7.8/10
7.8/10

Prima, snel en onbeschadigd geleverd

Henry

Goed peodukt voor een redelijke prijs en snel en goed verpakt geleverd. En dat voor een type die ik nergens kon kopen.

Dat deze leverbaar was.

Ervaring is goed

Een telefoonhoesje gekocht die ik nergens anders kon vinden

het hoesje dat ik gekocht heb was nergens te krijgen maar jullie hadden hem toch maar.

even via een mail laten weten dat er betaald is en wanneer het verzonden word. dat zou zeer prettig zijn

Jan Kuipers

Slecht

snellere levering zoals als jullie beloven, bevestiging van bestelling en betaling

jan van boven

goede levering

nee

Henk

Duidelijke website en een goede/ duidelijke omschrijving van het product.

Het product wat ik had besteld is, in verband met het weekend, twee dagen later keurig geleverd.

Ga vooral zo door.

Ewoud

Een vergelijkbare behandeling worden de aankoop behandeld.
In vergelijking met andere webwinkels biedt Huaweihoesjes.nl een breder en leuker assortiment aan voor mobiel en tablets van het...

Meer en leukere mobiel en tablet Huawei hoesje

Geef track en trace door naar klant of tenminste een bericht dat de bestelling verzonden is. Zo kan de klant tijdig weten wanneer de bestelling ontvangen zal worden. Indien het pakket verloren raakt kan tijdig ingegrepen worden.
Het zou prettig zijn dat wanneer betaald wordt met creditcard dit niet via Paypal gaat.

veldman

goede prijs

Tineke van der Meulen

Niet zo goed

nee

goede informatie geven op de website,gekocht hoesje niet geschikt voor bedoelde telefoon.
retourzending eenvoudiger maken.Slechte bereikbaarheid voor informatie