7.5/10
7.6/10

anonymous

Levering liet op zich wachten, na betaling moest ik bedrijf herinneren alvorens het bestelde hoesje werd verzonden

Kunnen hoesjes van oudere types GSM leveren

Duidelijke vermelding leveringstermijn en opvolging betalingen

Mevrouw

Product voldoet totaal niet aan het geen ze op de website tonen. Ik heb voor een hoesje gekozen waarbij je een eigen foto kan uploaden, het voorbeeld wat getoond werd heb ik zeer kritisch bekeken en... Product voldoet totaal niet aan het geen ze op de website tonen. Ik heb voor een hoesje gekozen waarbij je een eigen foto kan uploaden, het voorbeeld wat getoond werd heb ik zeer kritisch bekeken en opgelet dat de afbeelding correct was en de uitsparing van de camera boven het hoofd van het poppetje op de afbeelding zat. Pas toen deze helemaal goed zat heb ik op bestellen geklikt. Helaas is het hoesje niet bedrukt zoals ik hem heb besteld en het hoesje kan ik niet cadeau geven. Erg slecht service, ze verwijzen en verschuilen zich achter een 3e partij waar ze het hoesje laten bedrukken. ik kan naar mijn geld fluiten en zit zonder cadeau. Telefonisch zijn ze nooit bereikbaar terwijl ze wel een telefoonnummer op de website publiceren. Ik bestel hier NOOIT MEER IETS!!!

Er kan altijd iets mis gaan, dat geeft niet het gaat er dan om hoe ze ermee omgaan. Dit bedrijf mag nog even gaan leren wat klantvriendelijkheud is!

GEEN!!!!!!

Klantvriendelijke oplossingen bieden!!!

E vd Boom

Zeer goede klanten service!

Heb het product zelf nog niet binnen, maar het contact met de klanten service was zeer positief.

M. Mathijssen

Uitstekende, snelle service. Keurig goed passend hoesje.

Snelle service en goed product.

n

Belachelijk na vele malen bellen mailen nog steeds geen antwoord ze zijn gewoon onbereikbaar

Goed snelle levering en een mooi product

WBV

Goed verpakt en op tijd geleverd

Redelijk

Geen bijzondere

Lever geen product dat onder een ander merk bekend staat

Natasja

Zeer slecht. Telefoon wordt niet opgenomen. Op de mail wordt niet gereageerd

Gewoon antwoorden of bereikbaar zijn