers

Vooral zo doorgaan...

Professional. Warm, friendly. Clean.

Botox- forehead

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

I don't have enough experience with botox to know what is expected, but so far I am pretty happy. It has not even been 1 full week, so we shall see..

Lisanne

Heel vriendelijk en vakbekwaam!

Welke behandeling/consult heb je ondergaan?

Tattoo weg laten laseren.

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Geen. Onwijs blij met de service.

Anna Stoové-Szczot

Pascal

Goede ervaring.

Laser

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Alles is helder en duidelijk uitgelegd, geen advies..

Aat van Meeteren

Alles was dik in orde

Huidspecialist en pedicure

Ga zo doir

Er wordt altijd rustig de tijd genomen om de resultaten van mijn vorige behandeling te bespreken en er wordt direct bijgestuurd waar nodig. Verder word ik altijd erg vriendelijk behandeld.

Laserontharing gelaat

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

Wellicht kunnen jullie even nagaan of het berichtje op het antwoordapparaat nog klopt. Ik heb namelijk geloof ik een keer gebeld op een tijd dat dit berichtje aangaf dat jullie al terug zouden zijn... Wellicht kunnen jullie even nagaan of het berichtje op het antwoordapparaat nog klopt. Ik heb namelijk geloof ik een keer gebeld op een tijd dat dit berichtje aangaf dat jullie al terug zouden zijn van de pauze, maar er werd toch niet opgenomen. Dit was verder niet enorm storend.

Julia

Tessa is heel aardig en attent. Ik ben erg blij met de resultaten.

Laserontharing en peeling

Ga zo door!

De eerste ontmoeting verliep prima. Fijn contact en goede uitleg. Er werd rustig en gecontroleerd gewerkt. Bij het tweede bezoek ging dit helaas anders. Vaste behandelaar was ziek en de persoon die... De eerste ontmoeting verliep prima. Fijn contact en goede uitleg. Er werd rustig en gecontroleerd gewerkt. Bij het tweede bezoek ging dit helaas anders. Vaste behandelaar was ziek en de persoon die het overnam kende ik niet. Op zich geen probleem, maar even melden was fijn geweest. Deze dame ging ook heel anders te werk. Allereerst liep alles uit waardoor ik veel later naar binnen ging. Eenmaal in de kamer ging alles zeer gehaast. Ze vergat stappen en ik stond binnen 6 minuten weer buiten. Het voelde totaal niet fijn. De dag erna zag ik ook nog dat ze haartjes in alle haast vergeten was weg te scheren. Al met al geen fijn 2e bezoek.

Laseren

Welke tips of adviezen zou je ons geven?

- aandachtig en rustig werken;
- timemanagement;
- doorgeven als de vaste behandelaar verhinderd is.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de feedback. We vinden het fijn dat je je mening met ons wilt delen. Intern zal dit met de desbetreffende behandelaar besproken worden. Het vervolg consult is hierna gelukkig weer naar... Bedankt voor de feedback. We vinden het fijn dat je je mening met ons wilt delen. Intern zal dit met de desbetreffende behandelaar besproken worden. Het vervolg consult is hierna gelukkig weer naar wens verlopen.