8.3/10
7.8/10
7.8/10

Gerard

Het geleverde hoesje voldoet prima. De levering was niet de volgende dag maar iets later.

De goede prijs/kwaliteit verhouding

Correcte levering van het product.

?

jonker

Heeft even geduurd voor ik mijn hoesje had maar alles is toch goed gekomen

keurig en netjes afgeleverd

Even een berichtje sturen wanneer ik de bestelling krijg

Anna peeks

Jammer dat ze niet kunnen leveren wat er is besteld

Geld was vrij snel terug gestort

Beter de voorraden checken

Onlangs (half december) een hoesje besteld, tot nu toe nog niets mogen ontvangen.
Na de bestellling geen bestelbevestiging gekregen. Ook geen bericht dat de bestelling verzonden is.
Wel,...

Mooie en duidelijke website.

Zorg voor een bestelbevestiging en stuur een mail dat de bestelling onderweg is. Dit doen de meeste webwinkels waar ik tot nu toe bestelling heb gedaan.
En neem de telefoon op!!!!

Er waren enkele problemen om het hoesje te bestellen zo was de ene keer mijn foto resolutie niet goed genoeg de andere keer was het hoesje dat ik wou plots niet meer beschikbaar. ze hebben mij zeer...

Goede klantenservice

Direct een maatstag op de site plaatsen voor te kijken of de foto resolutie voldoende is

Huawei hoesje een week geleden besteld, nog steeds niet in mijn bezit, dus laat u niet vangen, besteld ergens anders

leon

Slecht heb mijn product niet binnen gekregen. heb na een week een mailtje gestuurd en niet eens een reactie terug gekregen. het ging om een protection film (scherm beschermer) voor mn huawai p10lite.

sterke punt is dat alles prachtig staat beschreven maar te mooi om waar te zijn

product leveren na netjes betalen

Hoesje besteld maar niet aangekomen

?

Product leveren

Jan Gilot

Ik heb afgelopen zondag een bestelling gedaan. Nu is het woensdag en is het nog steeds niet aangekomen.
Ik heb tot nu toe ook nog geen communicatie van jullie ontvangen enkel de vraag tot deze...

Veel keuze

Tijdige levering en betere communicatie