7.5/10

Niets

[\

Prima levering

Nvt

Dit is mijn eerste bestelling bij dit bedrijf.
Kan er dus nog weinig over zeggen.

bestelde is netjes verpakt.
Hoesje lijkt ook van goede kwaliteit.

Tegenwoordig is het vaak vandaag besteld morgen in huis.
Bij jullie is het vandaag besteld voor 21 uur vandaag nog verzonden.
Het lijkt mij dat je het bestelde dan de volgende dag in huis...
Tegenwoordig is het vaak vandaag besteld morgen in huis.
Bij jullie is het vandaag besteld voor 21 uur vandaag nog verzonden.
Het lijkt mij dat je het bestelde dan de volgende dag in huis hebt.
Ik heb woensdag middag een telefoonhoesje besteld, deze lag zaterdag in de bus.
Vindt het jammer dat ik 3dgn een nieuwe telefoon had zonder bescherming/hoesje.
Weinig keuze in hoesjes voor een nieuw model (uitgekomen in Januari 2020), maar hoesje past perfect en is mooi.
Alhoewel ik deze anders ws niet gekozen zou hebben als er meer keuze was. maar wil toch graag een hoesje om mn telefoon.
Bestelling is niet te volgen.

patrick goords

duidelijke info

Ik moest lang wachten op antwoord op de vraag naar een honor8S hoesje. De site gaf aan welk hoesje geschikt zou zijn, maar bij aankomst bleek de telefoon er niet in te passen en heb ik het hoesje... Ik moest lang wachten op antwoord op de vraag naar een honor8S hoesje. De site gaf aan welk hoesje geschikt zou zijn, maar bij aankomst bleek de telefoon er niet in te passen en heb ik het hoesje teruggestuurd.

Ja, zorg dat je begrijpt wat de klant wil. En wacht niet zo ook lang met reageren. Doe een retourformulier bjn de bestelling.

Goed alleen jammer dat de screenprotector te klein was.

Nette en goede service.

De maat van screenprotector aanpassen

Ik vind dat jullie wel iets te verbeteren hebben binnen het bedrijf. Mijn pakketje werd namelijk drie dagen later dan op de site stond geleverd.

Nadat ik een mail naar jullie had gestuurd, omdat het product niet was geleverd, kreeg ik de volgende dag het pakketje bezorgt. Dat was wel fijn. Verder is de website overzichtelijk. En je krijgt... Nadat ik een mail naar jullie had gestuurd, omdat het product niet was geleverd, kreeg ik de volgende dag het pakketje bezorgt. Dat was wel fijn. Verder is de website overzichtelijk. En je krijgt een bevestigings mail van je bestelling.

De bestelling die ik maandag voor 21.00 had gedaan kwam pas vrijdag aan, hoewel het op voorraad was. En dat gebeurde pas nadat ik donderdag een mail naar jullie had gestuurd.

Zie mijn opmerking elders in deze beoordeling

Geen oordeel mogelijk

Wilde een simpele plastic screenprotector voor nieuwe smartphone met afgebolde ronden. Helaas past deze vlakke protector niet goed. Randen beidde kanten met lucht. Algemeen punt: aanbrengen is... Wilde een simpele plastic screenprotector voor nieuwe smartphone met afgebolde ronden. Helaas past deze vlakke protector niet goed. Randen beidde kanten met lucht. Algemeen punt: aanbrengen is lastig ivm slecht verwijderbare luchtbelletjes. Was geen dure aankoop en heb besloten hem weg te gooien.
Maar deze screenprotector was wel specifiek voor deze smartphone.

Zoë de Haze

Klantenservice was uitstekend. Ik had de verzending eerder verwacht een heb daarom contact opgenomen nemen de klantenservice per email. Ik ben netjes en vrijwel direct geïnformeerd met de juiste en... Klantenservice was uitstekend. Ik had de verzending eerder verwacht een heb daarom contact opgenomen nemen de klantenservice per email. Ik ben netjes en vrijwel direct geïnformeerd met de juiste en gewenste antwoorden. Site is prima, je kunt er makkelijk je bestelling plaatsten. Helaas wel het verkeerde product ontvangen. Had het zwarte hoesje besteld maar heb een blauwe gekregen. Verder niks over gemeld omdat ik de verpakking al had weggegooid. Tevens zat er geen gebruiksaanwijzing bij voor het installeren van het beschermglas voor de telefoon.

Goede klantenservice

Bestelling juist en betere communicatie over de verzending.

Claire De Waard

Slecht hoesje nog steeds niet binnen sinds 2 januari wordt niet gereageerd op mijn mail. Dus ben niet tevreden want had al gehoopt dat die binnen was zonde van het geld.

Goed de klant informeren en meer informatie