7.4/10

Uitstekend

Goede kwaliteit

Weet het niet

Debbie De Jong

Hoesje ontvangen, slechte kwaliteit en geen reactie op klacht

Reageren op klacht van klant

Bianca Van Oosten

Zeer slecht screensaver komt kapot aan ben al een week!!! bezig om daar een reactie op te krijgen. Telefoon nemen ze niet op!

communicatie en eerlijkheid!

Rita Wilffert

Na een verkeerde zending, is de kwestie tot volle tevredenheid en goed overleg, opgelost.

De digitale communicatie met Laurenze Dekker was zeer goed.

Geen.

Niet bestellen hier

Product besteld, geen mail over stand order ontvangen, product nooit ontvangen, telefoon wordt niet beantwoord en mail wordt niet beantwoord. Belachelijk!

José Koopmanschap

Prima service

Dhr. Yourick Yourick Gryzon

Heb nu 2x een bestelling geplaatst, en al 2x verschillende mails moeten sturen omdat we niks krijgen van bevestiging ofzo. 1e bestelling dan wel gekregen, 2e bestelling zijn we nog altijd op aan het... Heb nu 2x een bestelling geplaatst, en al 2x verschillende mails moeten sturen omdat we niks krijgen van bevestiging ofzo. 1e bestelling dan wel gekregen, 2e bestelling zijn we nog altijd op aan het wachten. Dus, is moeilijk voor mij om een heel positieve feedback te geven.

Hoesje is wel van redelijke kwaliteit.

Bevestiging van geplaatste bestelling, ergens de bestelling kunnen opvolgen ofzo zou een hele grote verbetering zijn. Is bij iedere andere webshop al zo, dus moet toch mogelijk zijn.

Dhr. R H

Mooie site maar meer ook niet

......

Orderbevestiging sturen, mail beantwoorden, telefoon opnemen

Mevr. Sandra Gabeler

Helaas geen goede ervaring, er is een Huawei p7 ascend hoesje besteld en ik kreeg een Huawei G6 hoesje binnen. Past niet , heb ik gemeld maar ik heb niks meer gehoord. Ik wil dit hoesje alsnog... Helaas geen goede ervaring, er is een Huawei p7 ascend hoesje besteld en ik kreeg een Huawei G6 hoesje binnen. Past niet , heb ik gemeld maar ik heb niks meer gehoord. Ik wil dit hoesje alsnog terugsturen en ik wil dat Huaweihoesjes.nl de kosten voor zichzelf neemt. Er is duidelijk iets fout gegaan van hun kant. Het hoesje is pas na 5 dagen bezorgt , maar door Corona kan ik hun dat niet kwalijk nemen.

Bestelling ging soepel.

Ook de retour opties duidelijk vermelden en aangeven dat de bestelling gelukt is en onderweg.

Mevr. Heleen Maris

Goed. Binnen 24 u in huis